Неділя, 29.03.2020, 00:01
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Коли людина сміється над дурістю й захоплюється розумом, то вона росте над собою. Але якщо дурість чужа, а розум свій, то росте вона тільки у власних очах.
(Стас Янковський)
Календар
«  Березень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » м/о вчителів суспільно-природничих дисциплін
1 2 »
Згідно з планом роботи школи у період з 27 по 31 січня 2020 року був проведений тематичний предметний тиждень суспільно–природничих дисциплін.
Тиждень проходив з метою популяризації та поглиблення вивчення предметів суспільно–природничого циклу.
Протягом тижня було проведено такі заходи:
  • Тематичні виставки–презентації з різних предметів.
  • Веселі перерви.
  • Вікторина «Звуки музики»
  • Відкриті уроки з хімії, біології, географії, історії (вчителі Хорольська Н.О., Луференко Н.М., Донченко В.П., Неклеса С.А., Черняховський С.Ю.)
  • Історичний квест (Неклеса С.А.) 
Під час проведення підсумків тижня, учням були вручені дипломи за відзнаки у всеукраїнській інтернет олімпіаді з історії.
Протягом тижня особливо відзначились учні 9–х, 7–х, та 10 класу.


Переглядів: 23 | Матеріал додано: 11.02.2020

У загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №10 працюю вчителем освітнього напрямку «Суспільствознавство», викладаю історію України, всесвітню історію, правознавство, предмет «Громадянська освіта». Маю стаж 20 років. Проблема, над якою працюю: «Розвиток критичного мислення учнів на уроках суспільствознавчого напрямку».
Суспільствознавчі дисципліни виховують та розвивають широту мислення, творчу уяву, толерантність, громадську активність учнів. У своїй практиці я намагаюся готувати молодь до самостійного життя у сповненому суперечностей сучасному світі, створити сприятливі умови для взаєморозуміння між людьми, що представляють різні культурні, етнічні й релігійні традиції, допомогти молодій людині усвідомити себе не лише представником певної країни і регіону, але й громадянином Європи та світу.
Здатність критично мислити у випускника, сформована на уроках історії шляхом впровадження інноваційних технологій, дає можливість володіти яскравими навичками прийняття самостійних рішень перетворювального характеру, адекватно оцінювати історичну та соціально-політичну ситуацію, уміти знайти різні варіанти моделювання власного й суспільного майбутнього, учні мають здібності до активної самореалізації в різних видах професійної та громадської діяльності.
Мій досвід полягає у майстерній організації формування предметних компетентностей з умілим використанням інноваційних технологій та здатності критичного мислення як засобу самореалізації кожного учня. ... Показати більше »
Переглядів: 87 | Матеріал додано: 28.11.2019

7 жовтня слухачі шкільного факультативу з економіки, учні 5-Б та 10-го класів, відвідали ще одне підприємство міста. Цього разу це була фабрика-магазин «Насолода». Вчитель економіки та географії Донченко Валентина Петрівна провела для учнів оглядову екскурсію, ознайомила з основами виробничого процесу. Але найцікавішою була практична частина. Під керівництвом майстрів-кондитерів учні власноруч виготовляли солодку продукцію. На завершення, діти скуштували презентовані їм тістечка.


Переглядів: 68 | Матеріал додано: 10.10.2019

В загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №10 я працюю вчителем географії, економіки. Проблема, над якою я працюю: «Підвищення якості навчально-виховного процесу шляхом впровадження ІКТ та здоров'язберігаючих технологій на уроках географії та економіки».
Маю високу науково-теоретичну підготовку, досконало володію методикою викладання предмету. Відмінно знаю економіко-географічні факти і документи, вимоги програми, керуюся ними в роботі, постійно слідкую за новинками методичної та наукової літератури.
Організовую навчально-виховний процес так, щоб зацікавити учнів у вивченні програмового матеріалу, підштовхнути їх до пошуку, творчого мислення. На уроках географії та економіки в комплексі вирішую широкий спектр завдань: створюю умови для перетворення учня з об'єкта на суб'єкт навчального процесу, який прагне розвинути власну особистість; добираю оптимальні форми й методи навчання, що сприяють розвиткові пізнавальної активності; створюю атмосферу співпраці й цілковитої довіри між вчителем та учнем протягом всього уроку.
Вміло поєдную традиційні методи навчання та інноваційні педагогічні технології (проектні, інтерактивні, технології розвитку критичного мислення), використовую елементи лекційно-практичної технології, проблемного та розвивального навчання, методику колективної взаємодії. Систематично використовую інформаційно-комунікаційні технології, які забезпечують активне включення учнів у пізнавальний процес, формую соціальні навички, вміння працювати в парах, групах, враховую диференціацію за здібностями та інтересами учнів.
Використовую безліч різних логічних, практичних завдань, де учні переконуються у необхідності знати матеріал і використовувати його. За допомогою інтерактивних методів навчання створюю ситуації, в яких учні діють самостійно, а я виступаю як помічник, спрямовую та узгоджую навчальні завдання, віддаючи ініціативу учневі. Мною матеріал подається доступно і глибоко. Широко використовується карта, роздатковий різнорівневий дидактичний матеріал, документи. Під час проведення тематичного оцінювання використовую ділові ігри, рольові ситуації, дискусію, що спонукає учнів до розширення знань з географії, історії рідного краю, економічних, соціальних, полікультурних та інформаційних компетентностей. У відповідях учнів ціную точність повідомлених фактів, повноту, логіку викладання, використання додаткової літератури. У процесі занять використовую інтерактивні форми і методи навчання та поширюю їх у професійному середовищі шляхом проведення відкритих уроків, виховних заходів, виступів на засіданнях шкільного та міського методичних об’єднань.
В організації навчально-виховного процесу використовую методи компетентнісно-орієнтованого підходу. Під час проведення уроків підбираю цікаві форми і методи роботи з учнями, враховую індивідуальні особливості дітей. Володіючи технологіями, формами і методами інноваційного навчання, використовую особистий досвід і мотиви учнів для того, щоб стати співтворцем мети їх діяльності.
Вчитель географії та основ економіки
Донченко В.П.
Переглядів: 128 | Матеріал додано: 14.03.2019

З 21.01.2019 по 01.02.2019 в школі проходила декада суспільно-природничих дисциплін. 
В рамках декади проведено відкриття 21.01., під час якого учні були ознайомленні з планами його проведення.
21.01. вчитель Черняховський С.Ю. провів відкритий урок у 5-А класі з теми: «Історія вулиць, парків, площ».
22.01. вчителі Донченко В.П. та Луференко Н.М. у 8-Б  класі провели  інтегрований  урок з біології та географії - «Рослини».
В ході декади вчителем Неклесою С.А. був проведений мітинг до відзначення 100-річчя злуки ЗУНР та УНР, що стало символом об’єднання держави Україна.
Між 6-ми класами вчитель Неклеса С.А., провела історичну вікторину. За підсумками вікторини, перемогу отримали учні 6-Б класу.
28.02.  Неклеса С.А. провела відкритий урок з правознавства в 9-А класі на тему: «Шлюб і сім’я» . Вчителі Донченко В.П. та Неклеса С.А. провели квест за участю учнів 11 та 7-Б класів.
01.02. вчитель Хорольська Н.О. в 9-А класі провела тренінг з основ здоров’я.
Протягом декади вчителі Неклеса С.А., Хорольська Н.О., Донченко В.П., Луференко Н.М. готували виставки-презентації по предметах. Хорольська Н.О. провела виставку «Кристали і молекули».
Дуже цікавою була гра «Впізнай вчителя», де учні могли у ігровій формі, по-іншому поглянути на своїх вчителів.
01.02. Вчителі суспільно-природничих дисциплін підвели підсумки декади та вручили грамоти найбільш активним учасникам.
Переглядів: 185 | Матеріал додано: 11.02.2019

22 листопада вихованці шкільного історико-краєзнавчого гуртка на чолі з вчителем історії Черняховським С.Ю. в ході екскурсії по місту відвідали міський краєзнавчий музей. На занятті гуртка вчитель разом з учнями працювали з книгами, буклетами, старими фотографіями.
У музеє діти цікавилися різними історичними експонатами, які були знайдені на території нашого міста і передані до музею. В експозиції музею є також багато побутових речей, якими користувалися перші жителя міста. Вихованці гуртка були в захваті від побаченого, здобули нові знання та отримали багато позитивних емоцій.
Вчитель історії
Черняховський С.Ю.

          

Переглядів: 125 | Матеріал додано: 25.11.2018

Вітаємо Маркелова Олександра, учня 10 класу з перемогою на міській олімпіаді з історії України. Подяка вчителю, Неклесі Світлані Анатоліївні, за підготовку учня.



Переглядів: 136 | Матеріал додано: 19.11.2018

На цьому тижні, 25 квітня, шкільний історичний гурток "Історичне краєзнавство" продовжив свої мандрівки по нашому місту з метою дослідження історії та культури рідного краю. На цей раз учні 5-7 класів побували в культурно-просвітницькому центрі "Дніпро-Світ" м.Світловодська.
Чимало цікавого та корисного для себе юні історики отримали під час перебування у Центрі, вивчаючи живопис, декоративно-прикладне мистецтво та інше. Допомагав їм у цьому і сам керівник гуртка Черняховський С.Ю., розповідаючи дітям про історію культури всієї нашої області.
Учні старанно та сумлінно, з великою зацікавленістю вивчають історію своєї малої батьківщини. Так тримати!

          

          

          

Переглядів: 288 | Матеріал додано: 26.04.2018

16 квітня учні 5-7 класів, що займаються в шкільному позакласному історичному гуртку "Історичне краєзнавство", разом з керівником цього гуртка вчителем історії Черняховським С.Ю. відвідали районну бібліотеку, де досліджували історію виникнення нашої області і міста Світловодська. Учні з задоволенням відвідують гурток, займаються дослідницькою та науковою роботою і тому похід до бібліотеки став їм у нагоді. Під час перебування і бібліотеці гуртківці опрацювали чимало літератури з історії нашого краю, учні також узяли випробували себе у ролі журналістів та художників.
А 18 квітня відбулася ще одна екскурсія. Цього разу під керівництвом Сергія Юрійовича учні відвідали міський краєзнавчий музей. Вони з великим захопленням ознайомлювалися з археологічними знахідками, предметами побуту жителів перших поселень на території нашого краю, мапами району та з видатними історичними діячами нашої області.
Залучення дітей до такої праці є досить продуктивним, тому побажаємо їм успіхів, а їх керівнику - творчого натхнення.


Переглядів: 276 | Матеріал додано: 19.04.2018

Гарну "традицію" започаткувала в цьому навчальному році десятикласниця нашої школи Анна Кабатова - перемагати в усіх предметних олімпіадах, в яких бере участь! У її активі уже є І місце в обласній олімпіаді з математики, ІІ місце в обласній олімпіаді з фізики, ІІІ місце в обласній олімпіаді з російської мови.

І ось знову чергове призове місце. На цей раз - ІІІ місце в обласній олімпіаді з основ економіки.
Ми захоплюємось наполегливою працею Ані, її прагненням до міцних знань та умінням перемагати, а її учителю Донченко Валентині Петрівні висловлюємо щиру вдячність за ще одне призове місце учениці нашої школи на олімпіаді обласного рівня.

          

Переглядів: 274 | Матеріал додано: 04.03.2016

1-10 11-17