Субота, 20.04.2019, 16:46
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Чим менше у людини культури, чим бідніші її розумові, естетичні інтереси, тим частіше прокидаються інстинкти і дають про себе знати грубістю
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Квітень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів

Головна » Архів новин
« 1 2 3 4 ... 59 60 »
В загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №10 я працюю вчителем географії, економіки. Проблема, над якою я працюю: «Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження ІКТ та здоров'язберігаючих технологій на уроках географії та економіки».
Маю високу науково-теоретичну підготовку, досконало володію методикою викладання предмету. Відмінно знаю економіко-географічні факти і документи, вимоги програми, керуюся ними в роботі, постійно слідкую за новинками методичної та наукової літератури.
Організовую навчально-виховний процес так, щоб зацікавити учнів у вивченні програмового матеріалу, підштовхнути їх до пошуку, творчого мислення. На уроках географії та економіки в комплексі вирішую широкий спектр завдань: створюю умови для перетворення учня з об'єкта на суб'єкт навчального процесу, який прагне розвинути власну особистість; добираю оптимальні форми й методи навчання, що сприяють розвиткові пізнавальної активності; створюю атмосферу співпраці й цілковитої довіри між вчителем та учнем протягом всього уроку.
Вміло поєдную традиційні методи навчання та інноваційні педагогічні технології (проектні, інтерактивні, технології розвитку критичного мислення), використовую елементи лекційно-практичної технології, проблемного та розвивального навчання, методику колективної взаємодії. Систематично використовую інформаційно-комунікаційні технології, які забезпечують активне включення учнів у пізнавальний процес, формую соціальні навички, вміння працювати в парах, групах, враховую диференціацію за здібностями та інтересами учнів.
Використовую безліч різних логічних, практичних завдань, де учні переконуються у необхідності знати матеріал і використовувати його. За допомогою інтерактивних методів навчання створюю ситуації, в яких учні діють самостійно, а я виступаю як помічник, спрямовую та узгоджую навчальні завдання, віддаючи ініціативу учневі. Мною матеріал подається доступно і глибоко. Широко використовується карта, роздатковий різнорівневий дидактичний матеріал, документи. Під час проведення тематичного оцінювання використовую ділові ігри, рольові ситуації, дискусію, що спонукає учнів до розширення знань з географії, історії рідного краю, економічних, соціальних, полікультурних та інформаційних компетентностей. У відповідях учнів ціную точність повідомлених фактів, повноту, логіку викладання, використання додаткової літератури. У процесі занять використовую інтерактивні форми і методи навчання та поширюю їх у професійному середовищі шляхом проведення відкритих уроків, виховних заходів, виступів на засіданнях шкільного та міського методичних об’єднань.
В організації навчально-виховного процесу використовую методи компетентнісно-орієнтованого підходу. Під час проведення уроків підбираю цікаві форми і методи роботи з учнями, враховую індивідуальні особливості дітей. Володіючи технологіями, формами і методами інноваційного навчання, використовую особистий досвід і мотиви учнів для того, щоб стати співтворцем мети їх діяльності.
Вчитель географії та основ економіки
Донченко В.П.
Переглядів: 32 | Матеріал додано: 14.03.2019

7 березня в нашій школі відбулося свято "Весняний серпантин". В цей день дівчата, жінки нашої шкільної родини отримали привітання та були запрошені до участі у різних заходах. Програмою свята були передбачені: пісенне коло "Червона рута", танцпол "В українських ритмах", майстер-клас "Подарунок до свята своїми руками". Причепуритись до свята можна було у Салоні краси. У вестибюлі школи всіх зустрічала квіткова фотозона "8 березня" та фотозона "Чоловічий погляд на жіноче свято". Всі фотографувались залюбки. І учні, і батьки мали змогу відвідати виставку "Hand made від вчителів", на якій були представлені прикраси, картини, квіти з бісеру, стрічок, неоліну. На виставці були представлені роботи Кохно В.В., Гайдук І.В., Неклеси С.А., Нестерової Т.І., Станкевич Л.В. Із вражень про свято, із привітань, щирих побажань від учнів 1-11 класів було "виткано" святкове панно, яке створювалося впродовж усього дня. Кожен вчитель в цей день почув приємні слова, весняні привітання. Свято Весни у школі було яскравим, теплим, щирим.

     
         
    
     
 
Переглядів: 66 | Матеріал додано: 11.03.2019

21 лютого в школі відбувся Фестиваль екологічних колективів на тему "Моя мала Батьківщина".
У своєму виступі агітбригада "Свіжий вітер", до складу якої входили учні 3-Б та 8-Б класів, представила основні напрямки природоохоронної діяльності школи та закликала вивчати і берегти природу рідного краю. Команду до виступу готували педагог-організатор Тютюнник О.І. та класний керівник 8-Б класу Кранкус О.М., до створення презентації долучилися учителі Луференко Н.М. та Дроб'язко Д.В.


Переглядів: 36 | Матеріал додано: 07.03.2019

24 лютого 2019 року відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської олімпіади з фізики. Учні 9-Б класу Штивола Михайло і Бережний Олексій на цьому етапі здобули дипломи ІІ ступеня.
Вітаємо хлопців з перемогою і дякуємо вчителю Герасименко І.В. за якісну підготовку учнів до олімпіади.


          

Переглядів: 38 | Матеріал додано: 05.03.2019



Переглядів: 37 | Матеріал додано: 01.03.2019

В лютому 2019 року учні 5-8 класів під керівництвом вчителя інформатики Литвиненка О.С. долучилися до участі в заходах, присвячених відзначенню Міжнародного Дня безпечного Інтернету.
Так, з 6 по 11 лютого 84 учні 5-7 класів взяли участь у Всеукраїнському онлайн-конкурсі "Безпечний Інтернет" від освітнього проекту "На урок". Школярі відповіли на 15 запитань про правила безпечної поведінки в Інтернеті. Відповідно до суми набраних балів, учні отримали відзнаки від організаторів конкурсу.
Дипломи І ступеня здобули такі учні: Барвінська В., Кровицька В. (5-А кл.); Вознесенська М., Головко Б. (5-Б кл.); Махненко В., Требунських А. (6-Б кл.); Погрібна А. (7-А кл.); Паскул Н., Тесленко В. (7-Б кл.). Особливо слід відзначити ученицю 7-Б класу Віолетту Тесленко, яка єдина з учнів нашої школи, що брали участь у конкурсі, правильно відповіла на УСІ запитання, набравши 100 балів зі 100 можливих!
Дипломи ІІ ступеня отримали Бондар В., Вірний М. (5-Б кл.), Осика Е., Якимчук А. (5-В кл.); Бутенко Є., Кузнецов Д. (6-А кл.); Гуршал Д.. Каспров М., Соколов С., Удовиченко О., Царьков Є. (6-Б кл.); Гринжевський Є. (6-В кл.); Єрофеєв М., Кірєєва А. (7-А кл.); Бугайова Я., Гуцаленко С., Лішка Д., Хуторна М. (7-Б кл.).
Дипломами ІІІ ступеня були відзначені учні Дудник А., Полтавець Р., Роженко Б., Цвень А. (5-А кл.); Жеглатий О., Кузнецова А. (5-Б кл.); Колесніков О. (5-В кл.); Бойко А., Бочаров М., Домбровська В. (6-А кл.); Богатир Є., Корховий В. (6-Б кл.); Давид Б. (6-В кл.); Акішин О., Баранець І., Клименко П., Михнюк Ю., Ненько Б., Перепечай К., Хінцицька М. (7-А кл.); Рітченко І., Рєпін О. (7-Б кл.)
Решта учасників отримали сертифікати про участь у конкурсі. ... Показати більше »
Переглядів: 32 | Матеріал додано: 26.02.2019

Маючи педагогічний стаж 27 років, працювала над вивченням багатьох проблем сучасних дітей. Останні 5 років приділяю велику увагу питанню розвитку емоційного інтелекту молодших школярів.
Близько двох десятків років вчені спостерігали за дітьми, і визначили, які саме навички в майбутньому допоможуть їм стати успішними і легко вступити до ВНЗ. Ці навички не вроджені, тобто їх можна опанувати.
Важко повірити, але те, що вміє дитина у віці 5 років, може вплинути на її майбутні шанси на успіх. Саме про це йдеться в дослідженні, опублікованому в журналі суспільної охорони здоров'я в 2015 році. Але це аж ніяк не читання і не письмо. Дослідники опитали вихователів дитячих садків про соціальну та емоційну компетентності дітей. Вчителі зважили, наскільки добре діти ділилися, слухали інших, вирішували проблеми зі своїми однолітками і були корисними.
Потім спостерігали за цими ж дітьми, коли вони стали молоддю, щоб подивитися, що з ними сталося. Вони виявили, що діти з найвищими соціальними й емоційними оцінками в дитячому садку мали в загальному краще життя. Але діти, які зазнавали труднощів із взаємодією, не вміли слухати і вирішувати конфлікти, з меншою ймовірністю закінчили середню школу, невдало вибирали майбутню професію, супутника життя, а від цього менше отримували щастя у житті.
Маючи всі докази, що підтверджують важливість соціальних і емоційних умінь, чомусь ми все одно більшу частину наших сил вкладаємо в навчання дітей академічних навичок? Вони не допоможуть нашим дітям стати емоційно компетентними. Ми повинні самі подбати про це, не покладаючи це на майбутнє.
Тому у своїй діяльності планувала такі завдання:
  • Навчити дітей способам саморегуляції;
  • Сприяти зняттю емоційної напруги;
  • Розвинути навички адекватного вираження почуттів;
  • Формувати навик знаходження конструктивних способів виходу зі складних ситуацій;
  • Сприяти підвищенню впевненості в собі і формуванню позитивної самооцінки;
  • Стимулювати інтерес дитини до емоційних переживань; 
  • Формувати уявлення дитини про базові емоції і почуття;
  • Розвивати готовність дитини співпрацювати з іншими дітьми;
Для досягнення цих цілей використовувала імітаційні та рольові ігри, етюди, елементи групової дискусії, бесіди; арттерапію, техніки саморегуляції, спрямовану уяву, казкотерапію, музикотерапію, вправи для зняття напруги - релаксацію, психогімнастику.
Допомагали різноманітні інноваційні методи - сторітелінг, де учні вчилися слухати повчальні життєві історії і робили висновки; кубики Рорі спрямовували проводити колективне і групове складання цікавих фантастичних історій. Стратегії критичного мислення дозволяли дітям вільно розмірковувати, співпрацювати з товаришами, знаходити спільні рішення, комунікувати.
Особливо важливими виявилися вправи із методики «Ранкових зустрічей». Повноцінно їх організувати щоденно не було змоги, але 10 хвилин перед уроками налаштовували дітей на роботу, декому покращували настрій, вчили слухати і співпереживати під час виконання деяких вправ.
Якщо ми виховуємо емоційний інтелект у наших учнях з раннього віку, ми вчимо їх правильно спілкуватися, розвивати міцні стосунки, вести переговори у складних ситуаціях, бути лідерами у своїй справі. Наші учні будуть більш емпатійними і співчутливими до своїх друзів, однокласників, оточуючих, ставитимуться простіше і навіть мати більше самоусвідомлення.

Переглядів: 50 | Матеріал додано: 25.02.2019

21 лютого, у світі відзначають Міжнародний день рідної мови, який також відомий як Міжнародний день материнської мови.
Цього дня у нашій школі традиційно відбулися різноманітні заходи мовознавчого спрямування. Так, була проведена вікторина «Ігри патріотів» для учнів 6-их класів, перемогу в якій отримала команда 6-Б класу. Учнями, що відвідують факультатив з української мови був проведений мовознавчий десант «Антисуржик». Протягом дня у 7-11-их класах визначали найкращого знавця рідного слова. Учениця 11-го класу Аліна Цимбалюк посіла це почесне звання.
Вчитель української мови та літератури
Сокуренко Л.П.

          


         

Переглядів: 41 | Матеріал додано: 23.02.2019

21 лютого в Міжнародний день рідної мови до школи на запрошення вчителя української мови та літератури Гайдук І.В. завітав голова громадської організації «Рух захисту української мови» Цибульський Андрій Анатолійович. Ними було продемонстровано фільм «10 цікавих фактів про українську мову». Під час обговорення було проведено мовний марафон, переможці якого отримали від громадського діяча заохочення.

          

          

Переглядів: 52 | Матеріал додано: 23.02.2019

Я, Гаврилюк Ірина Борисівна, досвідчений, творчо працюючий учитель. Маю високу, науково-теоретичну підготовку, досконало володію методикою викладання предмету, працюю над проблемою «Розвиток комунікативних здібностей з використанням інноваційних методів навчання». Практичне значення цієї проблеми полягає у формуванні критичного мислення учнів, навичок спілкування та прийняття рішень. Діяльність ґрунтується на поєднанні змісту форми, прийомів та методів інноваційного навчання.
На моїх уроках учні отримують міцні знання через гру, імітацію подорожей, навчання в групах, парах. Актуальність проблеми розвитку комунікативних здібностей учнів органічно пов’язана з природою мистецтва слова, що втілена у формулі: автор – текст – читач.
Організовую сприйняття та аналіз літературного твору на уроці як діалог з автором його позицією.
Досконало володію технологіями інтерактивного навчання. Пізнавальний процес на уроках відбувається за умов постійної взаємодії з учнями що передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем.
Викладання предмету відповідає сучасним вимогам, мною змодельована серія уроків з використанням хронотопного, співставного, стилістичного аналізу тексту. В центрі уроків – художній текст в поєднанні з сучасними підходами до аналізу образу героя, природи і речей; своєрідний підхід до художнього часу і художнього простору, сюжету, фабули, композиційного ритму.
Для активізації пізнавального процесу та виховання вдумливого читача-учня використовую цікаві психолого-дидактичні прийоми: спілкування за автором, «ключові слова теми», ток-шоу за сторінками твору, лист літературному герою, "Соціальний мікрофон", "Спалах", "Передбачення", "Живі малюнки".
Учні мають міцні знання високої якості. Активні на уроках та позакласній роботі. Здобувають призові місця, беруть участь у предметних олімпіадах та творчих конкурсах.
Проводжу методичну роботу як керівник шкільного методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури. Заохочую до оволодіння сучасними методами навчання і виховання. Власними здобутками ділюся на педагогічних радах, на сайті школи та управління освіти. Є переможцем міського та лауреатом обласного конкурсів «Учитель року» 
Постійно в русі і творчому пошуку.

Переглядів: 39 | Матеріал додано: 23.02.2019