Вівторок, 31.03.2020, 15:45
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Помилки - це розділові знаки життя, без яких, як і в тексті, не буде сенсу
(Харукі Муракамі)
Календар
«  Жовтень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2017 » Жовтень » 27
Ви коли-небудь замислювалися, чому ми так швидко і надовго запам'ятовуємо сюжети фільмів, книг або телешоу, але при цьому вивчення лекції чи підручника часто перетворюється на справжні тортури? Сьогодні перед багатьма постає актуальне питання, як залучити учня в процес навчання настільки, щоб він виніс максимум корисного для себе? Як зацікавити і утримати його увагу? Ці та інші актуальні питання розглядалися 24 жовтня на першому засіданні творчої групи "Інновації в освіті".
У сучасній педагогіці терміни "інновація", "інноваційний" означають певне нововведення, що стосується того чи того аспекту освітньо-виховного процесу. Кінцевим результатом (прямим продуктом) творчого пошуку можуть бути нові технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні. При цьому нове у педагогіці – то не лише авторські ідеї, підходи, технологічні методи, які досі не використовувались, а й комплекс елементів або окремі елементи педагогічного процесу з прогресивними засадами, що дає змогу ефективно забезпечувати розвиток і саморозвиток особистості.
Тому завданням творчої групи є впровадження в практику роботи вчителів новітніх технологій, пошук нових ідей, що поліпшують мотивацію учнів до навчання.
На першому засіданні його учасники опрацювали такі питання:
  • Сторітелінг як метод навчання.
  • Види сторітелінгу.
  • Приклади  навчальних історій.
  • Сторітелінг в навчанні
  • Секрети  гарного сторітелінгу.
Детальніше про сторітелінг та його особливості можна прочитати тут.
Л.В.Станкевич
керівник творчої групи,
вчитель початкових класів

Переглядів: 117 | Матеріал додано: 27.10.2017