П'ятниця, 22.02.2019, 19:24
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Людина без переконань – ганчірка, нікчемність. Раз ти переконаний, що на твоїх очах твориться зло, нехай серце твоє кричить про це, борись проти зла, добивайся торжества правди.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів

1 2 3 »






Протягом січня цього року триває реєстрація майбутніх учасників зовнішнього незалежного оцінювання на пробне ЗНО.
Що таке пробне ЗНО? Це своєрідна "репетиція" того тестування, яке проводитиметься в травні-червні для випускників 11 класів, от тільки на відміну від нього, його результати не мають жодного значення і ні на що не впливають. Так для чого воно тоді потрібне? Дуже просто! Участь у пробному ЗНО дозволяє ознайомитися з типами і темами завдань, які буде запропоновано випускникам виконувати уже на оцінку і, найважливіше, з обстановкою, в яку доведеться потрапити на ЗНО (на пункт тестування заходимо по паспорту, здаємо телефони, сидимо по одному за партою, користуватися будь-якими додатковими джерелами інформації заборонено тощо). Якщо окрім завдань для вас незнайомими будуть ще й ці обставини, то неважко уявити, як сильно ви будете хвилюватися на самому ЗНО! Ті ж, хто беруть участь в пробному оцінюванні, уже знають, що там на них чекає, а, значить, уже відповідним чином морально налаштовані. Окрім того, ознайомлення з типами завдань сприятиме ще й виявленню слабких місць у вашій підготовці.
Отже, відповідь на питання "Чи потрібне пробне ЗНО?" однозначна: "Так!"
Але, для участі у пробному ЗНО спочатку потрібно зареєструватись...

Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 44 | Додано: alexander | Дата: 23.01.2019 







Булінг – це відносно новий термін для пересічного громадянина, зміст якого кожен із нас не просто знає, а в більшості випадків навіть стикався з цим явищем у дитинстві.
Про те, наскільки це небезпечно, можна судити хоча б з того, що у грудні 2018 року Верховною Радою України було навіть прийнято спеціальний Закон, яким до Кодексу України про адміністративні правопорушення внесено зміни, що передбачають відповідальність за ці дії.
Як розпізнати, що стосовно вашої дитини здійснюється булінг і як протистояти цьому - про це наступний матеріал. 

Категорія: Все для батьків | Переглядів: 27 | Додано: alexander | Дата: 19.01.2019 







Робота учениці 9-Б класу Ілони Романовської. Вчитель Кохно В.В.

Категорія: Від творчого вчителя до творчого учня | Переглядів: 16 | Додано: alexander | Дата: 23.12.2018 








Зовнішнє незалежне оцінювання в Україні стало незмінним і беззаперечним атрибутом вступної кампанії до вищих навчальних закладів. Завдання державної підсумкової атестації теж складаються у вигляді тестів. Тож для того, щоб упевнено почувати себе під час проходження тестування, потрібна спеціальна психологічна підготовка. Пропонуємо декілька універсальних рецептів, за допомогою яких можна ефективніше використовувати час, відведений на розв'язування тестових завдань. Вони дозволять вам краще мобілізувати себе та успішно скласти тестування.



Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 151 | Додано: alexander | Дата: 14.05.2017 







Україна проходить етап швидкого технологічного розвитку. Комп'ютерна грамотність стає складовою загальної грамотності, свідченням освіченості, внаслідок чого глобальна інформаційна мережа Інтернет стає невід’ємною частиною життя сучасної людини. Інтернет несе в собі великий інформаційний та освітній потенціал, є засобом гармонійного розвитку, але, водночас містить і ризики. Окремо необхідно виділити проблему дитячої онлайн-безпеки.
Про основні загрози мережі Інтернет та способи убезпечення від них дітей ─ далі у цій публікації.


Категорія: Все для батьків | Переглядів: 267 | Додано: alexander | Дата: 16.03.2017 







Як запам'ятовувати інформацію назавжди? Унікальний метод запам'ятовування Ебінгауза.
Як нас навчають запам'ятовувати щось у школі? Уривок з книги, вірш або теорему? Правильно. Найпоширеніший спосіб щось заучувати напам'ять - це повторювати одне й те саме протягом безперервного часу, поки не запам'ятаємо. Але результат ви і самі знаєте: все, що було вивчено непосильною працею - все пропало з пам'яті. Рідко хто після школи згадає що-небудь складніше за Закон Ома, або вірш, який вивчили у 5-му класі. Тому що звичайне повторення має ряд обмежень, і для того, щоб запам'ятати щось назавжди, не підходить. Як же тоді запам'ятовувати так, щоб пам'ятати все життя?

Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 385 | Додано: alexander | Дата: 19.11.2016 







Учнівський реферат або методична публікація вчителя обов'язково повинні містити посилання на використані джерела інформації, що оформлюється у вигляді т.зв. бібліографічного списку.

В Україні 01 липня 2016 р.  набув чинності ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні вимоги та правила складання», який установлює види бібпосилань, правила та особливості їх складання і розміщення у документах.
 
Стандарт розроблено фахівцями Книжкової палати України імені Івана Федорова і його дія поширюється на бібліографічні посилання в опублікованих і неопублікованих документах незалежно від носія інформації. Зазначено, що «Стандарт призначено авторам творів, видавцям, фахівцям редакцій засобів масової інформації, інформаційних центрів тощо».
 
ДСТУ 8302:2015 містить інформацію про:
  • види бібліографічних посилань та правила їхнього складання;
  • особливості складання комплексного бібліографічного посилання;
  • особливості складання бібліографічного посилання на електронний ресурс;
  • особливості складання бібліографічного посилання на архівний документ.


Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 153 | Додано: alexander | Дата: 20.10.2016 








Основна мета початкової школи — приохотити, а не приневолити дитину до навчання, власне, до учіння як самостійної пізнавальної діяльності. Навчити дитину вчитися, вона має з радістю отримувати задоволення від саморозвитку. Розглянемо, які є складнощі на початку шкільного навчання та як їх долати



Категорія: Все для батьків | Переглядів: 169 | Додано: alexander | Дата: 22.09.2016 








Термін «реферат» має латинське коріння й дослівно перекладається як «доповідаю», «повідомляю». Словники наводять таке його значення: «Стислий виклад у письмовій формі або у формі публічної доповіді змісту книги, учення, наукової проблеми, результатів наукового дослідження; доповідь з певної теми, що висвітлює її на базі огляду літератури та інших джерел». Захист реферату — одна з можливих форм іспиту або заліку в школі, коледжі або ВНЗ. Вона передбачає попередній вибір цікавої для учня проблеми, її глибоке вивчення, виклад результатів і висновків.

Як створити правильний реферат? Як підготуватись до його захисту? Про ці секрети піде мова далі.

Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 131 | Додано: alexander | Дата: 07.06.2016 








Батьки відіграють дуже важливу роль у знайомстві дитини зі світом роботи та поняттям про кар'єру. Батьківська підтримка та зацікавленість до процесу вибору професії дитиною особливо важливі, коли підліток робить перші кроки на шляху до майбутньої кар'єри. Як Ви можете допомогти дитині в цьому важливому та цікавому виборі?



Категорія: Все для батьків | Переглядів: 273 | Додано: alexander | Дата: 09.10.2015 

1-10 11-20 21-28