Четвер, 04.06.2020, 21:38
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Розмовляти на рідній землі чужою мовою ─ все одно, що псом нявкати.
(П.Яцик)
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня




Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2020 » Березень » 06
Ми можемо багато говорити про те, навіщо нам вивчати англійську мову, але основною метою без сумнівів - є навчання спілкуванню. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.
Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а, можливо, й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет. Система роботи по організації і проведенню предметних тижнів організована і побудована в нашій школі так, що після проведення тижня ми починаємо готуватися до наступного. Це справа не одного дня чи місяця. І участь в ній беруть учні всіх класів. Протягом тижня були проведені різнопланові заходи. Оформлення тематичного вестибюлю "Letters and Postcards in our Life” готували учні 6-9 кл., як підсумок вивчених тем. Заповнення тематичного стенда "Writing a Letter” (1-11 кл.) відбувалося протягом тижня, де кожен учень мав можливість виразити своє ставлення до предмету або побажання один одному. Для учнів початкової ланки традиційним став Фестиваль віршів «Speaking Corner». А виставка творчих робіт, приготована ними, прикрасила захід. Учні 6-8 кл. із задоволенням взяли участь у квесті "Find out the parts of the proverbs”, який поглибив знання з творчості народу. Учні 8-Б кл. представили проект ”Шкільна газета”. Родзинкою тижня стали нестандартні відкриті уроки, проведені вчителями: Кохно В.В. "Дистанційний супровід уроку. Читання.”, 8 кл. та інтегрований урок з теми: "Мрії”, 2-А кл. підготовлений Єременко Ю.В., Бочаровою О.В., Дерземановою Н.П., Черняховським С.Ю. Логічним завершенням тижня стало написання учнями листа, де вони мали можливість висловити свої враження і побажання щодо організації тижня в майбутньому.
Тиждень англійської мови завершено. Кожен день був насичений подіями. Всі заходи були надзвичайно цікавими, насичені активною працею і добрим позитивним настроєм!
Голова м/о вчителів іноземних мов
Кохно В.В.




Переглядів: 31 | Матеріал додано: 06.03.2020