Середа, 19.06.2019, 19:17
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Найстрашніше для людини – це перетворитися на сплячого з відкритими очима: дивитись і не бачити, бачити і не думати про те, що бачиш; проходити спокійно повз зла і неправди. Остерігайся цього, син, більше смерті, більше будь-якої найстрашнішої небезпеки.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів

Головна » Архів новин
« 1 2 3 4 5 6 ... 61 62 »
Маючи педагогічний стаж 27 років, працювала над вивченням багатьох проблем сучасних дітей. Останні 5 років приділяю велику увагу питанню розвитку емоційного інтелекту молодших школярів.
Близько двох десятків років вчені спостерігали за дітьми, і визначили, які саме навички в майбутньому допоможуть їм стати успішними і легко вступити до ВНЗ. Ці навички не вроджені, тобто їх можна опанувати.
Важко повірити, але те, що вміє дитина у віці 5 років, може вплинути на її майбутні шанси на успіх. Саме про це йдеться в дослідженні, опублікованому в журналі суспільної охорони здоров'я в 2015 році. Але це аж ніяк не читання і не письмо. Дослідники опитали вихователів дитячих садків про соціальну та емоційну компетентності дітей. Вчителі зважили, наскільки добре діти ділилися, слухали інших, вирішували проблеми зі своїми однолітками і були корисними.
Потім спостерігали за цими ж дітьми, коли вони стали молоддю, щоб подивитися, що з ними сталося. Вони виявили, що діти з найвищими соціальними й емоційними оцінками в дитячому садку мали в загальному краще життя. Але діти, які зазнавали труднощів із взаємодією, не вміли слухати і вирішувати конфлікти, з меншою ймовірністю закінчили середню школу, невдало вибирали майбутню професію, супутника життя, а від цього менше отримували щастя у житті.
Маючи всі докази, що підтверджують важливість соціальних і емоційних умінь, чомусь ми все одно більшу частину наших сил вкладаємо в навчання дітей академічних навичок? Вони не допоможуть нашим дітям стати емоційно компетентними. Ми повинні самі подбати про це, не покладаючи це на майбутнє.
Тому у своїй діяльності планувала такі завдання:
  • Навчити дітей способам саморегуляції;
  • Сприяти зняттю емоційної напруги;
  • Розвинути навички адекватного вираження почуттів;
  • Формувати навик знаходження конструктивних способів виходу зі складних ситуацій;
  • Сприяти підвищенню впевненості в собі і формуванню позитивної самооцінки;
  • Стимулювати інтерес дитини до емоційних переживань; 
  • Формувати уявлення дитини про базові емоції і почуття;
  • Розвивати готовність дитини співпрацювати з іншими дітьми;
Для досягнення цих цілей використовувала імітаційні та рольові ігри, етюди, елементи групової дискусії, бесіди; арттерапію, техніки саморегуляції, спрямовану уяву, казкотерапію, музикотерапію, вправи для зняття напруги - релаксацію, психогімнастику.
Допомагали різноманітні інноваційні методи - сторітелінг, де учні вчилися слухати повчальні життєві історії і робили висновки; кубики Рорі спрямовували проводити колективне і групове складання цікавих фантастичних історій. Стратегії критичного мислення дозволяли дітям вільно розмірковувати, співпрацювати з товаришами, знаходити спільні рішення, комунікувати.
Особливо важливими виявилися вправи із методики «Ранкових зустрічей». Повноцінно їх організувати щоденно не було змоги, але 10 хвилин перед уроками налаштовували дітей на роботу, декому покращували настрій, вчили слухати і співпереживати під час виконання деяких вправ.
Якщо ми виховуємо емоційний інтелект у наших учнях з раннього віку, ми вчимо їх правильно спілкуватися, розвивати міцні стосунки, вести переговори у складних ситуаціях, бути лідерами у своїй справі. Наші учні будуть більш емпатійними і співчутливими до своїх друзів, однокласників, оточуючих, ставитимуться простіше і навіть мати більше самоусвідомлення.

Переглядів: 64 | Матеріал додано: 25.02.2019

З 14.02 по 22.02.2019 р. у школі проходила декада зарубіжної літератури.


Переглядів: 2 | Матеріал додано: 25.02.2019

21 лютого, у світі відзначають Міжнародний день рідної мови, який також відомий як Міжнародний день материнської мови.
Цього дня у нашій школі традиційно відбулися різноманітні заходи мовознавчого спрямування. Так, була проведена вікторина «Ігри патріотів» для учнів 6-их класів, перемогу в якій отримала команда 6-Б класу. Учнями, що відвідують факультатив з української мови був проведений мовознавчий десант «Антисуржик». Протягом дня у 7-11-их класах визначали найкращого знавця рідного слова. Учениця 11-го класу Аліна Цимбалюк посіла це почесне звання.
Вчитель української мови та літератури
Сокуренко Л.П.

          


         

Переглядів: 57 | Матеріал додано: 23.02.2019

21 лютого в Міжнародний день рідної мови до школи на запрошення вчителя української мови та літератури Гайдук І.В. завітав голова громадської організації «Рух захисту української мови» Цибульський Андрій Анатолійович. Ними було продемонстровано фільм «10 цікавих фактів про українську мову». Під час обговорення було проведено мовний марафон, переможці якого отримали від громадського діяча заохочення.

          

          

Переглядів: 76 | Матеріал додано: 23.02.2019

Я, Гаврилюк Ірина Борисівна, досвідчений, творчо працюючий учитель. Маю високу, науково-теоретичну підготовку, досконало володію методикою викладання предмету, працюю над проблемою «Розвиток комунікативних здібностей з використанням інноваційних методів навчання». Практичне значення цієї проблеми полягає у формуванні критичного мислення учнів, навичок спілкування та прийняття рішень. Діяльність ґрунтується на поєднанні змісту форми, прийомів та методів інноваційного навчання.
На моїх уроках учні отримують міцні знання через гру, імітацію подорожей, навчання в групах, парах. Актуальність проблеми розвитку комунікативних здібностей учнів органічно пов’язана з природою мистецтва слова, що втілена у формулі: автор – текст – читач.
Організовую сприйняття та аналіз літературного твору на уроці як діалог з автором його позицією.
Досконало володію технологіями інтерактивного навчання. Пізнавальний процес на уроках відбувається за умов постійної взаємодії з учнями що передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем.
Викладання предмету відповідає сучасним вимогам, мною змодельована серія уроків з використанням хронотопного, співставного, стилістичного аналізу тексту. В центрі уроків – художній текст в поєднанні з сучасними підходами до аналізу образу героя, природи і речей; своєрідний підхід до художнього часу і художнього простору, сюжету, фабули, композиційного ритму.
Для активізації пізнавального процесу та виховання вдумливого читача-учня використовую цікаві психолого-дидактичні прийоми: спілкування за автором, «ключові слова теми», ток-шоу за сторінками твору, лист літературному герою, "Соціальний мікрофон", "Спалах", "Передбачення", "Живі малюнки".
Учні мають міцні знання високої якості. Активні на уроках та позакласній роботі. Здобувають призові місця, беруть участь у предметних олімпіадах та творчих конкурсах.
Проводжу методичну роботу як керівник шкільного методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури. Заохочую до оволодіння сучасними методами навчання і виховання. Власними здобутками ділюся на педагогічних радах, на сайті школи та управління освіти. Є переможцем міського та лауреатом обласного конкурсів «Учитель року» 
Постійно в русі і творчому пошуку.

Переглядів: 51 | Матеріал додано: 23.02.2019

14 лютого 2019 року в ЗШ №10 мистецьке велике мистецьке свято: в школу з концертом завітали вихованці гуртків Світловодського ЦДЮТ, а саме: естрадного співу «Айскрім» та сучасного бального танцю «Славутянка». Учасники концерту продемонстрували високий рівень майстерності. Їхні виступи були прозані любов'ю до справи, якою вони займаються. Педагоги і учні щиро вдячні директору Шабаліну В.Ф., керівником колективів ЦДЮТ за співпрацю, за позитивні емоції, подаровані нам.
Учні 9-их класів
Бруслик Валерія та Гриценко Софія
Переглядів: 105 | Матеріал додано: 22.02.2019

20 лютого в ЗШ №10 відбулися заходи, спрямовані на увічнення подвигу Героїв Небесної Сотні: класні години, круглі столи, Години Пам'яті, лінійки. На цих заходах учні згадали доленосні події в Україні, що відбулися в листопаді 2013 року – лютому 2014 року. Символом пам'яті Героїв Небесної Сотні стали білі паперові Янголята. На знак вшанування Героїв Небесної Сотні учні виготовили сто білих паперових Янголят та розмістили їх у затишному куточку школи, на Символічній Стелі Пам'яті. 



Переглядів: 83 | Матеріал додано: 21.02.2019

6 лютого в 7-А класі відбувся урок зарубіжної літератури на тему: «Костянтин Симонов «Чекай мене». Поетизація високого почуття любові, розкриття його сутності»
На уроці учні з цікавістю ознайомилися з історією написання вірша «Чекай мене»; вели розмову про найсвітліше, найсвятіше й найпрекрасніше почуття — кохання. Це був діалог з автором про любов до жінки, жіночу вірність і солдатську доблесть, бо для сотень людей рядки цієї поезії стали клятвою вірності, символом святості подружніх уз. Свідчення цього - газетні вирізки з дорогими рядками, які чоловіки і жінки дбайливо зберігали в нагрудних кишенях, завчали напам'ять. Діти щиро співпереживали з ліричними героями та приходили до розуміння, що очікування, замішане на величезній любові, приправлене вірою, може творити дива. Воно здатне навіть врятувати від куль «серед вогню». Але це секрет лише двох. Та таємниця розкривається просто, «просто ти чекала так, як ніхто не вмів». Чекала, як може чекати лише закохана жінка, лише у лихоліття. Також дослідили питання актуальності мотивів поезії Другої світової для сьогодення. На жаль, у нашій країні зараз не спокійно. Зовсім молоді люди, яким тільки кохати і бути коханими, захищають цілісність нашої держави. А вдома на них чекають їх кохані, жінки, матері. Учні усвідомили необхідність такої поезії, яка єднає тих, хто воює, захищає і тих, хто чекає, а значить – Вірить, Надіється, Кохає.
Багато в літературі гарних віршів. Але «Чекай  мене» Симонова особливий, оскільки зачіпає найніжніші струни людської душі. І, як і будь-яке велике мистецтво, він робить людину кращою, чистішою, морально збагачує. Після роздумів на уроці учні написали листи солдатам-захисникам нашої Батьківщини.
Вчитель зарубіжної літератури
Ковальова С.Б.

Переглядів: 93 | Матеріал додано: 21.02.2019

З 21.01.2019 по 01.02.2019 в школі проходила декада суспільно-природничих дисциплін. 
В рамках декади проведено відкриття 21.01., під час якого учні були ознайомленні з планами його проведення.
21.01. вчитель Черняховський С.Ю. провів відкритий урок у 5-А класі з теми: «Історія вулиць, парків, площ».
22.01. вчителі Донченко В.П. та Луференко Н.М. у 8-Б  класі провели  інтегрований  урок з біології та географії - «Рослини».
В ході декади вчителем Неклесою С.А. був проведений мітинг до відзначення 100-річчя злуки ЗУНР та УНР, що стало символом об’єднання держави Україна.
Між 6-ми класами вчитель Неклеса С.А., провела історичну вікторину. За підсумками вікторини, перемогу отримали учні 6-Б класу.
28.02.  Неклеса С.А. провела відкритий урок з правознавства в 9-А класі на тему: «Шлюб і сім’я» . Вчителі Донченко В.П. та Неклеса С.А. провели квест за участю учнів 11 та 7-Б класів.
01.02. вчитель Хорольська Н.О. в 9-А класі провела тренінг з основ здоров’я.
Протягом декади вчителі Неклеса С.А., Хорольська Н.О., Донченко В.П., Луференко Н.М. готували виставки-презентації по предметах. Хорольська Н.О. провела виставку «Кристали і молекули».
Дуже цікавою була гра «Впізнай вчителя», де учні могли у ігровій формі, по-іншому поглянути на своїх вчителів.
01.02. Вчителі суспільно-природничих дисциплін підвели підсумки декади та вручили грамоти найбільш активним учасникам.
Переглядів: 73 | Матеріал додано: 11.02.2019




Переглядів: 55 | Матеріал додано: 09.02.2019