Меню сайту
Учитель online
Про наших пишуть
Поради для батьків
Будемо дружити!
Нам виповнилося
Скарбниця мудрості
Любов є нічим іншим, як бажанням щастя іншій особі.
(Девід Юм)
Школа на карантині
28.01.2021 | |
Як урізноманітнити своє дозвілля під час карантину |
22.10.2020 | |
Комікси для школярів |
21.08.2020 | |
Рекомендації щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 н.р. (лист МОН від 05.08.2020 р. №1/9-420) |
18.08.2020 | |
Організація освітнього процесу в школах України в умовах карантину |
18.08.2020 | |
Протоколи загальноосвітнього навчального закладу на період обмежувальних заходів у зв’язку з пандемією COVID–19 |
Все про ЗНО
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені зовнішньому незалежному оцінюванню
03.02.2021 | |
Графік ЗНО-2021 |
30.01.2021 | |
1 лютого розпочинається реєстрація на ЗНО-2021 |
30.01.2021 | |
ЗНО-2021 у запитаннях і відповідях |
26.01.2021 | |
Як скласти ЗНО: поради абітурієнтам |
22.10.2020 | |
Характеристики тестів ЗНО 2021 року |





Готуємось до ДПА
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені державній підсумковій атестації
20.02.2021 | |
Проведення ДПА в старшій школі у 2021 році (11 клас) |
22.01.2019 | |
Порядок проведення Державної підсумкової атестації (Наказ МОН України від 07.12.2018 р. №1369) |
31.03.2018 | |
Орієнтовні вимоги до змісту атестаційних завдань для проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2017/2018 навчальному році (лист МОН від 27.03.2018 №1/9-185) |
04.02.2018 | |
Про організоване завершення 2017/2018 н.р. та особливості проведення ДПА у закладах загальної середньої освіти (лист МОН від 31.01.2018 р. №1/9-66) |
16.12.2017 | |
Українська мова. Збірник диктантів для підготовки до ДПА. 9 клас |

УВАГА, КОНКУРС!
Прогноз погоди
Пошук по сайту
Архів записів
Головна » Файли » Учителю » Педагогіка і психологія |
У категорії матеріалів: 16 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по: Датою · Назвою · Коментарями · Завантаженнями · Переглядами
![]() Дуткевич Т.В. Дитяча розвивально-корекційна психологія. [текст] Модульний навчальний посібник для студентів ВНЗ за напрямом підготовки 6.030103 «Практична психологія». / Т.В.Дуткевич. – К.: Центр учбової літератури, 2017 У навчальному посібнику розглянуто поняття і задачі розвивально-корекційної психології, розкрито теоретичні основи і прикладні питання розвивально-корекційної роботи з дітьми на різних етапах їх соціалізації. Проаналізовано психологічні особливості розвитку і корекції спілкування, діяльності, пізнавальних та емоційно-вольових процесів, а також особистості дитини у системі дошкільної і шкільної освіти. Зміст посібника складається з текстів лекцій, практичних завдань, додатків та списку літератури. Навчальний посібник рекомендується студентам закладів вищої освіти, що спеціалізуються у галузі психології та педагогіки; може використовуватись викладачами психолого-педагогічних дисциплін; працівниками закладів дошкільної та шкільної ланок освіти. |
![]() Психологія первинної шкільної неуспішності: монографія / Кондратенко Л.О. – Чернігів: Десна Поліграф, 2017 Монографія присвячена аналізу проблеми первинної шкільної неуспішності як суто психологічного явища. Багато уваги приділяється висвітленню історії становлення сучасних поглядів на причини виникнення та можливості попередження та подолання цього прикрого явища. Автор докладно зупиняється на виявленні психологічних механізмів неуспішності, їхніх взаємозалежностях та взаємовпливах, пов'язаності з енергопотенціалом особистості. Аналізується специфіка роботи з неуспішною дитиною в системі диференційованого навчання. Детально розглядаються методи корекційного впливу, які можуть застосовувати психологи та вчителі в безпосередній роботі з дітьми, у яких виявлена недостатня готовність до шкільного навчання. Книга адресована психологам – науковцям і практикам, студентам – майбутнім психологам, педагогам та соціальним працівникам, а також усім, кого цікавлять проблеми шкільної успішності дітей. |
![]() Методичні рекомендації щодо попередження, усунення та корекції затримки психічного розвитку дітей. Видання розраховане на вчителів, батьків, вихователів дошкільних закладів, психологів, соціальних педагогів, класних керівників. |
![]() Запропонований матеріал містить інформацію теоретичного та практичного характеру, практичні поради та рекомендації вчителям про особливості організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами, про форми та методи спільного викладання в інклюзивному класі. Особливий акцент робиться на корекційно-розвитковому супроводі навчання дітей з особливостями розвитку. Матеріали адресовано педагогам, керівникам загальноосвітніх навчальних закладів, педагогам у напряму підвищення кваліфікації та викладачам системи вищої педагогічної освіти. |
![]() Чому виникають конфлікти між батьками й учителями? Спробуймо знайти відповідь на це багатогранне питання. |
![]() Навчально-методичний посібник містить теоретичні характеристики суїциду й суїцидальної поведінки; чинники суїцидальної поведінки та суїцидальні прояви; ознаки, що свідчать про суїцидальну загрозу. Подано перелік типових помилок у спілкуванні з особами, які скоїли суїцид чи мають суїцидальні характеристики. У посібнику подано методичні рекомендації щодо профілактики суїциду та надання першої допомоги дитині в суїцидальному стані. Посібник рекомендовано для вчителів, батьків, підлітків, психологів, соціальних педагогів. |
Кожен з вікових етапів характеризується сукупністю умов життя та діяльності дітей, структурою психологічних особливостей, які формуються під впливом цих умов. З одного боку, перехід до нових умов життя готується усім попереднім розвитком дитини. З іншого боку, вимоги, що висуваються до дитини на шкільному етапі її розвитку, обумовлюють подальше формування її психічних процесів. При підготовці та проведення роботи з учнями важливо враховувати вікові та індивідуальні особливості дітей. У статті надається аналіз вікових особливостей деяких психологічних процесів. |
![]() Емельянова Е.Н. Школьная неуспеваемость: диагностика причин; "работа над ошибками" / Емельянова Е.Н. - М.: Эксмо, 2010 Если в учебе не всё получается, когда в школе начались двойки и учиться ребёнку уже не хочется, есть ли шанс всё исправить и превратить учёбу в удовольствие? Шанс есть, если подойти к задаче грамотно. Шаг первый - диагностика причин неуспеваемости. В книге вы найдёте множество тестов, с помощью которых выявите причины невнимательности ребёнка, ошибок, "нечитаемого" почерка и узнаете многие его особенности, которые помогут вам решить, как с ними теперь работать. Шаг второй - "работа над ошибками". Нейропсихологи поделятся своим многолетним опытом, дадут конкретные советы, предложат задания и упражнения для работы. Тесты и упражнения, предложенные в книге, настолько просты, а рекомендации конкретны и доступны, что их легко смогут использовать не только школьные учителя и психологи, но и внимательные родители. |
![]() Навчальні екскурсії в початкових класах // авт.-упоряд. Ю.В.Алексєєва, О.В.Божко, Л.В.Лубенська. - Х.: Вид.група "Основа", 2015 - (Б-ка журн. "Початкове навчання та виховання"; Вип.3 (135)) У посібнику запропоновано систему роботи учителів початкових класів з організації та проведення навчальних екскурсій, що пов'язує різні напрями навчально-виховного процесу, сприяє формуванню культурно-суспільного та національного виховання в умовах впровадження нового Державного стандарту. |
![]() Ворожейкіна О.М. Щоб життя у класі було цікавим / Олена Миколаївна Ворожейкіна. – Харків: Видавнича група "Основа", 2012. – (Класний керівник). Добре, коли дитина охоче йде до школи та із задоволенням навчається. Але як цього досягти, особливо, якщо ви - класний керівник, а дітей у вас цілий клас? Ця книга буде вам корисним порадником на шляху розв'язання цієї проблеми. Видання містить матеріал щодо планування та організації діяльності класного керівника, зокрема: зразки складання планів, поради щодо роботи з батьками, розробки різноманітних форм виховної роботи тощо. |
1-10 11-16