Субота, 25.05.2019, 09:38
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Тільки тоді станеш людиною, коли навчишся бачити людину в іншому
(Олександр Радищев)
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів

Головна » 2019 » Березень » 15
В загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №10 я працюю вчителем географії, економіки. Проблема, над якою я працюю: «Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження ІКТ та здоров'язберігаючих технологій на уроках географії та економіки».
Маю високу науково-теоретичну підготовку, досконало володію методикою викладання предмету. Відмінно знаю економіко-географічні факти і документи, вимоги програми, керуюся ними в роботі, постійно слідкую за новинками методичної та наукової літератури.
Організовую навчально-виховний процес так, щоб зацікавити учнів у вивченні програмового матеріалу, підштовхнути їх до пошуку, творчого мислення. На уроках географії та економіки в комплексі вирішую широкий спектр завдань: створюю умови для перетворення учня з об'єкта на суб'єкт навчального процесу, який прагне розвинути власну особистість; добираю оптимальні форми й методи навчання, що сприяють розвиткові пізнавальної активності; створюю атмосферу співпраці й цілковитої довіри між вчителем та учнем протягом всього уроку.
Вміло поєдную традиційні методи навчання та інноваційні педагогічні технології (проектні, інтерактивні, технології розвитку критичного мислення), використовую елементи лекційно-практичної технології, проблемного та розвивального навчання, методику колективної взаємодії. Систематично використовую інформаційно-комунікаційні технології, які забезпечують активне включення учнів у пізнавальний процес, формую соціальні навички, вміння працювати в парах, групах, враховую диференціацію за здібностями та інтересами учнів.
Використовую безліч різних логічних, практичних завдань, де учні переконуються у необхідності знати матеріал і використовувати його. За допомогою інтерактивних методів навчання створюю ситуації, в яких учні діють самостійно, а я виступаю як помічник, спрямовую та узгоджую навчальні завдання, віддаючи ініціативу учневі. Мною матеріал подається доступно і глибоко. Широко використовується карта, роздатковий різнорівневий дидактичний матеріал, документи. Під час проведення тематичного оцінювання використовую ділові ігри, рольові ситуації, дискусію, що спонукає учнів до розширення знань з географії, історії рідного краю, економічних, соціальних, полікультурних та інформаційних компетентностей. У відповідях учнів ціную точність повідомлених фактів, повноту, логіку викладання, використання додаткової літератури. У процесі занять використовую інтерактивні форми і методи навчання та поширюю їх у професійному середовищі шляхом проведення відкритих уроків, виховних заходів, виступів на засіданнях шкільного та міського методичних об’єднань.
В організації навчально-виховного процесу використовую методи компетентнісно-орієнтованого підходу. Під час проведення уроків підбираю цікаві форми і методи роботи з учнями, враховую індивідуальні особливості дітей. Володіючи технологіями, формами і методами інноваційного навчання, використовую особистий досвід і мотиви учнів для того, щоб стати співтворцем мети їх діяльності.
Вчитель географії та основ економіки
Донченко В.П.
Переглядів: 49 | Матеріал додано: 14.03.2019