Четвер, 18.07.2019, 05:20
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Коли людина сміється над дурістю й захоплюється розумом, то вона росте над собою. Але якщо дурість чужа, а розум свій, то росте вона тільки у власних очах.
(Стас Янковський)
Календар
«  Липень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів

Головна » м/о вчителів світової літератури
1 2 3 »
З 14.02 по 22.02.2019 р. у школі проходила декада зарубіжної літератури.


Переглядів: 9 | Матеріал додано: 25.02.2019

Я, Гаврилюк Ірина Борисівна, досвідчений, творчо працюючий учитель. Маю високу, науково-теоретичну підготовку, досконало володію методикою викладання предмету, працюю над проблемою «Розвиток комунікативних здібностей з використанням інноваційних методів навчання». Практичне значення цієї проблеми полягає у формуванні критичного мислення учнів, навичок спілкування та прийняття рішень. Діяльність ґрунтується на поєднанні змісту форми, прийомів та методів інноваційного навчання.
На моїх уроках учні отримують міцні знання через гру, імітацію подорожей, навчання в групах, парах. Актуальність проблеми розвитку комунікативних здібностей учнів органічно пов’язана з природою мистецтва слова, що втілена у формулі: автор – текст – читач.
Організовую сприйняття та аналіз літературного твору на уроці як діалог з автором його позицією.
Досконало володію технологіями інтерактивного навчання. Пізнавальний процес на уроках відбувається за умов постійної взаємодії з учнями що передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем.
Викладання предмету відповідає сучасним вимогам, мною змодельована серія уроків з використанням хронотопного, співставного, стилістичного аналізу тексту. В центрі уроків – художній текст в поєднанні з сучасними підходами до аналізу образу героя, природи і речей; своєрідний підхід до художнього часу і художнього простору, сюжету, фабули, композиційного ритму.
Для активізації пізнавального процесу та виховання вдумливого читача-учня використовую цікаві психолого-дидактичні прийоми: спілкування за автором, «ключові слова теми», ток-шоу за сторінками твору, лист літературному герою, "Соціальний мікрофон", "Спалах", "Передбачення", "Живі малюнки".
Учні мають міцні знання високої якості. Активні на уроках та позакласній роботі. Здобувають призові місця, беруть участь у предметних олімпіадах та творчих конкурсах.
Проводжу методичну роботу як керівник шкільного методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури. Заохочую до оволодіння сучасними методами навчання і виховання. Власними здобутками ділюся на педагогічних радах, на сайті школи та управління освіти. Є переможцем міського та лауреатом обласного конкурсів «Учитель року» 
Постійно в русі і творчому пошуку.

Переглядів: 61 | Матеріал додано: 23.02.2019

6 лютого в 7-А класі відбувся урок зарубіжної літератури на тему: «Костянтин Симонов «Чекай мене». Поетизація високого почуття любові, розкриття його сутності»
На уроці учні з цікавістю ознайомилися з історією написання вірша «Чекай мене»; вели розмову про найсвітліше, найсвятіше й найпрекрасніше почуття — кохання. Це був діалог з автором про любов до жінки, жіночу вірність і солдатську доблесть, бо для сотень людей рядки цієї поезії стали клятвою вірності, символом святості подружніх уз. Свідчення цього - газетні вирізки з дорогими рядками, які чоловіки і жінки дбайливо зберігали в нагрудних кишенях, завчали напам'ять. Діти щиро співпереживали з ліричними героями та приходили до розуміння, що очікування, замішане на величезній любові, приправлене вірою, може творити дива. Воно здатне навіть врятувати від куль «серед вогню». Але це секрет лише двох. Та таємниця розкривається просто, «просто ти чекала так, як ніхто не вмів». Чекала, як може чекати лише закохана жінка, лише у лихоліття. Також дослідили питання актуальності мотивів поезії Другої світової для сьогодення. На жаль, у нашій країні зараз не спокійно. Зовсім молоді люди, яким тільки кохати і бути коханими, захищають цілісність нашої держави. А вдома на них чекають їх кохані, жінки, матері. Учні усвідомили необхідність такої поезії, яка єднає тих, хто воює, захищає і тих, хто чекає, а значить – Вірить, Надіється, Кохає.
Багато в літературі гарних віршів. Але «Чекай  мене» Симонова особливий, оскільки зачіпає найніжніші струни людської душі. І, як і будь-яке велике мистецтво, він робить людину кращою, чистішою, морально збагачує. Після роздумів на уроці учні написали листи солдатам-захисникам нашої Батьківщини.
Вчитель зарубіжної літератури
Ковальова С.Б.

Переглядів: 105 | Матеріал додано: 21.02.2019

21 січня в 9-Б класі відбувся урок зарубіжної літератури на тему: "Багатогранність образу Гобсека (за повістю Оноре де Бальзака "Гобсек"). Урок почався з кола спілкування. На пропозицію вчителя, учні взялися за руки, обійнялися (адже в цей день відзначався День обіймів). Таким було емоційне налаштування. Переходячи до теми уроку, вчитель задала питання: "А чи міг наш герой Гобсек когось обійняти? Чи був він щасливим? Виплеканий талантом Бальзака образ Гобсека переконливий, виписаний в деталях, багатогранний і суперечливий. На уроці учні досліджували цей образ, зосереджувались на художніх деталях, шукали витоки та основні положення його філософії, опираючись на текст твору. Метою уроку було викликати зацікавлення учнів у вивченні твору, знайти паралелі із реаліями сьогодення, формувати читацькі компетентності. Обладнання уроку також було тематичним: інсталяції, деталі, які "прийшли" із самого твору. Це терези, пісочний годинник, скарбнички, монети, репродукція картини Рембрандта. Аналізуючи художні деталі, ми використали можливості інтерактивної дошки. Переглянули уривок із фільму "Гобсек". Учні аналізували позицію автора, висловлювали свою думку. Підсумком роботи була вправа "Скарбничка": учні зробили висновки з "уроків татуся Гобсека".

    

    

    

Переглядів: 110 | Матеріал додано: 23.01.2019

Уроки літератури для нас, дев'ятикласників, завжди цікаві і пізнавальні. Щоразу наш вчитель зарубіжної літератури Віннікова Тамара Миколаївна відкриває для нас захоплюючий світ літературних героїв. Нещодавно ми перегорнули останні сторінки «Євгенія Онєгіна» Олександра Пушкіна. Цей твір нікого не залишив байдужим. Поет говорить про те, що турбує сучасну молодь. І з далекого ХІХ століття дає нам поради. Читаючи Пушкіна, ми знаходили відповіді на запитання. Як любити театр? Як дружити? Як не зрадити друга? Чи можна першою зізнатися в коханні? Що означає «мить чудова» для кожного з нас? Що може бути «пам'ятником» поетові? На одному з уроків зарубіжної літератури дівчата спробували уявити себе в ролі Тетяни, яка пише лист Онєгіну. Природа за вікном була співзвучна нашому настрою. До вашої уваги наш фотозвіт.

учениці 9-Б класу
Дмитренко Аріана та Бруслик Валерія

    

    

Переглядів: 43 | Матеріал додано: 23.01.2019

Вітаємо переможців: Дмитренко Аріану (ІІІ місце) та Цимбалюк Аліну (ІІ місце) з черговою перемогою на міській олімпіаді з зарубіжної літератури та російської мови. Дякуємо вчителям-предметникам Ковальовій С.Б., Гаврилюк І.Б. та Вінніковій Т.М. 



Переглядів: 77 | Матеріал додано: 19.11.2018



Переглядів: 91 | Матеріал додано: 02.04.2018


В ЗШ №10 з 26 лютого по 7 березня відбулася декада зарубіжної літератури. Вона розпочалася з костюмованого літературного десанту в кожен клас: казкові пажі (учні 4-А та 5-Б класу) оголосили план декади, запросили всіх небайдужих до участі та запропонували, як підсумок, оформити квест-листівки.
Впродовж декади на учнів та вчителів чекали захоплюючі зустрічі:
  • Мандрівка у світ книги, під час свята «Візьмімо в руки книгу, діти», який підготувала вчитель Ковальова С.Б. Учні 5-8 класів створили атмосферу любові до книги, читання засобами виразної декламації, музики, хореографії, ІКТ, донесли до глядачів необхідність книги в нашому житті. Хід свята висвітлили у відеорепортажі з місця подій.
  • Знайомство з письменниками-ювілярами через виставку газет, зібраних у Літературний альманах.
  • Калейдоскоп презентацій «Родзинки літератури» зацікавив учнів та вчителів 5-7 класів.
  • Учнів 5-8 класів з тренером-консультантом Житньою Єлизаветою, ученицею 10-го класу, зуміли відповісти на запитання Інтернет-вікторини (залучено понад 150 учнів).
  • Відкритий урок в 5-А класі вчителя Кранкус О.М. «Формування компетентностей читача. Звуки музики». Урок вражав використанням ІКТ, гаджетів, різновидами читання виконанням дихальних вправ. Це був справжній феєрверк емоцій та свіжих думок.
  • Відкритий урок позакласного читання в 5-Б класі вчителя Гаврилюк І.Б. на тему: С.Лагерлеф «Свята ніч». «Треба мати очі, щоб бачити Всевишнього». На уроці застосовувались ІКТ, словникова робота, різні види читання, складання кола Венна. Учні та запрошені батьки сформували «Дерево порозуміння». ... Показати більше »
Переглядів: 89 | Матеріал додано: 12.03.2018

1-10 11-20 21-28