Четвер, 04.06.2020, 22:54
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Одна з таємниць, як лишатись завжди молодим, - це завжди робити, те чого ти ще не вмієш, продовжуючи навчатись
(Рут Рейчл)
Календар
«  Червень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня




Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Архів новин
« 1 2 3 4 ... 67 68 »


Переглядів: 64 | Матеріал додано: 13.03.2020

З 14.02.2020 р. по 03.03.2020 р. у школі проходила декада зарубіжної літератури. Протягом декади відбулися такі заходи: "Літературні інсталяції", "Відкритий кінозал", challenge "Декламуємо поезію світових авторів разом", створення інформаційного стенду "Слово про письменників".
Вчителі провели відкриті заходи: урок зарубіжної літератури "М.Гоголь Ревізор” (9-Б клас, вчитель Кранкус О.М.), літературну вікторину "Віват, інтелект!" (7-мі класи, вчитель Ковальова С.Б.), презентація буктрейлерів (9-А кл., вчитель Гаврилюк І.Б.). Учні активно засвоювали програмовий матеріал, формували ІКТ–компетенції, створювали презентації, аналізували твори, переглядали шкільні інсценізації минулих років та писали відгуки, розв'язували літературні загадки.


Переглядів: 147 | Матеріал додано: 12.03.2020

Ми можемо багато говорити про те, навіщо нам вивчати англійську мову, але основною метою без сумнівів - є навчання спілкуванню. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.
Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а, можливо, й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет. Система роботи по організації і проведенню предметних тижнів організована і побудована в нашій школі так, що після проведення тижня ми починаємо готуватися до наступного. Це справа не одного дня чи місяця. І участь в ній беруть учні всіх класів. Протягом тижня були проведені різнопланові заходи. Оформлення тематичного вестибюлю "Letters and Postcards in our Life” готували учні 6-9 кл., як підсумок вивчених тем. Заповнення тематичного стенда "Writing a Letter” (1-11 кл.) відбувалося протягом тижня, де кожен учень мав можливість виразити своє ставлення до предмету або побажання один одному. Для учнів початкової ланки традиційним став Фестиваль віршів «Speaking Corner». А виставка творчих робіт, приготована ними, прикрасила захід. Учні 6-8 кл. із задоволенням взяли участь у квесті "Find out the parts of the proverbs”, який поглибив знання з творчості народу. Учні 8-Б кл. представили проект ”Шкільна газета”. Родзинкою тижня стали нестандартні відкриті уроки, проведені вчителями: Кохно В.В. "Дистанційний супровід уроку. Читання.”, 8 кл. та інтегрований урок з теми: "Мрії”, 2-А кл. підготовлений Єременко Ю.В., Бочаровою О.В., Дерземановою Н.П., Черняховським С.Ю. Логічним завершенням тижня стало написання учнями листа, де вони мали можливість висловити свої враження і побажання щодо організації тижня в майбутньому.
Тиждень англійської мови завершено. Кожен день був насичений подіями. Всі заходи були надзвичайно цікавими, насичені активною працею і добрим позитивним настроєм!
Голова м/о вчителів іноземних мов
Кохно В.В.




Переглядів: 31 | Матеріал додано: 06.03.2020

3 березня в рамках Декади зарубіжної літератури в школі відбувся challenge "Декламуємо поезію світових авторів разом". Свою злагодженість, згуртованість, читацькі компетентності продемонстрували учні 5-8-х класів, які долучились до заходу та підхопили ідею спільного виконання віршованих творів. Прозвучали вірші Олександра Пушкіна "Вступ до поеми" Руслан і Людмила", Омара Хаяма "Рубаї", Редьярда Кіплінга "Якщо..."



Переглядів: 127 | Матеріал додано: 05.03.2020

27 лютого на базі Світловодської міської бібліотеки - філіал №8 було проведено ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу дитячого читання ''КНИГОМАНіЯ - 2020''.
Було представлено конкурсантів майже з усіх шкіл міста. Від нашої школи були обрані учні Тараненко Максим (6-А кл.), Домбровська Віка (7-А кл.), Ніколаєва Софія (7-А кл.).
Всі учасники конкурсу вели ''Читацькі щоденники'', представляли свою улюблену книгу. Конкурсанти старанно виконували усі завдання вікторини, відповідали на запитання як усно, так і в тестовому завданнях. Діти емоційно ділилися враженнями про улюблену книгу та літературного героя, продемонструвавши гарні знання та любов до читання. Дуже приємно, що стали переможцями ІІ туру та отримали ІІ місце серед 7-х класів наші учні Домбровська Віка, Ніколаєва Софія, ІІІ місце отримав - Тараненко М. Учням вручили сертифікати та подарунки.
Вітаємо всіх з перемогою!!! Дякую за підтримку вчителю української мови та літератури Гайдук І.В.
Зав.шкільною бібліотекою Тодорова С.М.


Переглядів: 61 | Матеріал додано: 03.03.2020



На шкільному етапі конкурсу екологічних агітбригад «Земля – наш спільний дім», переможцем стала команда 9-Б класу під назвою «Знай, люби, бережи». Учні у своєму творчому виступі показали і ще раз нагадали про те, що людина на Землі не вічна, що без природних ресурсів неможливий розвиток людини, що саме людська діяльність стала могутньою силою, яка впливає на природу. Дев'ятикласники представили своє бачення у вирішенні екологічних проблем.


Переглядів: 69 | Матеріал додано: 01.03.2020



Переглядів: 48 | Матеріал додано: 26.02.2020

21.02.2020 р. в нашій школі традиційно були проведені заходи до Міжнародного дня рідної мови. До свята було оформлено «Дерево Мудрості» з висловами про мову (Гайдук І.В., Сокуренко Л.П.) та тематичну виставку про слово (Тодорова С.М.) Вчителями української мови та літератури організовано дозвілля учнів на перерві:
  1. «Мовні» гутірки для 5-их класів (Гайдук І.В.).
  2. «Пісенні» гутірки для 9-их класів (Клімчук А.Л.).
  3. «Літературні» гутірки для 7-их класів (Гайдук І.В.).
  4. Для учнів 6-их класів Сокуренко Л.П. провела улюблений захід школярів «Ігри патріотів».
На кінець дня були підведені підсумки учасників онлайнолімпіади з української мови (Гайдук І.В.)

Керівник МО Клімчук А.Л.


Переглядів: 56 | Матеріал додано: 25.02.2020

Сучасний світ диктує свої вимоги підготовки учня до життя. Вчителі нашої школи вже використовують різні Інтернет-ресурси для онлайн-консультацій, підготовки домашнього завдання, складання тестів, тощо. Але урок на клас, або за участю групи учнів в режимі реального часу - це вперше. Такий онлайн-урок відбувся у нашій школі 20 лютого 2020 р. Ідея проведення такого уроку виникла у вчителів Кохно В.В. (англійська мова) та Литвиненка О.С. (інформатика), які запропонували групі учнів 8-х класів взяти участь у дистанційному супроводі уроку. Ідея прийшлася до душі всім. І розпочався період кропіткої праці. Найважчою виявилась технічна сторона, а саме - узгодження всіх моментів: учні перебували в різних місцях школи (хто працював з телефоном, хто - з ноутбуком), вчитель англійської мови, яка вела урок - в аудиторії і керувала процесом, представляючи презентацію на екрані, а гості перебували в іншій аудиторії, де могли не тільки бачити, але і чути всіх учасників процесу. За допомогою сервісу Meet вчитель Кохно В.В. організувала роботу учнів з текстом та перегляд презентації, розміщеної на її персональному блозі, а після цього учні виконали тестові завдання на розуміння змісту і відразу могли побачити результат на екрані. Давайте послухаємо їхню думку, щодо уроку. ... Показати більше »
Переглядів: 99 | Матеріал додано: 23.02.2020