Середа, 18.10.2017, 05:31
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Наше опитування
Ну і як вам наш сайт?
Всього проголосували: 235
Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Гордитися незнанням – верх глупоти. Невігластво розуму і почуттів збіднюють людину, роблять її примітивною.
(В.О.Сухомлинський)
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Файли » Учителю » Педагогіка і психологія

У категорії матеріалів: 12
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Датою · Назвою · Коментарями · Завантаженнями · Переглядами



Чому виникають конфлікти між батьками й учителями? Спробуймо знайти відповідь на це багатогранне питання.
Педагогіка і психологія | Переглядів: 31 | Завантажень: 11 | Додав: alexander | Дата: 18.02.2017

Войтко В. Характерні особливості суїциду та суїцидальної поведінки: [навчально-методичний посібник] / В.Войтко. – Кропивницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2016.


Навчально-методичний посібник містить теоретичні характеристики суїциду й суїцидальної поведінки; чинники суїцидальної поведінки та суїцидальні прояви; ознаки, що свідчать про суїцидальну загрозу. Подано перелік типових помилок у спілкуванні з особами, які скоїли суїцид чи мають суїцидальні характеристики. 
У посібнику подано методичні рекомендації щодо профілактики суїциду та надання першої допомоги дитині в суїцидальному стані.
Посібник рекомендовано для вчителів, батьків, підлітків, психологів, соціальних педагогів.


Педагогіка і психологія | Переглядів: 55 | Завантажень: 18 | Додав: alexander | Дата: 01.01.2017

Кожен з вікових етапів характеризується сукупністю умов життя та діяльності дітей, структурою психологічних особливостей, які формуються під впливом цих умов. З одного боку, перехід до нових умов життя готується усім попереднім розвитком дитини. З іншого боку, вимоги, що висуваються до дитини на шкільному етапі її розвитку, обумовлюють подальше формування її психічних процесів.
При підготовці та проведення роботи з учнями важливо враховувати вікові та індивідуальні особливості дітей.
У статті надається аналіз вікових особливостей деяких психологічних процесів.
Педагогіка і психологія | Переглядів: 46 | Завантажень: 21 | Додав: alexander | Дата: 17.10.2016


Емельянова Е.Н. Школьная неуспеваемость: диагностика причин; "работа над ошибками" / Емельянова Е.Н. - М.: Эксмо, 2010

Если в учебе не всё получается, когда в школе начались двойки и учиться ребёнку уже не хочется, есть ли шанс всё исправить и превратить учёбу в удовольствие?
Шанс есть, если подойти к задаче грамотно. Шаг первый - диагностика причин неуспеваемости. В книге вы найдёте множество тестов, с помощью которых выявите причины невнимательности ребёнка, ошибок, "нечитаемого" почерка и узнаете многие его особенности, которые помогут вам решить, как с ними теперь работать. Шаг второй - "работа над ошибками". Нейропсихологи поделятся своим многолетним опытом, дадут конкретные советы, предложат задания и упражнения для работы.
Тесты и упражнения, предложенные в книге, настолько просты, а рекомендации конкретны и доступны, что их легко смогут использовать не только школьные учителя и психологи, но и внимательные родители.
Педагогіка і психологія | Переглядів: 173 | Завантажень: 61 | Додав: alexander | Дата: 21.06.2015


Навчальні екскурсії в початкових класах // авт.-упоряд. Ю.В.Алексєєва, О.В.Божко, Л.В.Лубенська. - Х.: Вид.група "Основа", 2015 - (Б-ка журн. "Початкове навчання та виховання"; Вип.3 (135))

У посібнику запропоновано систему роботи учителів початкових класів з організації та проведення навчальних екскурсій, що пов'язує різні напрями навчально-виховного процесу, сприяє формуванню культурно-суспільного та національного виховання в умовах впровадження нового Державного стандарту.






Педагогіка і психологія | Переглядів: 250 | Завантажень: 68 | Додав: alexander | Дата: 09.05.2015



Ворожейкіна О.М. Щоб життя у класі було цікавим / Олена Миколаївна Ворожейкіна. – Харків: Видавнича група "Основа", 2012. – (Класний керівник).

Добре, коли дитина охоче йде до школи та із задоволенням навчається. Але як цього досягти, особливо, якщо ви - класний керівник, а дітей у вас цілий клас? Ця книга буде вам корисним порадником на шляху розв'язання цієї проблеми.
Видання містить матеріал щодо планування та організації діяльності класного керівника, зокрема: зразки складання планів, поради щодо роботи з батьками, розробки різноманітних форм виховної роботи тощо.




Педагогіка і психологія | Переглядів: 215 | Завантажень: 95 | Додав: alexander | Дата: 09.05.2015

ТРИЗ-педагогика  — это система обучения креативным навыкам, которая базируется на Теории Решения Изобретательских Задач и других методах поиска новых идей, доказавших свою применимость на практике.

Термин возник в самом начале нового тысячелетия, книги по ТРИЗ-педагогике изданы в США, Китае, Южной Корее, Японии, Малайзии, в странах Западной и Восточной Европы. Хотя приоритет по-прежнему за Россией.

Впервые Вы можете системно ознакомиться с содержанием ТРИЗ-педагогики по брошюре, которая так и называется: «ТРИЗ-педагогика».

Брошюра написана лёгким языком и не потребует долгого времени. А знание останется с вами навсегда. Для кого-то оно изменит жизнь…
Педагогіка і психологія | Переглядів: 234 | Завантажень: 48 | Додав: alexander | Дата: 25.04.2015


Кашкаров А.П. Чтение в средней школе: как вырастить читающего человека / А.П.Кашкаров. - Ростов н/Д: Феникс, 2013

Книга о детском чтении, в которой затрагиваются недетские темы. На страницах книги с двух углов зрения (родителя и подростка) рассматриваются значение, приемы и практические методики приобщения к чтению ребенка школьного возраста 12-17 лет. Даются опытные методические рекомендации родителям (первая глава) и подросткам (вторая глава). В главе "Работа для родителей" даны апробированные приемы и новации, которые родитель сможет использовать в своей работе.

Развивающие чтение игры, идеи, комплексы, описанные во второй главе книги - "Работа для подростка", помогут школьнику-подростку в общении со сверстниками и научат получать максимум пользы от знакомства с художественной литературой. Используя непридуманные истории, автор передает читателю частичку отцовской души. Приведенные выводы и рекомендации - это синтез опыта воспитания собственных детей и результатов экспериментов, проведенных в формате научно-исследовательской практики (РГПУ им. А.И. Герцена), дополнительного образования подростков.
Книга адресована широкому кругу читателей: родителям, воспитателям, педагогам и, конечно же, самим школьникам, которые почерпнут из нее много нового.
Педагогіка і психологія | Переглядів: 138 | Завантажень: 72 | Додав: alexander | Дата: 04.04.2015


Кашкаров А. Как приохотить ребенка к чтению / Андрей Кашкаров., 2014.

На страницах книги рассматриваются приемы и методы приобщения к семейному чтению и мотивации личностного интереса. Даются опытные методические рекомендации со стороны родителя и педагога дополнительного образования. Вы узнаете о том, когда следует начинать читать малышу, как учить его читать перед сном, на что обращать внимание при чтении.

Книга рассказывает о том, как сделать чтение привлекательным для ребенка младшего и среднего школьного возраста, как правильно вести беседы о прочитанном, дан рекомендательный список для подростка во время "летнего чтения". Работы по мотивации личностного интереса ребенка заслужили высокую оценку экспертов в научном сообществе.

Педагогіка і психологія | Переглядів: 168 | Завантажень: 165 | Додав: alexander | Дата: 27.03.2015



Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста / Ф.Райс, Д.Ким. – Санкт-Петербург: Питер, 2012

Превращение ребенка во взрослого – сложный и драматический процесс, на ход которого влияет огромное количество разнообразных факторов: от генетики и физиологии до политики и экологии.
Эта книга, выдержавшая за рубежом двенадцать изданий, дает в распоряжение отечественного читателя огромный теоретический, экспериментальный и методологический материал, наработанный западной психологией, медициной, социологией и антропологией, в талантливом и стройном изложении.



Педагогіка і психологія | Переглядів: 186 | Завантажень: 68 | Додав: alexander | Дата: 27.03.2015

1-10 11-12