Неділя, 29.03.2020, 00:13
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Дійсне кохання народжується тільки у серці, яке пережило турботи про долю іншої людини.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » м/о вчителів іноземних мов
1 2 3 4 »
Ми можемо багато говорити про те, навіщо нам вивчати англійську мову, але основною метою без сумнівів - є навчання спілкуванню. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.
Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а, можливо, й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет. Система роботи по організації і проведенню предметних тижнів організована і побудована в нашій школі так, що після проведення тижня ми починаємо готуватися до наступного. Це справа не одного дня чи місяця. І участь в ній беруть учні всіх класів. Протягом тижня були проведені різнопланові заходи. Оформлення тематичного вестибюлю "Letters and Postcards in our Life” готували учні 6-9 кл., як підсумок вивчених тем. Заповнення тематичного стенда "Writing a Letter” (1-11 кл.) відбувалося протягом тижня, де кожен учень мав можливість виразити своє ставлення до предмету або побажання один одному. Для учнів початкової ланки традиційним став Фестиваль віршів «Speaking Corner». А виставка творчих робіт, приготована ними, прикрасила захід. Учні 6-8 кл. із задоволенням взяли участь у квесті "Find out the parts of the proverbs”, який поглибив знання з творчості народу. Учні 8-Б кл. представили проект ”Шкільна газета”. Родзинкою тижня стали нестандартні відкриті уроки, проведені вчителями: Кохно В.В. "Дистанційний супровід уроку. Читання.”, 8 кл. та інтегрований урок з теми: "Мрії”, 2-А кл. підготовлений Єременко Ю.В., Бочаровою О.В., Дерземановою Н.П., Черняховським С.Ю. Логічним завершенням тижня стало написання учнями листа, де вони мали можливість висловити свої враження і побажання щодо організації тижня в майбутньому.
Тиждень англійської мови завершено. Кожен день був насичений подіями. Всі заходи були надзвичайно цікавими, насичені активною працею і добрим позитивним настроєм!
Голова м/о вчителів іноземних мов
Кохно В.В.




Переглядів: 9 | Матеріал додано: 06.03.2020

Сучасний світ диктує свої вимоги підготовки учня до життя. Вчителі нашої школи вже використовують різні Інтернет-ресурси для онлайн-консультацій, підготовки домашнього завдання, складання тестів, тощо. Але урок на клас, або за участю групи учнів в режимі реального часу - це вперше. Такий онлайн-урок відбувся у нашій школі 20 лютого 2020 р. Ідея проведення такого уроку виникла у вчителів Кохно В.В. (англійська мова) та Литвиненка О.С. (інформатика), які запропонували групі учнів 8-х класів взяти участь у дистанційному супроводі уроку. Ідея прийшлася до душі всім. І розпочався період кропіткої праці. Найважчою виявилась технічна сторона, а саме - узгодження всіх моментів: учні перебували в різних місцях школи (хто працював з телефоном, хто - з ноутбуком), вчитель англійської мови, яка вела урок - в аудиторії і керувала процесом, представляючи презентацію на екрані, а гості перебували в іншій аудиторії, де могли не тільки бачити, але і чути всіх учасників процесу. За допомогою сервісу Meet вчитель Кохно В.В. організувала роботу учнів з текстом та перегляд презентації, розміщеної на її персональному блозі, а після цього учні виконали тестові завдання на розуміння змісту і відразу могли побачити результат на екрані. Давайте послухаємо їхню думку, щодо уроку. ... Показати більше »
Переглядів: 64 | Матеріал додано: 23.02.2020

Педагогічне кредо:
Learning languages is a very interesting discovery
but you only have to take the first step
Проблема:
Сучасні форми і методи проведення уроку. Фізкультхвилинки

Навчання та виховання особистості засобами англійської мови
Уміння спілкуватися англійською мовою є основною метою навчальної діяльності. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) має здійснюватися у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування допомагає учню оволодіти базовими вміннями і навичками використання мови в різних сферах і ситуаціях. ... Показати більше »
Переглядів: 116 | Матеріал додано: 15.12.2019

grynvichLabel
Участь в конкурсах спрямована на поглиблення знань, вдосконалення вмінь і навичок, набутих у процесі навчання, розширення загального кругозору учнів, формування в них наукового світогляду. Учні нашої школи є активними учасниками всеукраїнських конкурсів та проектів. У 2018-2019 н.р. у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» взяли участь 78 учнів. Для шести з них вона стала знаковою - учні здобули сертифікати переможців, а саме:
  • Золотий сертифікат (І місце): Гудим Дмитро (2-Б клас)
  • Срібний сертифікат (ІІ місце): Кошулько Ярослава (2-А клас), Куксенко Віолета (3-Б клас), Малінкін Ілля (3-А клас), Акіншина Софія (3-А)
  • Бронзовий сертифікат (ІІІ місце) отримав: Степанов Єгор (2-Б клас)
Нагородження переможців відбулося на урочистій лінійці. Aудиторія радо вітала переможців. Під бурхливі оплески вони отримували сертифікати та подарунки від організаторів конкурсу. Вітаємо учасників і бажаємо їм жаги до знань, наполегливості та успіхів у навчанні!




Переглядів: 207 | Матеріал додано: 27.04.2019

Участь у різноманітних конкурсах – це прагнення до подальшого розвитку, самореалізації та самовдосконалення, пошук нових ідей, обмін досвідом та думками, розширення світогляду. Учні нашої школи з великим задоволенням беруть участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови "Гринвіч". Про його популярність свідчить велика кількість бажаючих спробувати свої сили. В цьому році 78 учнів школи виконували завдання конкурсу. Бажаємо їм перемоги!


Переглядів: 134 | Матеріал додано: 16.12.2018

З 26 по 30 листопада учні школи взяли участь у заходах, проведених у рамках Тижня англійської мови. А саме: у оформленні тематичної виставки учнівських робіт, квесті для учнів 5-7 кл., лінійці для учнів молодшої ланки, роботі "SpeakingCorner" (для учнів молодшої ланки), відкритих уроках, у кінозалі для учнів 4-х класів (перегляді авторських мультфільмів - переможців онлайн голосування), завершенні проектів "Видатні постаті в історії Великобританії. Її Величність Королева." та "Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації."
Школярі мали змогу дізнатися багато цікавого про англійську мову, показати не лише рівень знань з цього предмету, але й проявити свій творчий потенціал. Тиждень англійської мови вкотре продемонстрував учням, що вивчати цю мову можна з великим задоволенням!


Переглядів: 218 | Матеріал додано: 12.12.2018

З 04.06 по 15.06.2018 р. на базі нашого навчального закладу працювала літня мовна школа "VXL", участь в роботі якої взяли учні 9-А та 9-Б класів. Школа працювала у форматі «Творча лабораторія» (створення відеороликів) за напрямком «Граматика у використанні».
Головною метою мовної школи був розвиток у учнів навичок володіння англійською мовою, а також уміння самостійно аналізувати та оформлювати поданий матеріал. Протягом двох тижнів учні опрацьовували матеріали за запропонованими темами, у результаті створюючи відеоролики навчального характеру. За допомогою таких простих дій діти розвивали творчі здібності, знання та уміння не тільки самостійно працювати, а й аналізувати отриману інформацію і представляти її у форматі медіафайлів. Одним із головних досягнень літньої мовної школи можна назвати те, що завдяки їй всі без винятку учні вдосконалили знання та здобули нові навички спілкування англійською мовою. Працюючи разом та допомагаючи один одному, створили дружній колектив. Їх знання англійської мови, безумовно, розширилися, що відповідає основній меті та завданням літньої мовної школи.
Всі матеріали, підготовлені учасниками, ви можете переглянути на сайті школи у розділі «Інноваційна діяльність».
Учениці 9-А класу
Бабиченко Єлизавета та Велика Анастасія



Переглядів: 202 | Матеріал додано: 15.06.2018

Участь у різноманітних конкурсах спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей, закріплення, збагачення та поглиблення знань, набутих у процесі навчання, застосування їх на практиці; розширення загальноосвітнього кругозору учнів, формування в них наукового світогляду, вироблення вмінь і навичок самоосвіти. Учні нашої школи беруть активну участь у Всеукраїнських конкурсах та проектах. У 2017-2018 н.р. у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» взяло участь 49 школярів. Для 13 з них вона стала знаковою - учні здобули сертифікати переможців, а саме: Бронзовий сертифікат (ІІІ місце) отримали: Данильченко С., Гончарова І., Ішутов М., Гуща Д. (3-Б кл.), Роженко Б., Єрьомін Н. (4-А кл.), Головко Б. (4-Б кл.). Срібний сертифікат (ІІ місце): Білявська С., Комлик М., Гайдадим А. (3-Б кл.), Кукса А., Вознесенська М. (4-Б кл.). Золотий сертифікат (І місце): Бережний О. (8-Б кл.) Нагородження переможців відбулося на урочистій лінійці. Учні 4-А класу приготували віршований виступ, який сподобався всім глядачам. Коли настав час нагородження, аудиторія радо вітала переможців. Під бурхливі оплески вони отримували сертифікати і подарунки від організаторів конкурсу. А завершив захід виступ переможця VIII Всеукраїнського конкурсу з англійської мови "Гринвіч", постійного учасника та неодноразового переможця цього ж конкурсу - Бережного Олексія. Вітаємо учасників і бажаємо їм жаги до знань, наполегливості та успіхів у навчанні!

    

    

Переглядів: 220 | Матеріал додано: 24.04.2018

Предметні тижні у школі — одна з найцікавіших форм організації навчально-виховного процесу, можливість і для вчителя, і для учня проявити свої багатогранні здібності. Тиждень англійської мови – це завжди цікаво, пізнавально, захоплююче. Метою проведення тижня англійської мови є удосконалення знань, умінь та навичок, отриманих на уроках англійської мови, розширення світогляду та ерудиції учнів, розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків, виховання любові й шанування людей свого рідного краю і країни, мова якої вивчається.
Відповідно до плану роботи школи з 12.03 по 16.03.2018 у школі проходив тиждень англійської мови. Учні школи взяли активну участь у всіх запланованих заходах: лінійці для учнів початкової ланки, відкритих уроках, створенні мультфільмів в середовищі програмування Scratch та онлайн голосуванні за них, підготовці і оформленні тематичних стендів, святковому підсумковому концерті, виготовленні спеціальної атрибутики для нагородження переможців онлайн голосування. Найактивнішими були: Туманова А., Вартік С., Бруслик В., Бережний О. (8-Б клас), Резніченко С., Коновченко М., Ткачук О. (8-А клас), Акішин О., Ненько Б. (6-А клас), Кровицька В., Островна Ю. (4-А клас).
Дякуємо всім: учням, батькам, вчителям, хто брав участь у підготовці і реалізації всіх наших задумів! Сподіваємось, що цей тиждень залишить приємні спогади у кожного учасника!

Керівник шкільного м/о вчителів англійської мови
Кохно В.В.
Переглядів: 269 | Матеріал додано: 20.03.2018

Бери участь в онлайн-голосуванні за найкращий авторський мультфільм англійською мовою, створений учнями нашої школи в середовищі програмування Scratch. Фінал
Голосування триватиме з 13 до 15 березня.


Переглядів: 216 | Матеріал додано: 13.03.2018