Вівторок, 22.05.2018, 20:03
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Життя без думки – жалюгідне животіння. День без думки, без читання – марно прожитий день. Марнування часу – марнування неоціненних багатств людського життя.
(В.О.Сухомлинський)
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
Все для учня


Все про ЗНО
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені зовнішньому незалежному оцінюванню

15.02.2018
BeSmart - безкоштовний онлайн-ресурс для підготовки до ЗНО
01.02.2018
Процедура реєстрації на ЗНО-2018
16.01.2018
Основні зміни в процедурі реєстрації для участі в ЗНО-2018
29.12.2017
Інтенсифікація підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики (планіметрія)
10.12.2017
Онлайн-тренажер ЗНО від ВГ "Основа" (математика, біологія, хімія, історія України, українська мова, англійська мова)

Усі матеріали розділу








Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Файли » Учителю

У розділі матеріалів: 48
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Гельбак А.М. Формування підприємливості учня як ключової компетентності для життя: [методичні рекомендації] / А.М.Гельбак. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017

У методичних рекомендаціях розглядається питання компетентнісного та діяльнісного підходів до навчально-виховного процесу як педагогічного явища, визначеного державними освітніми стандартами та європейськими орієнтирами. Запропоновано шляхи формування ключової компетентності «підприємливість», яка забезпечує навчання протягом усього життя.
Для науковців, методистів, викладачів закладів системи післядипломної освіти, педагогів загальноосвітніх навчальних закладів.





Методична література | Переглядів: 26 | Завантажень: 4 | Додав: alexander | Дата: 08.04.2018

Войтко В.В. Корекційно-розвиткова робота з дітьми із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії: дидактичне забезпечення. Методичний посібник / В.В.Войтко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018.

Методичний посібник розроблений з метою допомоги педагогічним працівникам у здійсненні психолого-педагогічного супроводу дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії: діагностики особливостей розвитку; корекції емоційно-вольової і когнітивної сфери; організації індивідуальної та групової роботи з дітьми означеної нозології. Даний посібник рекомендується для педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти, які навчають дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії.


 
Методична література | Переглядів: 9 | Завантажень: 7 | Додав: alexander | Дата: 08.04.2018


Досліджуємо права дітей: Освіта для демократичного громадянства та освіта з прав людини (ОДГ/ОПЛ): Серія уроків для 1–9 класів / Р.Голлоб, П.Крапф. – Пер. з англ. та адапт. В.В.Полторак; заг. ред. укр. версії: Н.Г.Протасова. – К.: Основа, 2016. – Т.5. – 100 с.

Цей посібник було розроблено для вчителів, які перебувають у пошуку інструментарію для викладання прав дітей учням з 1-го по 9-й класи обов'язкової навчальної програми. Керівництво складене за принципом спіральної навчальної програми для того, щоб діти вивчали свої права рік за роком.





Матеріали до уроків | Переглядів: 14 | Завантажень: 4 | Додав: alexander | Дата: 12.03.2018

PISA: природничо-наукова грамотність / уклад. Т.С.Вакуленко, С.В.Ломакович, В.М.Терещенко, С.А.Новікова; перекл. К.Є.Шумова. – К.: УЦОЯО, 2018.

Видання містить резюме найважливіших теоретичних і методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA для оцінювання природничо-наукової грамотності 15-річних осіб. Для забезпечення належного сприйняття змісту рамкового документа видання доповнено оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, що були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні положення щодо сутності природничо-наукової грамотності й засад її вимірювання. Посібник містить окремий розділ із завданнями й характеристиками стосовно їх оцінювання, а також розділ із завданнями, що можуть бути використані вчителями в шкільній практиці.
Видання призначене для широкого кола освітян – учителів, учених-педагогів, методистів, авторів підручників і навчальних посібників із природничо-наукових дисциплін, фахівців у галузі освітніх вимірювань, а також для учнів/студентів закладів середньої загальної освіти.
Методична література | Переглядів: 31 | Завантажень: 4 | Додав: alexander | Дата: 12.03.2018


Психологія первинної шкільної неуспішності: монографія / Кондратенко Л.О. – Чернігів: Десна Поліграф, 2017

Монографія присвячена аналізу проблеми первинної шкільної неуспішності як суто психологічного явища. Багато уваги приділяється висвітленню історії становлення сучасних поглядів на причини виникнення та можливості попередження та подолання цього прикрого явища. Автор докладно зупиняється на виявленні психологічних механізмів неуспішності, їхніх взаємозалежностях та взаємовпливах, пов'язаності з енергопотенціалом особистості. Аналізується специфіка роботи з неуспішною дитиною в системі диференційованого навчання. Детально розглядаються методи корекційного впливу, які можуть застосовувати психологи та вчителі в безпосередній роботі з дітьми, у яких виявлена недостатня готовність до шкільного навчання. 
Книга адресована психологам – науковцям і практикам, студентам – майбутнім психологам, педагогам та соціальним працівникам, а також усім, кого цікавлять проблеми шкільної успішності дітей.
Педагогіка і психологія | Переглядів: 23 | Завантажень: 8 | Додав: alexander | Дата: 03.02.2018

Клан Клік-Клац. Виховання дітей у цифрову еру – Львів: EdPro, 2017.

Цю міні-книжечку про основні виклики «цифрового батьківства» розробили кілька років тому у Сингапурі, з ініціативи тамтешньої Ради з питань ЗМІ (Media Literacy Council). У посібнику піднімаються важливі питання: Коли дозволяти дітям користуватися Інтернетом та мобільними пристроями? Які обмеження доцільно встановлювати? Як оберігати школярів від небажаного онлайн-контенту? Як діяти, якщо дитина потрапила у небезпечну або неприємну ситуацію у мережі? Як балансувати між дисципліною та довірливими, відвертими стосунками з власними дітьми? Як зробити так, щоб дитина змогла якнайповніше користуватися можливостями сучасного світу та, водночас, не узалежнилася від пристроїв та ґаджетів? Як уникнути ігрозалежності? Як дати раду кібербулінгу?



Матеріали до уроків | Переглядів: 42 | Завантажень: 6 | Додав: alexander | Дата: 13.01.2018

Історичний календар Кіровоградщини на 2018 рік. Люди. Події. Факти / В.М.Босько. – Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2017

13-й випуск альманаху, присвячений 100-річчю від дня народження В.О.Сухомлинського, містить відомості про ювілеї близько 400 визначних особистостей як минулих часів, так і сьогодення (від середини XVIII століття до наших часів), пов'язаних з Єлисаветградським і Олександрійським повітами та сучасною Кіровоградською областю. Історико-краєзнавчі нариси і розвідки розповідають про драматичні долі відомих людей Степової Еллади. Зокрема представлено 25 біографічних довідок про наших земляків, героїв АТО, які віддали життя за суверенітет і територіальну цілісність України. Видання ілюстроване, розраховане на широке коло читачів.
Матеріали до уроків | Переглядів: 30 | Завантажень: 5 | Додав: alexander | Дата: 07.01.2018

Войтко В.В. Психолого-педагогічний супровід дітей з затримкою психічного розвитку: [методичні рекомендації] / В.В.Войтко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017 

Методичні рекомендації щодо попередження, усунення та корекції затримки психічного розвитку  дітей.  
Видання розраховане на вчителів, батьків, вихователів дошкільних закладів, психологів, соціальних педагогів, класних керівників.







Педагогіка і психологія | Переглядів: 46 | Завантажень: 8 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Павлюх В.В. Забезпечення корекційно-розвиткового супроводу навчання дітей з особливими освітніми потребами / В.В. Павлюх. – Кропивницький, 2017.

Запропонований матеріал містить інформацію теоретичного та практичного характеру, практичні поради та рекомендації вчителям про особливості організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами, про форми та методи спільного викладання в інклюзивному класі. Особливий акцент робиться на корекційно-розвитковому супроводі навчання дітей з особливостями розвитку.
Матеріали адресовано педагогам, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, педагогам у напряму підвищення кваліфікації та викладачам системи вищої педагогічної освіти.



Педагогіка і психологія | Переглядів: 46 | Завантажень: 0 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Кендюхова А.А. Вчителю про сучасну філософію оцінювання навчальних досягнень школярів: [навчально-методичний посібник] / А.А. Кендюхова. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017

У посібнику подано аналіз сучасних підходів до процесу оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. Розглянуто особливості оцінювання в умовах компетентнісного підходу. Систематизовано інформацію щодо моделей оцінювання в сучасній педагогічній науці України та західноєвропейських країн. Детально описується специфіка інструментів безбального оцінювання успішності школярів і наводяться приклади для використання в практичній діяльності педагогів.

Матеріали посібника адресовані вчителям, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти, дослідникам і практикам у галузі педагогічного оцінювання.
Методична література | Переглядів: 41 | Завантажень: 7 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

1-10 11-20 21-30 31-40 41-48