Четвер, 22.02.2018, 09:15
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Постав над тобою хоч сто вчителів ─ вони будуть безсилі, якщо ти сам не зможеш примусити себе й вимагати від себе.
(В.О.Сухомлинський)
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
Все для учня


Все про ЗНО
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені зовнішньому незалежному оцінюванню

15.02.2018
BeSmart - безкоштовний онлайн-ресурс для підготовки до ЗНО
01.02.2018
Процедура реєстрації на ЗНО-2018
16.01.2018
Основні зміни в процедурі реєстрації для участі в ЗНО-2018
29.12.2017
Інтенсифікація підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики (планіметрія)
10.12.2017
Онлайн-тренажер ЗНО від ВГ "Основа" (математика, біологія, хімія, історія України, українська мова, англійська мова)

Усі матеріали розділу








Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Файли » Учителю » Методична література

У категорії матеріалів: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Датою · Назвою · Коментарями · Завантаженнями · Переглядами
Войтко В.В. Психолого-педагогічний супровід дітей з затримкою психічного розвитку: [методичні рекомендації] / В.В.Войтко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017 

Методичні рекомендації щодо попередження, усунення та корекції затримки психічного розвитку  дітей.  
Видання розраховане на вчителів, батьків, вихователів дошкільних закладів, психологів, соціальних педагогів, класних керівників.







Педагогіка і психологія | Переглядів: 28 | Завантажень: 4 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Павлюх В.В. Забезпечення корекційно-розвиткового супроводу навчання дітей з особливими освітніми потребами / В.В. Павлюх. – Кропивницький, 2017.

Запропонований матеріал містить інформацію теоретичного та практичного характеру, практичні поради та рекомендації вчителям про особливості організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами, про форми та методи спільного викладання в інклюзивному класі. Особливий акцент робиться на корекційно-розвитковому супроводі навчання дітей з особливостями розвитку.
Матеріали адресовано педагогам, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, педагогам у напряму підвищення кваліфікації та викладачам системи вищої педагогічної освіти.



Педагогіка і психологія | Переглядів: 24 | Завантажень: 0 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Кендюхова А.А. Вчителю про сучасну філософію оцінювання навчальних досягнень школярів: [навчально-методичний посібник] / А.А. Кендюхова. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017

У посібнику подано аналіз сучасних підходів до процесу оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. Розглянуто особливості оцінювання в умовах компетентнісного підходу. Систематизовано інформацію щодо моделей оцінювання в сучасній педагогічній науці України та західноєвропейських країн. Детально описується специфіка інструментів безбального оцінювання успішності школярів і наводяться приклади для використання в практичній діяльності педагогів.

Матеріали посібника адресовані вчителям, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти, дослідникам і практикам у галузі педагогічного оцінювання.
Методична література | Переглядів: 21 | Завантажень: 4 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Робоча група, яка розробляє Модельну навчальну програму для пілотування Стандарту початкової загальної освіти, передала "Новій Українській Школі” навчально-методичний посібник.
"Порадник для вчителя” створений командою представників НАПН України, Всеукраїнського фонду "Крок за кроком” та НВК "Новопечерська школа” з метою методичної підтримки вчителів пілотних шкіл.
Посібник містить знайомство з новим Державним стандартом і модельною навчальною програмою, інтегрований підхід до навчання, стратегії значущого навчання, особливості організації освітнього середовища та інші.
"Порадник для вчителя” містить посилання на інші корисні електронні ресурси: літературу, фотографії, відео тощо. Окрім цього, у Пораднику є практичні завдання для вчителів – насамперед, різні форми для самооцінки, які дають можливість оцінити власну готовність до запровадження змін, організацію освітнього середовища тощо.

Методична література | Переглядів: 72 | Завантажень: 7 | Додав: alexander | Дата: 04.11.2017

Адаптований переклад з англ. / Алан Кроуфорд, Е. Венди Саул, Самуел Метьюз, Джеймс Макінстер

Посібник пропонує велику кількість методів і прийомів для інтерактивного навчання й розвитку критичного мислення – всього близько шістдесяти. Не менш важливу роль відіграє описана концептуальна базова модель – «базові уроки». Автори надають у тексті практично стенограму кожного уроку, що містить повний опис діяльності як вчителя, так і учнів. Кожен з восьми базових уроків, що присвячений одному з типів навчальної інформації, містить ґрунтовний перелік і характеристику методів, що їх потребує саме такий навчальний зміст.
Викладачам, освітянам, які цікавляться розширенням можливостей сучасної освіти, студентам-майбутнім педагогам, учителям-практикам, шкільним адміністраторам

Методична література | Переглядів: 58 | Завантажень: 15 | Додав: alexander | Дата: 26.03.2017



Методична література | Переглядів: 54 | Завантажень: 23 | Додав: alexander | Дата: 18.02.2017

Кендюхова А.А. Професійне портфоліо: територія успіху сучасного педагога: [навчально-методичний посібник] / А.А.Кендюхова. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016.

У посібнику здійснено аналіз наукових підходів до розуміння поняття «портфоліо», розкрито досвід європейської освіти щодо впровадження портфоліо як самостійної технології оцінювання; окреслено переваги портфоліо під час формування професійних компетенцій педагогів. Застосування професійного портфоліо як освітньої технології в процесі діяльності дозволить педагогу створити умови для розвитку необхідних якостей фахівця нової формації, розробити інструмент для професійної самореалізації. 
Матеріали посібника адресовані педагогічним працівникам для ознайомлення з теорією та практикою створення власного професійного портфоліо.


Методична література | Переглядів: 64 | Завантажень: 19 | Додав: alexander | Дата: 01.01.2017



Педагогічна академія пані Софії. Нестандартні форми уроків

Тема цього випуску міні-журналу "Педагогічна академія пані Софії" - "Нестандартні форми уроків", які почали входити у шкільну практику в середині 70-х років ХХ ст. З того часу форми проведення цих уроків стали більш численними й різноманітними. Якоюсь мірою вони стали буденністю шкільного життя, навіть до класичних уроків учителі включають елементи нестандартності. Та все ж застосування нетрадиційних уроків викликає у вчителів-практиків цілу низку питань - методичного, психологічного, теоретичного характеру.
Запропоновані матеріали можуть допомогти вам у розв'язанні цих питань.



Методична література | Переглядів: 157 | Завантажень: 81 | Додав: alexander | Дата: 05.02.2016



Педагогічна академія пані Софії. Проектуємо урок разом. Частина 1

Матеріали, запропоновані в цьому випуску міні-журналу "Педагогічна академія пані Софії" допоможуть вам спроектувати навчальну тему або окремий урок у вигляді технологічної карти, раціонально обрати педагогічну технологію, грамотно сформулювати мету й задачі уроку.








Методична література | Переглядів: 145 | Завантажень: 59 | Додав: alexander | Дата: 05.02.2016


Ємець А.А. Як навчити вашу дитину виразно читати і заучувати вірші. - Х.: Вид-во "Ранок", 2009.

У переважної більшості дітей від народження добре розвинуті пам'ять і артистизм, проте деяким з них усе одно важко запам'ятати й вивчити напам'ять вірш або хоча б виразно його прочитати. Якщо ви прагнете допомогти в цьому своїй дитині, ця книга для вас! У ній подано відповіді на основні питання, які виникають у дорослих при ознайомленні дітей із віршованими творами. У книзі ви знайдете пояснення прийомів і методів, літературні вправи та ігри, що допомагають формувати позитивне ставлення дитини до поезії, розвивати вміння виразно читати та заучувати вірші.
Книга призначена турботливим батькам, учителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня, гувернерам, репетиторам, а також студентам педагогічних ВНЗ.

Методична література | Переглядів: 180 | Завантажень: 71 | Додав: alexander | Дата: 21.11.2015

1-10 11-12