Субота, 27.02.2021, 09:04
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Єдино справжня розкіш ─ розкіш людського спілкування
(Антуан де Сент-Екзюпері)
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня




Все про ЗНО
Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”


Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » м/о вчителів іноземних мов
1 2 3 4 »


Переглядів: 2 | Матеріал додано: Учора



Переглядів: 7 | Матеріал додано: 25.02.2021



Переглядів: 14 | Матеріал додано: 24.02.2021



Переглядів: 10 | Матеріал додано: 23.02.2021

Шановні учні, вчителі, батьки!
Раді вітати вас на першому онлайн-тижні англійської мови! Протягом цього часу на нашому шкільному сайті ви матимете можливість познайомитись з учнівськими роботами в рамках загальношкільного проєкту "World around us”. Роботи різні, але об’єднує їх одне - любов до предмету і бажання вдосконалювати свої вміння та навички!
Приємного вам перегляду, а учням - удачі!


Переглядів: 7 | Матеріал додано: 22.02.2021

Ми можемо багато говорити про те, навіщо нам вивчати англійську мову, але основною метою без сумнівів - є навчання спілкуванню. Одним із засобів активізації мовленнєво-розумової діяльності є гра. В процесі рольової гри, ігрової ситуації, конкурсу підсилюється емоційне сприйняття матеріалу. Учні активно набувають мовленнєвих навичок. Тому у ході навчально-виховного процесу доцільно використовувати не тільки урочну форму роботи, а й практикувати проведення позакласних заходів, конкурсів, залучати учнів із різними здібностями до їх підготовки та участі. Важливу роль такі форми роботи відіграють на різних вікових етапах, починаючи від вивчення англійської мови у початковій школі і завершуючи у старшій школі.
Проведення предметних тижнів, зокрема з англійської мови, дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а, можливо, й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет. Система роботи по організації і проведенню предметних тижнів організована і побудована в нашій школі так, що після проведення тижня ми починаємо готуватися до наступного. Це справа не одного дня чи місяця. І участь в ній беруть учні всіх класів. Протягом тижня були проведені різнопланові заходи. Оформлення тематичного вестибюлю "Letters and Postcards in our Life” готували учні 6-9 кл., як підсумок вивчених тем. Заповнення тематичного стенда "Writing a Letter” (1-11 кл.) відбувалося протягом тижня, де кожен учень мав можливість виразити своє ставлення до предмету або побажання один одному. Для учнів початкової ланки традиційним став Фестиваль віршів «Speaking Corner». А виставка творчих робіт, приготована ними, прикрасила захід. Учні 6-8 кл. із задоволенням взяли участь у квесті "Find out the parts of the proverbs”, який поглибив знання з творчості народу. Учні 8-Б кл. представили проект ”Шкільна газета”. Родзинкою тижня стали нестандартні відкриті уроки, проведені вчителями: Кохно В.В. "Дистанційний супровід уроку. Читання.”, 8 кл. та інтегрований урок з теми: "Мрії”, 2-А кл. підготовлений Єременко Ю.В., Бочаровою О.В., Дерземановою Н.П., Черняховським С.Ю. Логічним завершенням тижня стало написання учнями листа, де вони мали можливість висловити свої враження і побажання щодо організації тижня в майбутньому.
Тиждень англійської мови завершено. Кожен день був насичений подіями. Всі заходи були надзвичайно цікавими, насичені активною працею і добрим позитивним настроєм!
Голова м/о вчителів іноземних мов
Кохно В.В.




Переглядів: 109 | Матеріал додано: 06.03.2020

Сучасний світ диктує свої вимоги підготовки учня до життя. Вчителі нашої школи вже використовують різні Інтернет-ресурси для онлайн-консультацій, підготовки домашнього завдання, складання тестів, тощо. Але урок на клас, або за участю групи учнів в режимі реального часу - це вперше. Такий онлайн-урок відбувся у нашій школі 20 лютого 2020 р. Ідея проведення такого уроку виникла у вчителів Кохно В.В. (англійська мова) та Литвиненка О.С. (інформатика), які запропонували групі учнів 8-х класів взяти участь у дистанційному супроводі уроку. Ідея прийшлася до душі всім. І розпочався період кропіткої праці. Найважчою виявилась технічна сторона, а саме - узгодження всіх моментів: учні перебували в різних місцях школи (хто працював з телефоном, хто - з ноутбуком), вчитель англійської мови, яка вела урок - в аудиторії і керувала процесом, представляючи презентацію на екрані, а гості перебували в іншій аудиторії, де могли не тільки бачити, але і чути всіх учасників процесу. За допомогою сервісу Meet вчитель Кохно В.В. організувала роботу учнів з текстом та перегляд презентації, розміщеної на її персональному блозі, а після цього учні виконали тестові завдання на розуміння змісту і відразу могли побачити результат на екрані. Давайте послухаємо їхню думку, щодо уроку. ... Показати більше »
Переглядів: 184 | Матеріал додано: 23.02.2020

Педагогічне кредо:
Learning languages is a very interesting discovery
but you only have to take the first step
Проблема:
Сучасні форми і методи проведення уроку. Фізкультхвилинки

Навчання та виховання особистості засобами англійської мови
Уміння спілкуватися англійською мовою є основною метою навчальної діяльності. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) має здійснюватися у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування допомагає учню оволодіти базовими вміннями і навичками використання мови в різних сферах і ситуаціях. ... Показати більше »
Переглядів: 817 | Матеріал додано: 15.12.2019

grynvichLabel
Участь в конкурсах спрямована на поглиблення знань, вдосконалення вмінь і навичок, набутих у процесі навчання, розширення загального кругозору учнів, формування в них наукового світогляду. Учні нашої школи є активними учасниками всеукраїнських конкурсів та проектів. У 2018-2019 н.р. у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» взяли участь 78 учнів. Для шести з них вона стала знаковою - учні здобули сертифікати переможців, а саме:
  • Золотий сертифікат (І місце): Гудим Дмитро (2-Б клас)
  • Срібний сертифікат (ІІ місце): Кошулько Ярослава (2-А клас), Куксенко Віолета (3-Б клас), Малінкін Ілля (3-А клас), Акіншина Софія (3-А)
  • Бронзовий сертифікат (ІІІ місце) отримав: Степанов Єгор (2-Б клас)
Нагородження переможців відбулося на урочистій лінійці. Aудиторія радо вітала переможців. Під бурхливі оплески вони отримували сертифікати та подарунки від організаторів конкурсу. Вітаємо учасників і бажаємо їм жаги до знань, наполегливості та успіхів у навчанні!




Переглядів: 327 | Матеріал додано: 27.04.2019

Участь у різноманітних конкурсах – це прагнення до подальшого розвитку, самореалізації та самовдосконалення, пошук нових ідей, обмін досвідом та думками, розширення світогляду. Учні нашої школи з великим задоволенням беруть участь у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови "Гринвіч". Про його популярність свідчить велика кількість бажаючих спробувати свої сили. В цьому році 78 учнів школи виконували завдання конкурсу. Бажаємо їм перемоги!


Переглядів: 214 | Матеріал додано: 16.12.2018