Вівторок, 31.03.2020, 09:56
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Батьківщину люблять не за те, що вона велика, а за те, що вона своя.
(О.Гончар)
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2019 » Жовтень » 29 » Адаптація п'ятикласників - турбота педагогічного колективу
17:58
Адаптація п'ятикласників - турбота педагогічного колективу
28.10.2019 року в школі відбувся круглий стіл «Дорога у 5 клас: особливості, труднощі, проблеми у наступності».
Головна мета круглого столу - об'єднання педагогічного колективу для підвищення ефективності його роботи, використання передового досвіду, психолого-педагогічних досягнень практичної і психологічної науки у діяльності вчителів початкових класів, вчителів-предметників, класних керівників, вироблення системи спільних поглядів на використання принципу наступності у навчально-виховному процесі, вирішення проблеми збереження здоров'я та емоційного благополуччя учнів, вчителів та батьків.
Практичний психолог Кривобок О.М. розповіла про психологічні особливості адаптаційного періоду, результати особистісно коригуючої роботи з п'ятикласниками на перехідному етапі; результати тестування та анкетування учнів; результати проведеної діагностики.
Класнi керівники 5-х класiв Клiмчук А.Л., Донченко В.П. наголосили на основних завданнях в роботі з учнями, ознайомила з психолого-педагогічною характеристикою класу.
Обмiн досвiдом мiж вчителями пройшов активно, емоцiйно, плiдно та результативно.

          


Категорія: Шкільне життя | Переглядів: 143 | Додав: alexander | Рейтинг: 0.0/0