Середа, 19.09.2018, 17:39
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Якщо все буде так, як тобі хочеться, то жити стане нецікаво
(Харукі Муракамі)
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Файли » Учителю » Методична література

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Датою · Назвою · Коментарями · Завантаженнями · Переглядами
Сухарева Л.С. Як навчити вашу дитину таблиці множення. - Х.: Вид-во "Ранок", 2011

Знання таблиці множення - це не просто вимоги навчальної програми з математики, це життєва необхідність кожної сучасної людини.
Завдяки цій книзі ви дізнаєтеся про особливості вивчення таблиці множення молодшими школярами, відкриєте для себе незвичні, але швидкі та надзвичайно дієві способи запам'ятовування випадків множення. За допомогою нестандартних завдань, ігор і головоломок ваша дитина назавжди засвоїть прийоми множення, ділення та розв'язування задач із цими діями.
Книга призначена насамперед турботливим батькам, а також може бути корисною учителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня, студентам педагогічних вузів.




Методична література | Переглядів: 9 | Завантажень: 7 | Додав: alexander | Дата: 26.08.2018


Серпневі конференції – 2018. Дорожня карта «Становлення Нової української школи: перспективи розвитку»

Методичні рекомендації містять поради кафедр, науково-методичних лабораторій, центрів, відділів комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» щодо визначення змісту, орієнтовних форм проведення пленарних і секційних засідань серпневих конференцій педагогічних працівників у 2018 році.

Рекомендації адресовані працівникам місцевих органів управління освітою, завідувачам (директорам), методистам методичних кабінетів (центрів) органів управління освітою райдержадміністрацій, виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, міських, селищних, сільських рад об'єднаних територіальних громад, керівникам закладів освіти, педагогам.

Методична література | Переглядів: 54 | Завантажень: 14 | Додав: alexander | Дата: 30.07.2018

Україна починається з тебе! Методичні рекомендації для проведення Першого уроку у 2018/2019 навчальному році / укладачі: Ю.В.Міцай, С.М.Пляка, О.Г.Чернецька. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018

У виданні містяться розробки уроків і позакласних заходів для проведення Першого уроку у 2018/2019 навчальному році. Подані матеріали різняться структурою та вибором методичних прийомів і форм роботи.

Методичні рекомендації адресовані керівникам закладів освіти, їх заступникам, педагогічним працівникам, методичним службам та батьківській громадськості, усім, хто зацікавлений у формуванні цінностей підростаючого покоління.




Методична література | Переглядів: 114 | Завантажень: 25 | Додав: alexander | Дата: 30.07.2018


На допомогу педагогу інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу / Укл.: Л.О.Прядко, О.О.Фурман / Методичний посібник. – Суми: РВВ СОІППО. – 2015

У методичному посібнику «На допомогу педагогу інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу» висвітлено основні питання реалізації інклюзивного навчання, що стосуються специфіки навчання дітей з особливими освітніми потребами та вимог до ведення документації.  
Основну увагу приділено наданню практичних порад щодо складання індивідуальної програми розвитку, написанню психолого-педагогічної характеристики та складання портфоліо на учня з особливими освітніми потребами. 
Методичний посібник допоможе вдосконалити роботу педагогів інклюзивного загальноосвітнього навчального закладу.   
Методичний  посібник  призначений  для  практичного  використання педагогічними працівниками загальноосвітніх навчальних закладів.

Методична література | Переглядів: 14 | Завантажень: 11 | Додав: alexander | Дата: 28.07.2018

Гельбак А.М. Формування підприємливості учня як ключової компетентності для життя: [методичні рекомендації] / А.М.Гельбак. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017

У методичних рекомендаціях розглядається питання компетентнісного та діяльнісного підходів до навчально-виховного процесу як педагогічного явища, визначеного державними освітніми стандартами та європейськими орієнтирами. Запропоновано шляхи формування ключової компетентності «підприємливість», яка забезпечує навчання протягом усього життя.
Для науковців, методистів, викладачів закладів системи післядипломної освіти, педагогів загальноосвітніх навчальних закладів.





Методична література | Переглядів: 61 | Завантажень: 15 | Додав: alexander | Дата: 08.04.2018

Войтко В.В. Корекційно-розвиткова робота з дітьми із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії: дидактичне забезпечення. Методичний посібник / В.В.Войтко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2018.

Методичний посібник розроблений з метою допомоги педагогічним працівникам у здійсненні психолого-педагогічного супроводу дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії: діагностики особливостей розвитку; корекції емоційно-вольової і когнітивної сфери; організації індивідуальної та групової роботи з дітьми означеної нозології. Даний посібник рекомендується для педагогічних працівників закладів загальної середньої та дошкільної освіти, які навчають дітей з затримкою психічного розвитку в умовах інклюзії.


 
Методична література | Переглядів: 55 | Завантажень: 22 | Додав: alexander | Дата: 08.04.2018

PISA: природничо-наукова грамотність / уклад. Т.С.Вакуленко, С.В.Ломакович, В.М.Терещенко, С.А.Новікова; перекл. К.Є.Шумова. – К.: УЦОЯО, 2018.

Видання містить резюме найважливіших теоретичних і методологічних положень рамкового документа міжнародного порівняльного дослідження PISA для оцінювання природничо-наукової грамотності 15-річних осіб. Для забезпечення належного сприйняття змісту рамкового документа видання доповнено оприлюдненими Організацією економічного співробітництва та розвитку завданнями, що були використані в дослідженнях попередніх циклів PISA і в яких реалізовано викладені в рамковому документі теоретичні положення щодо сутності природничо-наукової грамотності й засад її вимірювання. Посібник містить окремий розділ із завданнями й характеристиками стосовно їх оцінювання, а також розділ із завданнями, що можуть бути використані вчителями в шкільній практиці.
Видання призначене для широкого кола освітян – учителів, учених-педагогів, методистів, авторів підручників і навчальних посібників із природничо-наукових дисциплін, фахівців у галузі освітніх вимірювань, а також для учнів/студентів закладів середньої загальної освіти.
Методична література | Переглядів: 67 | Завантажень: 8 | Додав: alexander | Дата: 12.03.2018

Войтко В.В. Психолого-педагогічний супровід дітей з затримкою психічного розвитку: [методичні рекомендації] / В.В.Войтко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017 

Методичні рекомендації щодо попередження, усунення та корекції затримки психічного розвитку  дітей.  
Видання розраховане на вчителів, батьків, вихователів дошкільних закладів, психологів, соціальних педагогів, класних керівників.







Педагогіка і психологія | Переглядів: 70 | Завантажень: 18 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Павлюх В.В. Забезпечення корекційно-розвиткового супроводу навчання дітей з особливими освітніми потребами / В.В. Павлюх. – Кропивницький, 2017.

Запропонований матеріал містить інформацію теоретичного та практичного характеру, практичні поради та рекомендації вчителям про особливості організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами, про форми та методи спільного викладання в інклюзивному класі. Особливий акцент робиться на корекційно-розвитковому супроводі навчання дітей з особливостями розвитку.
Матеріали адресовано педагогам, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, педагогам у напряму підвищення кваліфікації та викладачам системи вищої педагогічної освіти.



Педагогіка і психологія | Переглядів: 69 | Завантажень: 0 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

Кендюхова А.А. Вчителю про сучасну філософію оцінювання навчальних досягнень школярів: [навчально-методичний посібник] / А.А. Кендюхова. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2017

У посібнику подано аналіз сучасних підходів до процесу оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти. Розглянуто особливості оцінювання в умовах компетентнісного підходу. Систематизовано інформацію щодо моделей оцінювання в сучасній педагогічній науці України та західноєвропейських країн. Детально описується специфіка інструментів безбального оцінювання успішності школярів і наводяться приклади для використання в практичній діяльності педагогів.

Матеріали посібника адресовані вчителям, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти, дослідникам і практикам у галузі педагогічного оцінювання.
Методична література | Переглядів: 60 | Завантажень: 19 | Додав: alexander | Дата: 29.12.2017

1-10 11-19