Четвер, 19.10.2017, 22:06
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Наше опитування
Ну і як вам наш сайт?
Всього проголосували: 235
Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Учітесь, читайте,
І чужому научайтесь,
Й свого не цурайтесь.
(Т.Шевченко)
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Азбука навчальної праці







Зовнішнє незалежне оцінювання в Україні стало незмінним і беззаперечним атрибутом вступної кампанії до вищих навчальних закладів. Завдання державної підсумкової атестації теж складаються у вигляді тестів. Тож для того, щоб упевнено почувати себе під час проходження тестування, потрібна спеціальна психологічна підготовка. Пропонуємо декілька універсальних рецептів, за допомогою яких можна ефективніше використовувати час, відведений на розв'язування тестових завдань. Вони дозволять вам краще мобілізувати себе та успішно скласти тестування.



Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 61 | Додано: alexander | Дата: 14.05.2017 







Як запам'ятовувати інформацію назавжди? Унікальний метод запам'ятовування Ебінгауза.
Як нас навчають запам'ятовувати щось у школі? Уривок з книги, вірш або теорему? Правильно. Найпоширеніший спосіб щось заучувати напам'ять - це повторювати одне й те саме протягом безперервного часу, поки не запам'ятаємо. Але результат ви і самі знаєте: все, що було вивчено непосильною працею - все пропало з пам'яті. Рідко хто після школи згадає що-небудь складніше за Закон Ома, або вірш, який вивчили у 5-му класі. Тому що звичайне повторення має ряд обмежень, і для того, щоб запам'ятати щось назавжди, не підходить. Як же тоді запам'ятовувати так, щоб пам'ятати все життя?

Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 213 | Додано: alexander | Дата: 19.11.2016 







Учнівський реферат або методична публікація вчителя обов'язково повинні містити посилання на використані джерела інформації, що оформлюється у вигляді т.зв. бібліографічного списку.

В Україні 01 липня 2016 р.  набув чинності ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні вимоги та правила складання», який установлює види бібпосилань, правила та особливості їх складання і розміщення у документах.
 
Стандарт розроблено фахівцями Книжкової палати України імені Івана Федорова і його дія поширюється на бібліографічні посилання в опублікованих і неопублікованих документах незалежно від носія інформації. Зазначено, що «Стандарт призначено авторам творів, видавцям, фахівцям редакцій засобів масової інформації, інформаційних центрів тощо».
 
ДСТУ 8302:2015 містить інформацію про:
  • види бібліографічних посилань та правила їхнього складання;
  • особливості складання комплексного бібліографічного посилання;
  • особливості складання бібліографічного посилання на електронний ресурс;
  • особливості складання бібліографічного посилання на архівний документ.


Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 104 | Додано: alexander | Дата: 20.10.2016 








Термін «реферат» має латинське коріння й дослівно перекладається як «доповідаю», «повідомляю». Словники наводять таке його значення: «Стислий виклад у письмовій формі або у формі публічної доповіді змісту книги, учення, наукової проблеми, результатів наукового дослідження; доповідь з певної теми, що висвітлює її на базі огляду літератури та інших джерел». Захист реферату — одна з можливих форм іспиту або заліку в школі, коледжі або ВНЗ. Вона передбачає попередній вибір цікавої для учня проблеми, її глибоке вивчення, виклад результатів і висновків.

Як створити правильний реферат? Як підготуватись до його захисту? Про ці секрети піде мова далі.

Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 70 | Додано: alexander | Дата: 07.06.2016 








Категорія: Азбука навчальної праці | Переглядів: 305 | Додано: alexander | Дата: 21.05.2014