Меню сайту
Учитель online
Про наших пишуть
Поради для батьків
Будемо дружити!
Нам виповнилося
Скарбниця мудрості
Батьківщину люблять не за те, що вона велика, а за те, що вона своя.
(О.Гончар)
Школа на карантині
28.01.2021 | |
Як урізноманітнити своє дозвілля під час карантину |
22.10.2020 | |
Комікси для школярів |
21.08.2020 | |
Рекомендації щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 н.р. (лист МОН від 05.08.2020 р. №1/9-420) |
18.08.2020 | |
Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину |
18.08.2020 | |
Протоколи загальноосвітнього навчального закладу на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією COVID–19 |
Все про ЗНО
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені зовнішньому незалежному оцінюванню
03.02.2021 | |
Графік ЗНО-2021 |
30.01.2021 | |
1 лютого розпочинається реєстрація на ЗНО-2021 |
30.01.2021 | |
ЗНО-2021 у запитаннях і відповідях |
26.01.2021 | |
Як скласти ЗНО: поради абітурієнтам |
22.10.2020 | |
Характеристики тестів ЗНО 2021 року |





Готуємось до ДПА
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені державній підсумковій атестації
18.03.2021 | |
Учнів 4-х та 9-х класів звільнено від проходження ДПА у 2020/2021 навчальному році |
20.02.2021 | |
Проведення ДПА в старшій школі у 2021 році (11 клас) |
22.01.2019 | |
Порядок проведення Державної підсумкової атестації (Наказ МОН України від 07.12.2018 р. №1369) |
31.03.2018 | |
Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році (лист МОН від 27.03.2018 №1/9-185) |
04.02.2018 | |
Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти (лист МОН від 31.01.2018 р. №1/9-66) |

УВАГА, КОНКУРС!
Прогноз погоди
Пошук по сайту
Архів записів
Головна » Файли » Батькам » Все для батьків |
У категорії матеріалів: 26 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Сортувати по: Датою · Назвою · Коментарями · Завантаженнями · Переглядами
![]() Вотт Ф. 365 креативних ідей / Фіона Вотт. – Київ: КМ-Букс, 2016. Коли дитина поробила всі уроки, відвідала гурток і поспілкувалася з друзями, батьки часто чують питання: «А що мені робити?». Віднині це питання не має мучити ваше чадо, адже з такою книжкою справді не засумуєш! Кумедні аплікації, незвичайні малюнки, сучасні саморобки, зворушливі листівки далеко не весь перелік творчих ідей. Їх бо в книзі аж 365! Для дітей молодшого та середнього шкільного віку. |
![]() Пам'ятки для батьків "Поради з Інтернет-безпеки дитини" - Бердянськ, 2015 |
![]() Знання таблиці множення - це не просто вимоги навчальної програми з математики, це життєва необхідність кожної сучасної людини. Завдяки цій книзі ви дізнаєтеся про особливості вивчення таблиці множення молодшими школярами, відкриєте для себе незвичні, але швидкі та надзвичайно дієві способи запам'ятовування випадків множення. За допомогою нестандартних завдань, ігор і головоломок ваша дитина назавжди засвоїть прийоми множення, ділення та розв'язування задач із цими діями. Книга призначена насамперед турботливим батькам, а також може бути корисною учителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня, студентам педагогічних вузів. |
![]() Психологія первинної шкільної неуспішності: монографія / Кондратенко Л.О. – Чернігів: Десна Поліграф, 2017 Монографія присвячена аналізу проблеми первинної шкільної неуспішності як суто психологічного явища. Багато уваги приділяється висвітленню історії становлення сучасних поглядів на причини виникнення та можливості попередження та подолання цього прикрого явища. Автор докладно зупиняється на виявленні психологічних механізмів неуспішності, їхніх взаємозалежностях та взаємовпливах, пов'язаності з енергопотенціалом особистості. Аналізується специфіка роботи з неуспішною дитиною в системі диференційованого навчання. Детально розглядаються методи корекційного впливу, які можуть застосовувати психологи та вчителі в безпосередній роботі з дітьми, у яких виявлена недостатня готовність до шкільного навчання. Книга адресована психологам – науковцям і практикам, студентам – майбутнім психологам, педагогам та соціальним працівникам, а також усім, кого цікавлять проблеми шкільної успішності дітей. |
![]() Цю міні-книжечку про основні виклики «цифрового батьківства» розробили кілька років тому у Сингапурі, з ініціативи тамтешньої Ради з питань ЗМІ (Media Literacy Council). У посібнику піднімаються важливі питання: Коли дозволяти дітям користуватися Інтернетом та мобільними пристроями? Які обмеження доцільно встановлювати? Як оберігати школярів від небажаного онлайн-контенту? Як діяти, якщо дитина потрапила у небезпечну або неприємну ситуацію у мережі? Як балансувати між дисципліною та довірливими, відвертими стосунками з власними дітьми? Як зробити так, щоб дитина змогла якнайповніше користуватися можливостями сучасного світу та, водночас, не узалежнилася від пристроїв та ґаджетів? Як уникнути ігрозалежності? Як дати раду кібербулінгу? |
![]() Методичні рекомендації щодо попередження, усунення та корекції затримки психічного розвитку дітей. Видання розраховане на вчителів, батьків, вихователів дошкільних закладів, психологів, соціальних педагогів, класних керівників. |
![]() Мацці Антоніо, 10 кроків, які псують дитину. ─ Львів: Свічадо, 2007 На відміну від інших авторів трактатів про те, як правильно виховувати дитину, автор цієї книжки узагальнив досвід негативного батьківського досвіду. "Як можна зіпсувати свою дитину?" - запитує Дон Мацці, італійський священик та публіцист. І подає способи, до яких часто вдаються у виховному процесі сучасні батьки, навіть не підозрюючи про результати. Вдумливі матері й батьки мають можливість мовби збоку побачити себе у сім'ї, усвідомити свої помилки, а також — ознайомитися з порадами автора щодо належного виховання. А ще — насолодитися легким й іронічним стилем автора. |
![]() Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі / [І. В. Литовченко, С. Д. Максименко, С. І. Болтівець та ін.]. – Київ: ТОВ «Видавничий Будинок "Аванпост-Прим”, 2010. У посібнику розкрито можливості сучасних інформаційних технологій – Інтернету, мобільного зв'язку та висвітлено способи безпечної поведінки дитини у віртуальному просторі, що убезпечать від негативного впливу на її психічне і фізичне здоров’я. Посібник адресовано батькам, дідусям і бабусям, педагогам, працівникам соціальних служб для дітей і молоді. |
![]() Навчально-методичний посібник містить теоретичні характеристики суїциду й суїцидальної поведінки; чинники суїцидальної поведінки та суїцидальні прояви; ознаки, що свідчать про суїцидальну загрозу. Подано перелік типових помилок у спілкуванні з особами, які скоїли суїцид чи мають суїцидальні характеристики. У посібнику подано методичні рекомендації щодо профілактики суїциду та надання першої допомоги дитині в суїцидальному стані. Посібник рекомендовано для вчителів, батьків, підлітків, психологів, соціальних педагогів. |
![]() Дюмон В. Как испортить ребенка воспитанием. Вредные советы / Вирджини Дюмон., 2015. В наши дни «работать родителем» неизмеримо труднее, чем еще два десятка лет назад. Но попробуйте отступить на шаг и взглянуть на проблемы воспитания со стороны. А самое главное – с улыбкой! Это прекрасно получается у Виржини Дюмон, ее огромный опыт работы с детьми и подростками позволяет хорошо ориентироваться в сложном мире взаимоотношений воспитателей и воспитуемых. Первая часть книги посвящена родительским ошибкам и заблуждениям, вторая – проблемам воспитания подростков. |