Середа, 13.11.2019, 09:29
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Життя без думки – жалюгідне животіння. День без думки, без читання – марно прожитий день. Марнування часу – марнування неоціненних багатств людського життя.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2018 » Листопад » 16
«Треба, щоб у ранньому віці дітям відкривалося якомога більше незрозумілого ... дитина думає спостерігаючи і спостерігає думаючи, - це винятково важлива умова вияву, вираження талановитості дитини»
Василь Сухомлинський

12 листопада в центральній міській бібліотеці був проведений інтегрований урок про Василя Сухомлинського для школярів ЗШ №10. Участь у цьому уроці взяли учні 6-В класу (класний керівник Позаненко Н.В.)
Видатний педагог особливу увагу приділяв проведенню уроків мислення. Важливим джерелом розвитку творчої дитини Василь Олександрович вважав складання казок.
Саме таке завдання ставилось перед дітьми на заході. Після читання казки Сухомлинського діти складали власну казку на подібну тему, малювали ілюстрації до твору та обговорювали характери героїв.
«Посієш вчинок — пожнеш звичку, посієш звичку — пожнеш характер, посієш характер — пожнеш долю» - на таку народну мудрість спрямовувались діти для виконання вправи «Дерево життя», коли доводилось обирати риси характеру, які необхідно мати, щоб оточуючі були задоволені вчинками дітей.
В другій частині уроку дітей ознайомили з виставкою книг Сухомлинського й надали можливість взяти участь в інтерактивній вправі «Мікрофон».
Організатори заходу мали на меті надати дітям уміння висловлювати свої думки, аналізувати та робити висновки, а головне виховувати бажання завжди прийти на допомогу.
Ніна Шмакова,
зав. відділом інформаційних технологій
та проектної діяльності ЦМБС
Переглядів: 74 | Матеріал додано: 16.11.2018