Субота, 21.10.2017, 10:21
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Наше опитування
Ну і як вам наш сайт?
Всього проголосували: 235
Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Розмовляти на рідній землі чужою мовою ─ все одно, що псом нявкати.
(П.Яцик)
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Файли » Учителю » Методична література

У категорії матеріалів: 8
Показано матеріалів: 1-8
Сторінки:

Сортувати по: Датою · Назвою · Коментарями · Завантаженнями · Переглядами
Адаптований переклад з англ. / Алан Кроуфорд, Е. Венди Саул, Самуел Метьюз, Джеймс Макінстер
Посібник пропонує велику кількість методів і прийомів для інтерактивного навчання й розвитку критичного мислення – всього близько шістдесяти. Не менш важливу роль відіграє описана концептуальна базова модель – «базові уроки». Автори надають у тексті практично стенограму кожного уроку, що містить повний опис діяльності як вчителя, так і учнів. Кожен з восьми базових уроків, що присвячений одному з типів навчальної інформації, містить ґрунтовний перелік і характеристику методів, що їх потребує саме такий навчальний зміст.
Викладачам, освітянам, які цікавляться розширенням можливостей сучасної освіти, студентам-майбутнім педагогам, учителям-практикам, шкільним адміністраторам

Методична література | Переглядів: 36 | Завантажень: 12 | Додав: alexander | Дата: 26.03.2017



Методична література | Переглядів: 32 | Завантажень: 19 | Додав: alexander | Дата: 18.02.2017

Кендюхова А.А. Професійне портфоліо: територія успіху сучасного педагога: [навчально-методичний посібник] / А.А.Кендюхова. – Кіровоград: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016.

У посібнику здійснено аналіз наукових підходів до розуміння поняття «портфоліо», розкрито досвід європейської освіти щодо впровадження портфоліо як самостійної технології оцінювання; окреслено переваги портфоліо під час формування професійних компетенцій педагогів. Застосування професійного портфоліо як освітньої технології в процесі діяльності дозволить педагогу створити умови для розвитку необхідних якостей фахівця нової формації, розробити інструмент для професійної самореалізації. 
Матеріали посібника адресовані педагогічним працівникам для ознайомлення з теорією та практикою створення власного професійного портфоліо.


Методична література | Переглядів: 45 | Завантажень: 17 | Додав: alexander | Дата: 01.01.2017



Педагогічна академія пані Софії. Нестандартні форми уроків

Тема цього випуску міні-журналу "Педагогічна академія пані Софії" - "Нестандартні форми уроків", які почали входити у шкільну практику в середині 70-х років ХХ ст. З того часу форми проведення цих уроків стали більш численними й різноманітними. Якоюсь мірою вони стали буденністю шкільного життя, навіть до класичних уроків учителі включають елементи нестандартності. Та все ж застосування нетрадиційних уроків викликає у вчителів-практиків цілу низку питань - методичного, психологічного, теоретичного характеру.
Запропоновані матеріали можуть допомогти вам у розв'язанні цих питань.



Методична література | Переглядів: 134 | Завантажень: 75 | Додав: alexander | Дата: 05.02.2016



Педагогічна академія пані Софії. Проектуємо урок разом. Частина 1

Матеріали, запропоновані в цьому випуску міні-журналу "Педагогічна академія пані Софії" допоможуть вам спроектувати навчальну тему або окремий урок у вигляді технологічної карти, раціонально обрати педагогічну технологію, грамотно сформулювати мету й задачі уроку.








Методична література | Переглядів: 119 | Завантажень: 53 | Додав: alexander | Дата: 05.02.2016


Ємець А.А. Як навчити вашу дитину виразно читати і заучувати вірші. - Х.: Вид-во "Ранок", 2009.

У переважної більшості дітей від народження добре розвинуті пам'ять і артистизм, проте деяким з них усе одно важко запам'ятати й вивчити напам'ять вірш або хоча б виразно його прочитати. Якщо ви прагнете допомогти в цьому своїй дитині, ця книга для вас! У ній подано відповіді на основні питання, які виникають у дорослих при ознайомленні дітей із віршованими творами. У книзі ви знайдете пояснення прийомів і методів, літературні вправи та ігри, що допомагають формувати позитивне ставлення дитини до поезії, розвивати вміння виразно читати та заучувати вірші.
Книга призначена турботливим батькам, учителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня, гувернерам, репетиторам, а також студентам педагогічних ВНЗ.

Методична література | Переглядів: 162 | Завантажень: 67 | Додав: alexander | Дата: 21.11.2015



Садкіна В.І. 101 цікава педагогічна ідея. Як зробити урок. - Х.: Вид. група «Основа», 2009. - (Серія «Золота педагогічна колекція»)


У даному посібнику представлені оригінальні знахідки, які допоможуть вчителю зробити урок максимально ефективним. Як замотивувати учнів, як учити реального життя, як навчити правильно працювати з текстом, як організувати дискусію і ще багато-багато педагогічних секретів. Доступна, зручна, лаконічна форма подання матеріалу, велика кількість прикладів з практики зробить цей посібник Вашою настільною книгою.


Методична література | Переглядів: 827 | Завантажень: 179 | Додав: alexander | Дата: 04.07.2015



Полійчук Н.Й. Шкільні навчальні кабінети. - Х.: Вид. група «Основа», 2009. - (Бібліотека журналу «Управління школою». Вип.10

У книзі представлені нормативна документація та методичні рекомендації щодо обладнання і оформлення навчальних кабінетів, надано зразки документації.
Для практичного використання педагогічними працівниками.






Методична література | Переглядів: 135 | Завантажень: 64 | Додав: alexander | Дата: 03.07.2015