П'ятниця, 15.12.2017, 10:00
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Освітянські новини
Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Найважливіше - не те велике, до чого додумалися інші, а те маленьке, до чого дійшов ти сам
(Харукі Муракамі)
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
Все для учня


Все про ЗНО
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені зовнішньому незалежному оцінюванню

10.12.2017
Онлайн-тренажер ЗНО від ВГ "Основа" (математика, біологія, хімія, історія України, українська мова, англійська мова)
19.11.2017
Календар ЗНО-2018
13.11.2017
Тренувальні тести ЗНО з усіх предметів
11.11.2017
ЗНО-2018: НА ЩО ВАРТО ЗВАЖАТИ, ГОТУЮЧИСЬ ДО ТЕСТУВАННЯ
09.11.2017
Якими будуть тести ЗНО у 2018 році

Усі матеріали розділу








Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Пошук по сайту

Архів записів
ШКІЛЬНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ
учителів української мови та літератури




Науково-методична проблема методичного об'єднання:
Формування компетентного учня на уроках української мови та літератури через використання народознавчого компонента і здоров'язберігаючих технологій


Про нас



Гайдук Ірина Вікторівна

Вчитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім.В.Винниченка.

Життєве кредо: Краще зробити і не жалкувати, аніж жалкувати що не зробила!

Педагогічне кредо: Учень – не амфора, яку потрібно наповнити знаннями, а факел, який треба запалити!

Проблема, над якою працює вчитель: Забезпечення високого рівня якості знань та розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури через використання народознавчого компоненту та міжпредметних зв'язків.








Клімчук Алла Лаврентіївна

Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, закінчила Кіровоградський державний  педагогічний інститут ім.О.С.Пушкіна.

Життєве кредо: Не покладайся ні на кого. Будь сам творцем свого життя. Зв'язуй тісно своє життя з життям Нації.

Педагогічне кредо: Пам'ятай, що Україна покликана до творення нового життя, і тому працюй для її могутності і розвитку.

Проблема, над якою працює вчитель: Формування національно свідомої творчої особистості на уроках української мови і літератури.








Сокур Любов Миколаївна

Вчитель української мови та літератури, спеціаліст І категорії, закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім.В.Винниченка.

Життєве кредо: Жити за тими принципами, які сповідуєш.

Педагогічне кредо: Прийми дитину з благоговінням, виховуй її з любов'ю, випускай вільною.

Проблема, над якою працює вчитель: Розвиток творчих здібностей дітей на уроках української мови та літератури шляхом впровадження інтерактивних технологій навчання.








Сокуренко Людмила Петрівна

Вчитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, закінчила Кіровоградський державний педагогічний університет ім.В.Винниченка.

Життєве кредо: Жити – означає не тільки змінюватися, але й залишатися собою.

Педагогічне кредо:
Де вчитель посіє, там стелиться ласка.
Де вчитель посадить, там сходить добро.
Бо вчитель – це доля складна і прекрасна.
І серце глибоке, як славний Дніпро.

Проблема, над якою працює вчитель: Розвиток творчих здібностей учнів через використання матеріалів з історії, культури та традицій рідного краю.



Аналіз роботи методичного об'єднанняПлан роботи методичного об'єднання
2015-2016 н.р.
2017-2018 н.р.


Нормативне та методичне забезпечення навчально-виховного процесу


Від творчого вчителя до творчого учня