28.01.2021 | |
Як урізноманітнити своє дозвілля під час карантину |
22.10.2020 | |
Комікси для школярів |
21.08.2020 | |
Рекомендації щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 н.р. (лист МОН від 05.08.2020 р. №1/9-420) |
18.08.2020 | |
Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину |
18.08.2020 | |
Протоколи загальноосвітнього навчального закладу на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією COVID–19 |
03.02.2021 | |
Графік ЗНО-2021 |
30.01.2021 | |
1 лютого розпочинається реєстрація на ЗНО-2021 |
30.01.2021 | |
ЗНО-2021 у запитаннях і відповідях |
26.01.2021 | |
Як скласти ЗНО: поради абітурієнтам |
22.10.2020 | |
Характеристики тестів ЗНО 2021 року |





20.02.2021 | |
Проведення ДПА в старшій школі у 2021 році (11 клас) |
22.01.2019 | |
Порядок проведення Державної підсумкової атестації (Наказ МОН України від 07.12.2018 р. №1369) |
31.03.2018 | |
Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році (лист МОН від 27.03.2018 №1/9-185) |
04.02.2018 | |
Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти (лист МОН від 31.01.2018 р. №1/9-66) |
16.12.2017 | |
Українська мова. Збірник диктантів для підготовки до ДПА. 9 клас |

Архів записів
Головна » Файли » Учителю » Методична література |
У категорії матеріалів: 21 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 » |
Сортувати по: Датою · Назвою · Коментарями · Завантаженнями · Переглядами
![]() Проводити уроки віддалено, не бачити учнів, не мати можливостей пояснити особисто й допомогти в момент виникнення проблеми - ще кілька місяців тому вчителі не могли й уявити таких ситуацій у своїй роботі. Але пандемія внесла несподівані корективи і змусила всіх терміново опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: вчителів, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. Перед вами - узагальнений досвід майже двох місяців дистанційного навчання під час карантину через пандемію коронавірусу. Але немає сумнівів, що цей досвід усім нам ще знадобиться, адже карантини через спалахи сезонного грипу трапляються щороку. До того ж світ стає дедалі мобільнішим, освіта - дедалі більш індивідуалізованою та гнучкою; отже, щодня виникають нові й нові причини для того, щоб певні діти певний час навчалися дистанційно. Ці методичні рекомендації складаються з двох частин. У першій ви знайдете загальні принципи впорядкування дистанційної освіти, довідкову інформацію про інструменти та платформи, на яких можна вчити дистанційно. Друга частина присвячена конкретним методикам дистанційного навчання для початкової, основної та старшої' школи. Методичні рекомендації створили - Алевтина Лотоцька та Оксана Пасічник. |
![]() Методичні рекомендації містять поради кафедр, науково-методичних лабораторій, центрів, відділів комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» щодо визначення змісту, орієнтовних форм проведення пленарних і секційних засідань серпневих конференцій педагогічних працівників у 2019 році. Рекомендації адресовані працівникам місцевих органів управління освітою, завідувачам (директорам), методистам методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об’єднаних територіальних громад, керівникам закладів освіти, педагогам. |
![]() Знання таблиці множення - це не просто вимоги навчальної програми з математики, це життєва необхідність кожної сучасної людини. Завдяки цій книзі ви дізнаєтеся про особливості вивчення таблиці множення молодшими школярами, відкриєте для себе незвичні, але швидкі та надзвичайно дієві способи запам'ятовування випадків множення. За допомогою нестандартних завдань, ігор і головоломок ваша дитина назавжди засвоїть прийоми множення, ділення та розв'язування задач із цими діями. Книга призначена насамперед турботливим батькам, а також може бути корисною учителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня, студентам педагогічних вузів. |
![]() Серпневі конференції – 2018. Дорожня карта «Становлення Нової української школи: перспективи розвитку» Методичні рекомендації містять поради кафедр, науково-методичних лабораторій, центрів, відділів комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» щодо визначення змісту, орієнтовних форм проведення пленарних і секційних засідань серпневих конференцій педагогічних працівників у 2018 році. Рекомендації адресовані працівникам місцевих органів управління освітою, завідувачам (директорам), методистам методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об'єднаних територіальних громад, керівникам закладів освіти, педагогам. |
![]() У виданні містяться розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку у 2018/2019 навчальному році. Подані матеріали різняться структурою та вибором методичних прийомів і форм роботи. Методичні рекомендації адресовані керівникам закладів освіти, їх заступникам, педагогічним працівникам, методичним службам та батьківській громадськості, усім, хто зацікавлений у формуванні цінностей підростаючого покоління. |
![]() На допомогу педагогу інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу / Укл.: Л.О.Прядко, О.О.Фурман / Методичний посібник. – Суми: РВВ СОІППО. – 2015 У методичному посібнику «На допомогу педагогу інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу» висвітлено основні питання реалізації інклюзивного навчання, що стосуються специфіки навчання дітей з особливими освітніми потребами та вимог до ведення документації. Основну увагу приділено наданню практичних порад щодо складання індивідуальної програми розвитку, написанню психолого-педагогічної характеристики та складання портфоліо на учня з особливими освітніми потребами. Методичний посібник допоможе вдосконалити роботу педагогів інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу. Методичний посібник призначений для практичного використання педагогічними працівниками загальноосвітніх навчальних закладів. |
![]() У методичних рекомендаціях розглядається питання компетентнісного та діяльнісного підходів до навчально-виховного процесу як педагогічного явища, визначеного державними освітніми стандартами та європейськими орієнтирами. Запропоновано шляхи формування ключової компетентності «підприємливість», яка забезпечує навчання протягом усього життя. Для науковців, методистів, викладачів закладів системи післядипломної освіти, педагогів загальноосвітніх навчальних закладів. |
![]() Методичний посібник розроблений з метою допомоги педагогічним працівникам у здійсненні психолого-педагогічного супроводу дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії: діагностики особливостей розвитку; корекції емоційно-вольової і когнітивної сфери; організації індивідуальної та групової роботи з дітьми означеної нозології. Даний посібник рекомендується для педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти, які навчають дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії. |
![]() Видання містить резюме найважливіших теоретичних і методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA для оцінювання природничо-наукової грамотності 15-річних осіб. Для забезпечення належного сприйняття змісту рамкового документа видання доповнено оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, що були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні положення щодо сутності природничо-наукової грамотності й засад її вимірювання. Посібник містить окремий розділ із завданнями й характеристиками стосовно їх оцінювання, а також розділ із завданнями, що можуть бути використані вчителями в шкільній практиці. Видання призначене для широкого кола освітян – учителів, учених-педагогів, методистів, авторів підручників і навчальних посібників із природничо-наукових дисциплін, фахівців у галузі освітніх вимірювань, а також для учнів/студентів закладів середньої загальної освіти. |
![]() Методичні рекомендації щодо попередження, усунення та корекції затримки психічного розвитку дітей. Видання розраховане на вчителів, батьків, вихователів дошкільних закладів, психологів, соціальних педагогів, класних керівників. |