Субота, 28.03.2020, 23:40
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Життя без думки – жалюгідне животіння. День без думки, без читання – марно прожитий день. Марнування часу – марнування неоціненних багатств людського життя.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » м/о вчителів початкових класів
1 2 3 4 5 6 »


Переглядів: 25 | Матеріал додано: 10.03.2020

Птахи – це вірні помічники, захисники лісів, полів, садів від шкідників та гризунів. В Україні їх налічується близько 360 видів, з яких 160 видів залишаються зимувати.
Для наших пернатих друзів найнебезпечнішим взимку є не холод, а голод. Саме тому учні 1-А класу ЗШ №10 провели природоохоронну акцію "Допоможи птахам взимку” та виготовили цікаві годівнички. Використовуючи різноманітні матеріали, доклавши максимум зусиль і фантазії, кожен старався зробити свою годівничку оригінальною, неповторною та зручною. Виготовлені власноруч пташині їдальні, заповнені кормом, учні з турботою розвісили у шкільному саду та на деревах біля своїх будинків. 
Велике спасибі вам, діти, що тепло своїх сердець ви подарували пернатим друзям.  Гадаю, що пташки будуть вдячні за таку допомогу. 
Класний керівник: Ігнатова Г.В.



Переглядів: 50 | Матеріал додано: 03.02.2020




Переглядів: 39 | Матеріал додано: 25.12.2019



Переглядів: 108 | Матеріал додано: 18.12.2019

Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш.Амонашвілі

Проблема: «Формування читацької компетентності молодших школярів».
Мета педагогічного досвіду: Моє завдання, як вчителя початкових класів, не дати згаснути читацькому інтересу, допомогти зрозуміти мудрість книги та показати її необхідність для успішного навчання бо саме читання є однією із основних галузей у системі початкової освіти, що формує функціональну грамотність, сприяє загальному розвитку і вихованню дитини. Створювати умови для формування у дітей соціальних, морально-етичних цінностей через художні образи літературних творів; розвивати мовлення учнів, уміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого); розвивати творчу літературну діяльність школярів; формувати у них навички самостійної роботи з різними типами і видами дитячих книжок, уміння здійснювати пошук, відбір інформації для вирішення навчально-пізнавальних завдань. ... Показати більше »
Переглядів: 74 | Матеріал додано: 08.12.2019


Не можна людину навчити на все життя,
її можна навчити вчитися все життя.
(Дені Дідро)


Проблема:

«Формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів в рамках Нової української школи».

Мета педагогічного досвіду:

дати дитині ключ до опанування предметних  компетентностей, які передбачають особистісний ріст, соціальний та інтелектуальний розвиток. ... Показати більше »

Переглядів: 90 | Матеріал додано: 02.12.2019



Переглядів: 109 | Матеріал додано: 26.10.2019




Переглядів: 69 | Матеріал додано: 06.10.2019

Початок навчання в школі - один з найбільш складних і відповідальних моментів в житті дітей як в соціально - психологічному, так і у фізіологічному плані. Проблема підготовки учнів до життя в новому соціально-економічному і культурному просторі знаходить особливу актуальність в зв'язку з проблемою ефективності початкового етапу навчання. Тому виникає питання, якою мірою здатна виступаюча до школи дитина вчитися без утруднень? Дитина, що не досягла необхідного рівня розвитку, не звиклий до шкільного життя в період адаптації стикається в школі з масою труднощів і невдач, що може мати негативні наслідки. У зв'язку з цим виникла необхідність перегляду роботи з питань спадкоємності між ланками, систематизувати і шукати причини, намітити шляхи рішення проблеми адаптації першокласників.

Початок навчання дитини в 1-му класі - складний і відповідальний етап у її житті. Адже відбувається дуже багато змін. Це не тільки нові умови життя та діяльності - це й нові контакти, нові стосунки, нові обов'язки. Змінюється соціальна позиція: був просто дитиною, тепер став школярем. Змінюється соціальний інститут навчання і виховання: не садочок, батьки, бабуся, а школа, де навчальна діяльність стає провідною. Змінюється все життя дитини: все підпорядковується навчанню, школі, шкільним справам і турботам.

Звикання до школи - тривалий індивідуальний процес. Згідно зі статистикою, тільки 50% дітей адаптується до нових умов і вимог протягом півроку. Другій половині потрібно більше часу. Процес адаптації складається з багатьох, тісно взаємозв'язаних, аспектів: соціального, педагогічного, фізіологічного, психологічного тощо. Що стосується фізіологічної адаптації, то медики відзначають, що більшість першокласників хворіє у вересні, деякі діти втрачають вагу в перші 2-3 місяці навчання, деякі скаржаться на втому, головний біль, стають примхливими. Це не дивно, оскільки на 6-річних малюків обрушується лавина завдань, що вимагають від них розумового і фізичного напруження. Соціально-психологічна адаптація полягає в освоєнні нового соціального статусу «учень», а також у налагодженні ефективного спілкування з однолітками і вчителем.

Перші вчителі: Ігнатова Галина Володимирівна, Станкевич Людмила Валентинівна, Тютюнник Оксана Іванівна допомагають в адаптації до школи  нашим малюкам. Перший учитель - це важлива людина в житті всієї вашої сім'ї. Добре б відразу встановити з нею тісний контакт, прислухатися до її порад, пропонувати допомогу в організації свят і загальних справ – адже будь-яка ваша участь в шкільному житті піде на користь вашій дитині. Ваш син або дочка матимуть мотив гордитися вами! Обов'язково погоджуйте вимоги, щоб дитина не постраждала від ваших розбіжностей з педагогом. Якщо вас не влаштовує (або просто незрозуміла) методика навчання, попросіть вчителя пояснити її особливості і переваги перед іншими способами навчання. Думаємо, що будь-який вчитель зробить це охоче, адже він зацікавлений бачити у вас в першу чергу помічників, а не критиків. Від вчителя залежить і то, який сусід по парті «дістанеться» вашій дитині. Це - важливий чинник успішної адаптації першокласника.
Керівник шкільного МО
вчителів початкових класів
Дерземанова Н.П.

Переглядів: 86 | Матеріал додано: 06.09.2019

Переглядів: 90 | Матеріал додано: 04.06.2019