Середа, 12.08.2020, 05:56
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Боягузтво – мати жорстокості.
(М.Монтень)
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня




Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”


Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Архів новин
« 1 2 3 4 ... 67 68 »
З лютого цього року світ лихоманить від нової напасті, яка називається "коронавірус COVID-19". Що це таке і чи можна від цього вберегтися?

Перш за все, слід розуміти, що коронавірус в цілому - це не якесь нове захворювання. Коронавірус ─ це різновид вірусів. Це гостре вірусне захворювання, що характеризується переважним ураженням дихальної системи та шлунково-кишкового тракту. Інша справа, що новим є саме цей коронавірус, про що свідчить і його "особистий номер" COVID-19 (від англ. COrona VIrus Disease 2019). Вперше його було виявлено в грудні 2019 року в Китаї (м.Ухань). Вважається, що спочатку вірус циркулював серед кажанів, але потім якимось чином передався людині.

Вірус передається повітряно-крапельним шляхом через вдихання дрібних крапель, розпорошених в повітрі під час кашлю або чхання. Краплі з вірусом можуть потрапляти на поверхні і предмети, а потім інфікувати людину, яка доторкнулася до них, через наступні її дотики до очей, носа або рота.

Вірус не циркулює у повітрі, а передається від людини до людини
Вірус не здатний переміщатись на далекі відстані. Він є тільки в крапельках, які людина видихає під час кашлю чи чхання. Відстань – це гарантія безпеки. Це фактор переривання епідемічного ланцюга. Тому заразитись неможливо навіть від інфікованої людини, якщо ви знаходитесь від неї на відстані понад 1,5 м.

Переважає контактний шлях зараження
Найчастіше вірус потрапляє на слизові оболонки носа, очей через руки або інші предмети (хустинку, рукавиці) після торкання до об'єктів (тварин, м'яса, риби, дверних ручок, поручнів), забруднених виділеннями з дихальним шляхів хворого чи інфікованого.

Чи можна заразитись від тварин?
Наразі немає офіційних підтверджень, що домашні тварини, наприклад, собаки або коти, можуть переносити новий коронавірус. Проте після контакту з домашніми тваринами рекомендується мити руки водою з милом. Це захистить від ризику поширень низки бактерій, якими людина може заразитися від домашніх тварин.

Чи передається вірус через фрукти?
Фрукти – непридатне середовище для тривалого виживання вірусу. Немає жодних даних про передачу вірусу через фрукти. В будь-якому разі фрукти необхідно ретельно мити й обдавати їх окропом, але це стандартна рекомендація.

Чи можна заразитися через рукостискання або через поцілунок?
Через саме рукостискання (тобто через шкіру рук) - ні. Але це тільки в тому разі, якщо ви після рукостискання не доторкалися до свого обличчя, чи не брали до рук продукти харчування і ретельно вимили руки. А от через поцілунок з людиною, яка інфікована коронавірусом (як і будь-якою ГРВІ) - так!

Скільки вірус живе на поверхнях? Чим можна вбити вірус?
Вірус може зберігати життєздатність на поверхнях від 3-х годин до декількох днів. Конкретні терміни залежать від низки умов. Наприклад, тип поверхні, температура і вологість навколишнього середовища. Тому важливо дезінфікувати поверхні, ручки дверей, техніку тощо спиртовмісним розчином.

Чи допомагає часник захиститися від коронавірусу?
Часник має певні антибактеріальні властивості, але даних про ефективність часнику чи цибулі в запобіганні захворюванню на коронавірус немає.

На початковій стадії COVID-19 має такі ж симптоми, як інші гострі респіраторні захворювання, основними з яких є гарячка, кашель та задишка (ускладнене дихання). Визначити наявність COVID-19 можуть тільки спеціальні тести. Тому пам'ятайте, що симптоми ГРВІ ще не означають наявність коронавірусу, але в цьому випадку усе одно слід негайно звернутися до лікаря для проведення тестування.

Оскільки цей вид вірусу для людства новий, то у нас у всіх, відповідно, специфічний імунітет до нього відсутній. Саме цим і пояснюється така величезна кількість хворих по всьому світу.
Перебіг хвороби перш за все залежить від стану загального імунітету людини. Групою ризику цього захворювання є переважно люди похилого віку та люди, які безпосередньо контактували з хворими чи перебували з ними в закритому середовищі.
20% від усіх випадків захворювань, викликаних новою коронавірусною інфекцією, є тяжкими але лише близько 3% потребують реанімаційних заходів. Захворювання, викликане новим коронавірусом, не можна називати "смертельним", адже летальність становить лише 3-4%. Це вище, аніж при грипі, але усе одно, люди, які захворіли на COVID-19 і одужали є! І таких досить-таки багато.


Наразі немає ані вакцини для захисту від нового коронавірусу, ані специфічного лікування. Фармацевтичні розробки лише ведуться. Тому поки що найкращий спосіб запобігти зараженню — уникнути впливу цього вірусу.


А ще ─ ретельно дотримуватися карантинних заходів, оголошених у нашій країні, і часто й правильно мити руки, так, як це рекомендують робити фахівці Всесвітньої організації охорони здоров'я:


Отже, мийте руки, залишайтеся вдома, читайте книжки, спілкуйтеся з друзями тільки через Інтернет, не вірте чуткам і домислам, які поширються через соцмережі, а отримуйте тільки ОФІЦІЙНУ інформацію на спеціалізованому сайті Кабінету Міністрів України, офіційних сайтах МОЗ Центру громадського здоров'я МОЗ України, ВООЗ та МОН, не забувайте про дистанційне навчання, адже це не канікули, а лише карантин і
БУДЬТЕ ЗДОРОВІ!

За матеріалами https://www.phc.org.ua/ та https://covid19.com.ua/

Переглядів: 182 | Матеріал додано: 20.03.2020

11 березня в школі пройшов турнір з настільного тенісу серед дівчат. В ньому із задоволенням взяли участь дівчата з 6 по 10 клас. Вітаємо переможця - нею стала учениця 9-А класу Добровольська Софія.




Переглядів: 99 | Матеріал додано: 14.03.2020

Тарас Шевченко – велична постать історичного та літературного життя нашої України. Його твори є надзвичайно актуальними на сьогоднішній день, вони просто не мають терміну давності. І в цьому переконалися учні 9-А та 9-Б класів, які в рамках Тижня української мови та літератури брали участь в грі-квесті «Чи знаєте ви Шевченка?» Команди проходили маршрути: «Географічно-літературний Шевченко», «Озвуч картину»,  «Шевченко і шкільні науки», «Події в житті Шевченка», «Підказки», «Невпізнаний літературний об’єкт», де з'ясовували, хто є кращим Шевченкознавцем. Цікавими конкурсами стали «Літературний аукціон» та «Скринька завдань», які дали учням можливість згадати все, що вони знають про славетного сина українського народу й відкрити для себе невідомі сторінки його долі.
Вчитель української мови та літератури Клімчук А.Л.


Переглядів: 93 | Матеріал додано: 13.03.2020



Переглядів: 101 | Матеріал додано: 13.03.2020

З 14.02.2020 р. по 03.03.2020 р. у школі проходила декада зарубіжної літератури. Протягом декади відбулися такі заходи: "Літературні інсталяції", "Відкритий кінозал", challenge "Декламуємо поезію світових авторів разом", створення інформаційного стенду "Слово про письменників".
Вчителі провели відкриті заходи: урок зарубіжної літератури "М.Гоголь Ревізор” (9-Б клас, вчитель Кранкус О.М.), літературну вікторину "Віват, інтелект!" (7-мі класи, вчитель Ковальова С.Б.), презентація буктрейлерів (9-А кл., вчитель Гаврилюк І.Б.). Учні активно засвоювали програмовий матеріал, формували ІКТ–компетенції, створювали презентації, аналізували твори, переглядали шкільні інсценізації минулих років та писали відгуки, розв'язували літературні загадки.


Переглядів: 218 | Матеріал додано: 12.03.2020

Ми можемо багато говорити про те, навіщо нам вивчати англійську мову, але основною метою без сумнівів - є навчання спілкуванню. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.
Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а, можливо, й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет. Система роботи по організації і проведенню предметних тижнів організована і побудована в нашій школі так, що після проведення тижня ми починаємо готуватися до наступного. Це справа не одного дня чи місяця. І участь в ній беруть учні всіх класів. Протягом тижня були проведені різнопланові заходи. Оформлення тематичного вестибюлю "Letters and Postcards in our Life” готували учні 6-9 кл., як підсумок вивчених тем. Заповнення тематичного стенда "Writing a Letter” (1-11 кл.) відбувалося протягом тижня, де кожен учень мав можливість виразити своє ставлення до предмету або побажання один одному. Для учнів початкової ланки традиційним став Фестиваль віршів «Speaking Corner». А виставка творчих робіт, приготована ними, прикрасила захід. Учні 6-8 кл. із задоволенням взяли участь у квесті "Find out the parts of the proverbs”, який поглибив знання з творчості народу. Учні 8-Б кл. представили проект ”Шкільна газета”. Родзинкою тижня стали нестандартні відкриті уроки, проведені вчителями: Кохно В.В. "Дистанційний супровід уроку. Читання.”, 8 кл. та інтегрований урок з теми: "Мрії”, 2-А кл. підготовлений Єременко Ю.В., Бочаровою О.В., Дерземановою Н.П., Черняховським С.Ю. Логічним завершенням тижня стало написання учнями листа, де вони мали можливість висловити свої враження і побажання щодо організації тижня в майбутньому.
Тиждень англійської мови завершено. Кожен день був насичений подіями. Всі заходи були надзвичайно цікавими, насичені активною працею і добрим позитивним настроєм!
Голова м/о вчителів іноземних мов
Кохно В.В.




Переглядів: 62 | Матеріал додано: 06.03.2020

3 березня в рамках Декади зарубіжної літератури в школі відбувся challenge "Декламуємо поезію світових авторів разом". Свою злагодженість, згуртованість, читацькі компетентності продемонстрували учні 5-8-х класів, які долучились до заходу та підхопили ідею спільного виконання віршованих творів. Прозвучали вірші Олександра Пушкіна "Вступ до поеми" Руслан і Людмила", Омара Хаяма "Рубаї", Редьярда Кіплінга "Якщо..."



Переглядів: 175 | Матеріал додано: 05.03.2020

27 лютого на базі Світловодської міської бібліотеки - філіал №8 було проведено ІІ (міський) тур Всеукраїнського конкурсу дитячого читання ''КНИГОМАНіЯ - 2020''.
Було представлено конкурсантів майже з усіх шкіл міста. Від нашої школи були обрані учні Тараненко Максим (6-А кл.), Домбровська Віка (7-А кл.), Ніколаєва Софія (7-А кл.).
Всі учасники конкурсу вели ''Читацькі щоденники'', представляли свою улюблену книгу. Конкурсанти старанно виконували усі завдання вікторини, відповідали на запитання як усно, так і в тестовому завданнях. Діти емоційно ділилися враженнями про улюблену книгу та літературного героя, продемонструвавши гарні знання та любов до читання. Дуже приємно, що стали переможцями ІІ туру та отримали ІІ місце серед 7-х класів наші учні Домбровська Віка, Ніколаєва Софія, ІІІ місце отримав - Тараненко М. Учням вручили сертифікати та подарунки.
Вітаємо всіх з перемогою!!! Дякую за підтримку вчителю української мови та літератури Гайдук І.В.
Зав.шкільною бібліотекою Тодорова С.М.


Переглядів: 106 | Матеріал додано: 03.03.2020



На шкільному етапі конкурсу екологічних агітбригад «Земля – наш спільний дім», переможцем стала команда 9-Б класу під назвою «Знай, люби, бережи». Учні у своєму творчому виступі показали і ще раз нагадали про те, що людина на Землі не вічна, що без природних ресурсів неможливий розвиток людини, що саме людська діяльність стала могутньою силою, яка впливає на природу. Дев'ятикласники представили своє бачення у вирішенні екологічних проблем.


Переглядів: 97 | Матеріал додано: 01.03.2020