Четвер, 19.07.2018, 15:53
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Ти маєш право говорити про зло в рідному домі тільки тоді, коли ти зробив щось добре. Право сказати одне слово про погане добувається десятьма добрими справами
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ
Все для учня


Все про ЗНО
Посилання на сторінки мережі Інтернет, присвячені зовнішньому незалежному оцінюванню

15.02.2018
BeSmart - безкоштовний онлайн-ресурс для підготовки до ЗНО
01.02.2018
Процедура реєстрації на ЗНО-2018
16.01.2018
Основні зміни в процедурі реєстрації для участі в ЗНО-2018
29.12.2017
Інтенсифікація підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з математики (планіметрія)
10.12.2017
Онлайн-тренажер ЗНО від ВГ "Основа" (математика, біологія, хімія, історія України, українська мова, англійська мова)

Усі матеріали розділу








Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Пошук по сайту

Архів записів
Головна » Інновації в освіті
4 квітня пройшло чергове засідання творчої групи "Інновації в освіті", темою якого було використання сюжетних кубиків Рорі у навчально-виховному процесі. Вчителі школи ознайомилися з різноманітними прийомами використання цієї навчальної гри. Основні питання цього засідання:
1. Історія виникнення кубиків Рорі та їх основне призначення.
2. Ознайомлення з символами кубиків.
3. Напрямки використання їх під час навчальних дисциплін.
4. Використання цієї методики в позакласній роботі.
5. Складання власних історій під час гри.
6. Підсумки засідання. Рефлексія.



          

Переглядів: 19 | Матеріал додано: 05.04.2018


27 грудня відбулося засідання творчої групи "Інновації в освіті", на якому розглядався інноваційний принцип змішаного навчання "Перевернутий клас". В ході засідання його учасники активно залучились до обговорення питання використання даного підходу в своїй педагогічній діяльності.

Усі бажаючі, кого зацікавила інформація про цей метод навчання, за посиланнями нижче можуть ознайомитися з відеоматеріалами естонського педагога і блогера Марини Курвітс, яка активно впроваджує такий сценарій уроку в навчально-виховний процес.

Л.В.Станкевич
керівник творчої групи,
вчитель початкових класів


Переглядів: 102 | Матеріал додано: 27.12.2017

Ви коли-небудь замислювалися, чому ми так швидко і надовго запам'ятовуємо сюжети фільмів, книг або телешоу, але при цьому вивчення лекції чи підручника часто перетворюється на справжні тортури? Сьогодні перед багатьма постає актуальне питання, як залучити учня в процес навчання настільки, щоб він виніс максимум корисного для себе? Як зацікавити і утримати його увагу? Ці та інші актуальні питання розглядалися 24 жовтня на першому засіданні творчої групи "Інновації в освіті".
У сучасній педагогіці терміни "інновація", "інноваційний" означають певне нововведення, що стосується того чи того аспекту освітньо-виховного процесу. Кінцевим результатом (прямим продуктом) творчого пошуку можуть бути нові технології, оригінальні виховні ідеї, форми та методи виховання, нестандартні підходи в управлінні. При цьому нове у педагогіці – то не лише авторські ідеї, підходи, технологічні методи, які досі не використовувались, а й комплекс елементів або окремі елементи педагогічного процесу з прогресивними засадами, що дає змогу ефективно забезпечувати розвиток і саморозвиток особистості.
Тому завданням творчої групи є впровадження в практику роботи вчителів новітніх технологій, пошук нових ідей, що поліпшують мотивацію учнів до навчання.
На першому засіданні його учасники опрацювали такі питання:
  • Сторітелінг як метод навчання.
  • Види сторітелінгу.
  • Приклади  навчальних історій.
  • Сторітелінг в навчанні
  • Секрети  гарного сторітелінгу.
Детальніше про сторітелінг та його особливості можна прочитати тут.
Л.В.Станкевич
керівник творчої групи,
вчитель початкових класів

Переглядів: 9 | Матеріал додано: 27.10.2017