Субота, 28.03.2020, 22:38
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Одна з таємниць, як лишатись завжди молодим, - це завжди робити, те чого ти ще не вмієш, продовжуючи навчатись
(Рут Рейчл)
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2019 » Грудень » 15 » Опис досвіду роботи вчителя англійської мови Кохно В.В.
14:29
Опис досвіду роботи вчителя англійської мови Кохно В.В.
Педагогічне кредо:
Learning languages is a very interesting discovery
but you only have to take the first step
Проблема:
Сучасні форми і методи проведення уроку. Фізкультхвилинки

Навчання та виховання особистості засобами англійської мови
Уміння спілкуватися англійською мовою є основною метою навчальної діяльності. Уміння належно розуміти висловлене іноземною мовою, усно і письмово висловлювати і тлумачити поняття, думки, почуття, факти та погляди (через слухання, говоріння, читання і письмо) має здійснюватися у широкому діапазоні соціальних і культурних контекстів. Уміння посередницької діяльності та міжкультурного спілкування допомагає учню оволодіти базовими вміннями і навичками використання мови в різних сферах і ситуаціях.
Сьогодні панує соціальне замовлення на впровадження та пошук нових освітніх технологій. Адже швидкий розвиток науки, зростання обсягу нової інформації потребують від сучасної школи підготовки самостійних, активних людей з високим творчим потенціалом, які б уміли грамотно опрацьовувати інформацію та критично мислити. Орієнтація на особистість учня, гуманізація навчального спілкування, співробітництво учня й учителя, турбота про фізичне та емоційне здоров'я школярів – ось шляхи до вдосконалення навчального процесу. Використання інноваційних технологій допомагає вчителю працювати творчо, використовуючи нетрадиційні методики. В останні роки зроблено чимало спроб удосконалити структуру уроку. Це диктує необхідність застосування так званих «нетрадиційних форм навчання».
Поняття «нестандартний урок» введено в методику наприкінці 80-х років XX ст. Воно означає імпровізаційне навчальне заняття, яке має невстановлену структуру і специфічну цільову установку.
Наразі можна нарахувати біля 50 нестандартних форм проведення уроків, які використовують вчителі у своїй роботі. Класифікація нестандартних уроків ще не склалася, але добірка їх уже досить різноманітна. Форми уроків, які застосовуються в сучасній школі, можна згрупувати так:
  • бінарні уроки;
  • інтегровані (міжпредметні) уроки;
  • уроки–дискусії (урок–діалог, урок-диспут, урок–засідання, урок – круглий стіл, урок – прес-конференція, урок–семінар);
  • уроки–дослідження (урок–знайомство, урок – панорама ідей, урок «Що? Де? Коли?»);
  • уроки–змагання (урок–конкурс, урок–турнір, урок – мозкова атака ). 
Використання цих форм уроків має певні переваги, оскільки вони дозволяють урізноманітнювати навчальну діяльність, відійти від чітких рамок стандартного уроку з його незміненою структурою: опитування, пояснення, закріплення, домашнє завдання; сприяють підвищенню активності учнів, а отже і ефективності уроку. Стимулюючи творчу діяльність учителя та його вихованців, нестандартні уроки створюють сприятливі умови для співпраці, що є надзвичайно важливим у школи.
Мною разом з вчителями Пудич В.В., Дерземанова Н.П., Литвиненко О.С. були розроблені і проведені інтегровані уроки, які здобули схвальні відгуки як колег, так і дітей. Всі розроблені нестандартні уроки були надруковані у журналах "Англійська мова та література ”ВГ "Основа.” Більш детально з переліком друкованих робіт можна познайомитись за посиланням.
Велику увагу приділяю позакласній роботі з предмету, завданням якої є:
  • удосконалення знань, навичок і вмінь, набутих на уроках;
  • розширення світогляду учнів;
  • розвиток їх творчих здібностей, самостійності, естетичних смаків;
  • виховання любові та поваги до людей свого рідного краю та країни, мова якої вивчається.
Завжди цікаво проходять в школі тижні англійської мови. Проведення предметних тижнів дає учням можливість розкрити власні інтелектуальні, мовленнєві та творчі здібності школярів, проявити себе у різних ситуаціях та ролях, дізнатися багато нового, зацікавитися, а можливо й визначити свою подальшу долю, дізнавшись про власні вподобання, та усвідомлено вивчати предмет. Відкриті уроки, квести, створення навчальних відеороликів, фільмів, мультфільмів, презентацій ─ з усіма цими формами ви можете познайомитись на нашому сайті. Вивчення будь-якої іноземної мови неможливе без знайомства з культурою та традиціями певного народу чи країни, без занурення в духовний світ її носіїв. Вивчаючи англійську мову ми часто обговорюємо з учнями ті чи інші аспекти життя Сполученого Королівства Великобританії та Північної Ірландії. Не таємниця, що багатьох приваблює життя та історія королівської родини. Постійно виникають питання, на які ми намагаємося знайти відповіді. Але є й ті, на які довідники дають суперечливу інформацію. 
Так виникла ідея написання листа Її Величності Королеві. В рамках тижня англійської мови в школі пройшов захід "100 questions to Queen", де кожен учень школи міг запропонувати власне запитання, з яким би він хотів звернутися до Єлизавети ІІ. Учні 10 класу після обробки всіх запитань, написали листа, в якому були не тільки запитання, але й розповідь про нашу країну, наше мальовниче містечко на березі Дніпра, школу, в якій вони навчаються. Аліна Трубнікова (10 кл.), разом з батьком, створили чудовий портрет Її Величності. Надсилаючи листа, ми знали про зайнятість членів королівської родини, а тому мало хто сподівався на відповідь. Неймовірно, але листа з Букінгемського палацу ми таки отримали! З його змістом ви можете ознайомитися за посиланням.
Учні школи є активними учасниками Всеукраїнських і Міжнародних конкурсів, метою яких є пошук та підтримка талановитих школярів, розвиток інтересу до англійської мови та культури англомовних країн. Так у Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч» учні нашої школи беруть участь вже 10 років. І всі ці роки я є координатором конкурсу в школі. За цей період багато дітей отримало Золотий, Срібний та Бронзовий сертифікати. Проведення, результати і нагороження учасників - усі ці моменти висвітлювались не тільки на шкільному сайті, і й на сайті конкурсу.


Проектна діяльність. На виконання річного плану роботи школи та з метою залучення талановитої молоді до науково-дослідницької роботи 13 травня 2019 року відбулася шкільна науково-практична конференція.
На розгляд експертної комісії були представлені 12 проектних робіт. Ми разом з учнями підготувала чотири проекти: «Видатні постаті в історії Великобританії. Ії величність королева» (9-Б кл.), «Формування іншомовних умінь учнів початкової школи на уроках англійської мови засобами мультиплікації» (7-А кл.), «Україна – моя Батьківщина» (9-Б кл.), соціальний проект «Життя молоді» (11-й кл.).
Мовна школа. У червні на базі школи працює літня мовна школа (а я була її керівником 4 роки), яка кожен рік має новий формат, з урахуванням особливостей дітей, від театральної студії до творчої лабораторії (створення відеороликів) за напрямком: "Граматика у використанні", де учні мають можливість не тільки активізувати отримані знання, але і поглибити їх.
Протягом 5 років я є керівником шкільного методичного об'єднання вчителів іноземних мов у школі. Головними завданнями в роботі методичного об’єднання є:
  • Вивчати нормативні документи та методичні рекомендації, щодо викладання англійської мови.
  • Здійснювати вивчення методичних рекомендацій освітній установ різного рівня, здобутків передової наукової методології.
  • Ознайомлюватися з новими методичними ідеями у фаховому журналі та іншій методичній літературі, під час семінарів-практикумів, вебінарів тощо.
  • Вивчати та впроваджувати елементи ППД в практику роботи вчителів МО.
  • Удосконалювати методику проведення різних типів уроків, в тому числі нетрадиційних та інтегрованих.
  • Стимулювати навчальну активність учнів на уроках шляхом застосування проблемних та пошукових форм навчальної діяльності учнів.
  • Запроваджувати інноваційні технології в навчально-виховному процесі на уроках англійської мови.
  • Створювати умови для соціокультурного спрямування процесу навчання, досягнення виховної, загальноосвітньої та розвивальної функції іноземної мови як шкільного предмету.
  • Забезпечувати комплексність уроків англійської мови через збалансоване та раціональне поєднання усіх аспектів мовленнєвої діяльності учнів та міжпредметні зв’язки.
  • Поєднувати навчальну роботу з учнями на уроці та позакласну роботу.
  • Приділяти увагу тим навчальним технологіям, що орієнтовані на збереження здоров'я дітей.
  • Удосконалювати індивідуальну самостійну роботу вчителя з самоосвітньої проблеми.
  • Здійснювати неформальну методичну допомогу вчителям англійської мови.
  • Залучати учнів та вчителів до спільної пошукової творчої роботи.
  • Систематично вивчати утруднення учнів. Здійснювати моніторинг прогресу в усуненні утруднень учнів у вивченні англійської мови.
  • Організувати та вдосконалити  роботу з обдарованими дітьми.

Детальніше ви можете познайомитись з моєю роботою на шкільному сайті або персональному блозі.
Кохно В.В.,
вчитель англійської мови

          


Категорія: м/о вчителів іноземних мов | Переглядів: 116 | Додав: alexander | Теги: Кохно В.В. | Рейтинг: 0.0/0