Вівторок, 24.04.2018, 20:27
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Про божистість української мови незаперечно свідчить воістину сатанинська ненависть до неї малоросійських перевертнів.
(Г.Латник)
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
Все для учня


Все про ЗНО
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені зовнішньому незалежному оцінюванню

15.02.2018
BeSmart - безкоштовний онлайн-ресурс для підготовки до ЗНО
01.02.2018
Процедура реєстрації на ЗНО-2018
16.01.2018
Основні зміни в процедурі реєстрації для участі в ЗНО-2018
29.12.2017
Інтенсифікація підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики (планіметрія)
10.12.2017
Онлайн-тренажер ЗНО від ВГ "Основа" (математика, біологія, хімія, історія України, українська мова, англійська мова)

Усі матеріали розділу








Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Файли » Учителю » Методична література

У категорії матеріалів: 15
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Датою · Назвою · Коментарями · Завантаженнями · Переглядами
Гельбак А.М. Формування підприємливості учня як ключової компетентності для життя: [методичні рекомендації] / А.М.Гельбак. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017

У методичних рекомендаціях розглядається питання компетентнісного та діяльнісного підходів до навчально-виховного процесу як педагогічного явища, визначеного державними освітніми стандартами та європейськими орієнтирами. Запропоновано шляхи формування ключової компетентності «підприємливість», яка забезпечує навчання протягом усього життя.
Для науковців, методистів, викладачів закладів системи післядипломної освіти, педагогів загальноосвітніх навчальних закладів.





Методична література | Переглядів: 3 | Завантажень: 2 | Додав: alexander | Дата: 08.04.2018

Войтко В.В. Корекційно-розвиткова робота з дітьми із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії: дидактичне забезпечення. Методичний посібник / В.В.Войтко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018.

Методичний посібник розроблений з метою допомоги педагогічним працівникам у здійсненні психолого-педагогічного супроводу дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії: діагностики особливостей розвитку; корекції емоційно-вольової і когнітивної сфери; організації індивідуальної та групової роботи з дітьми означеної нозології. Даний посібник рекомендується для педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти, які навчають дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії.


 
Методична література | Переглядів: 2 | Завантажень: 2 | Додав: alexander | Дата: 08.04.2018

PISA: природничо-наукова грамотність / уклад. Т.С.Вакуленко, С.В.Ломакович, В.М.Терещенко, С.А.Новікова; перекл. К.Є.Шумова. – К.: УЦОЯО, 2018.

Видання містить резюме найважливіших теоретичних і методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA для оцінювання природничо-наукової грамотності 15-річних осіб. Для забезпечення належного сприйняття змісту рамкового документа видання доповнено оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, що були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні положення щодо сутності природничо-наукової грамотності й засад її вимірювання. Посібник містить окремий розділ із завданнями й характеристиками стосовно їх оцінювання, а також розділ із завданнями, що можуть бути використані вчителями в шкільній практиці.
Видання призначене для широкого кола освітян – учителів, учених-педагогів, методистів, авторів підручників і навчальних посібників із природничо-наукових дисциплін, фахівців у галузі освітніх вимірювань, а також для учнів/студентів закладів середньої загальної освіти.
Методична література | Переглядів: 13 | Завантажень: 2 | Додав: alexander | Дата: 12.03.2018

Войтко В.В. Психолого-педагогічний супровід дітей з затримкою психічного розвитку: [методичні рекомендації] / В.В.Войтко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017 

Методичні рекомендації щодо попередження, усунення та корекції затримки психічного розвитку  дітей.  
Видання розраховане на вчителів, батьків, вихователів дошкільних закладів, психологів, соціальних педагогів, класних керівників.







Педагогіка і психологія | Переглядів: 44 | Завантажень: 5 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Павлюх В.В. Забезпечення корекційно-розвиткового супроводу навчання дітей з особливими освітніми потребами / В.В. Павлюх. – Кропивницький, 2017.

Запропонований матеріал містить інформацію теоретичного та практичного характеру, практичні поради та рекомендації вчителям про особливості організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами, про форми та методи спільного викладання в інклюзивному класі. Особливий акцент робиться на корекційно-розвитковому супроводі навчання дітей з особливостями розвитку.
Матеріали адресовано педагогам, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, педагогам у напряму підвищення кваліфікації та викладачам системи вищої педагогічної освіти.



Педагогіка і психологія | Переглядів: 36 | Завантажень: 0 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Кендюхова А.А. Вчителю про сучасну філософію оцінювання навчальних досягнень школярів: [навчально-методичний посібник] / А.А. Кендюхова. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017

У посібнику подано аналіз сучасних підходів до процесу оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. Розглянуто особливості оцінювання в умовах компетентнісного підходу. Систематизовано інформацію щодо моделей оцінювання в сучасній педагогічній науці України та західноєвропейських країн. Детально описується специфіка інструментів безбального оцінювання успішності школярів і наводяться приклади для використання в практичній діяльності педагогів.

Матеріали посібника адресовані вчителям, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти, дослідникам і практикам у галузі педагогічного оцінювання.
Методична література | Переглядів: 38 | Завантажень: 6 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Робоча група, яка розробляє Модельну навчальну програму для пілотування Стандарту початкової загальної освіти, передала "Новій Українській Школі” навчально-методичний посібник.
"Порадник для вчителя” створений командою представників НАПН України, Всеукраїнського фонду "Крок за кроком” та НВК "Новопечерська школа” з метою методичної підтримки вчителів пілотних шкіл.
Посібник містить знайомство з новим Державним стандартом і модельною навчальною програмою, інтегрований підхід до навчання, стратегії значущого навчання, особливості організації освітнього середовища та інші.
"Порадник для вчителя” містить посилання на інші корисні електронні ресурси: літературу, фотографії, відео тощо. Окрім цього, у Пораднику є практичні завдання для вчителів – насамперед, різні форми для самооцінки, які дають можливість оцінити власну готовність до запровадження змін, організацію освітнього середовища тощо.

Методична література | Переглядів: 104 | Завантажень: 11 | Додав: alexander | Дата: 04.11.2017

Адаптований переклад з англ. / Алан Кроуфорд, Е. Венди Саул, Самуел Метьюз, Джеймс Макінстер

Посібник пропонує велику кількість методів і прийомів для інтерактивного навчання й розвитку критичного мислення – всього близько шістдесяти. Не менш важливу роль відіграє описана концептуальна базова модель – «базові уроки». Автори надають у тексті практично стенограму кожного уроку, що містить повний опис діяльності як вчителя, так і учнів. Кожен з восьми базових уроків, що присвячений одному з типів навчальної інформації, містить ґрунтовний перелік і характеристику методів, що їх потребує саме такий навчальний зміст.
Викладачам, освітянам, які цікавляться розширенням можливостей сучасної освіти, студентам-майбутнім педагогам, учителям-практикам, шкільним адміністраторам

Методична література | Переглядів: 75 | Завантажень: 17 | Додав: alexander | Дата: 26.03.2017



Методична література | Переглядів: 77 | Завантажень: 25 | Додав: alexander | Дата: 18.02.2017

Кендюхова А.А. Професійне портфоліо: територія успіху сучасного педагога: [навчально-методичний посібник] / А.А.Кендюхова. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016.

У посібнику здійснено аналіз наукових підходів до розуміння поняття «портфоліо», розкрито досвід європейської освіти щодо впровадження портфоліо як самостійної технології оцінювання; окреслено переваги портфоліо під час формування професійних компетенцій педагогів. Застосування професійного портфоліо як освітньої технології в процесі діяльності дозволить педагогу створити умови для розвитку необхідних якостей фахівця нової формації, розробити інструмент для професійної самореалізації. 
Матеріали посібника адресовані педагогічним працівникам для ознайомлення з теорією та практикою створення власного професійного портфоліо.


Методична література | Переглядів: 84 | Завантажень: 21 | Додав: alexander | Дата: 01.01.2017

1-10 11-15