Вівторок, 31.03.2020, 08:52
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Бажання бувають гідні людського звання й не гідні, осудливі. Моральна чистота і краса виявляються в тому, що людина нетерпима, непримиренна до негідних бажань, з огидою відкидає і придушує їх у собі і ненавидить в інших.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2019 » Грудень » 2 » Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Дерземанової Н.П.
10:07
Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Дерземанової Н.П.


Не можна людину навчити на все життя,
її можна навчити вчитися все життя.
(Дені Дідро)


Проблема:

«Формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів в рамках Нової української школи».

Мета педагогічного досвіду:

дати дитині ключ до опанування предметних  компетентностей, які передбачають особистісний ріст, соціальний та інтелектуальний розвиток.


Головними своїми завданнями вбачаю:

  • сформувати в учнів здатність  вчитися;
  • розвивати позитивні риси характеру (організованість, працьовитість, інтерес, допитливість);
  • виховувати розвинену особистість.
Усім відома істина – академічно здібні діти початкових класів люблять учитись, але часто забувають: діти люблять учитися добре та бажають бути успішними! І тому головне завдання учителя створити умови, що забезпечать дитині успіх у навчанні, відчуття радості від того, що я «знаю», «вмію».
Сьогодні до школи приходять діти, які живуть в інформаційному суспільстві, у цифровому середовищі. Дитині недостатньо дати лише знання. Ще необхідно навчитися користуватися ними. Тому маємо запропонувати майбутнім поколінням українців школу, яка буде для них сучасною.
Мій досвід базується на науково-методичному фундаменті, містить передові педагогічні ідеї, власні знахідки й напрацювання. Підвищуючи свій професіоналізм, намагаюся орієнтуватися в широкому спектрі сучасних інноваційних проектів, ідей, напрямків, використовувати найефективніші освітні технології, впроваджувати новітні педагогічні технології, які гарантують реалізацію творчих здібностей, зв’язного мовлення, розвивають логічне мислення учнів та пізнавальні інтереси школярів.
З огляду на це, навчально-виховний процес будую відповідно до потреб особистості. Досвід  реалізується через  вивчення та впровадження  інноваційних технологій, через вдосконалення форм, методів, засобів навчання і виховання на основі творчого їх використання.
Робота з проблеми грунтується на досягненні кінцевого результату. Сьогодні необхідно, щоб учні не просто запам’ятовували навчальний матеріал, а запитували, досліджували, творили, розв’язували, інтерпретували та дебатували за його змістом, тому що учні, які мислять критично, зазвичай навчаються з інтересом.
Ключова компетентність уміння вчитись виявляється у здатності до пошуку та засвоєння нових знань, організації навчального процесу, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, навчатися впродовж життя. Ця компетентність реалізується на уроках шляхом формування мотивації навчання і здатності:

  • організувати свою працю для досягнення результату;
  • виконувати розумові операції й практичні дії;
  • володіти уміннями й навичками самоконтролю та самооцінки.
Працюючи над проблемою, я постійно здійснюю моніторинг рівня сформованості в моїх учнів ключових та предметних  компетентностей. Для цього використовую такі методи, як:
  • педагогічне спостереження;
  • соціологічне опитування (бесіда, інтерв’ю, анкетування);
  • тестування;
  • індивідуальне і групове самооцінювання. 

В результаті цих дій було з’ясовано, наприклад, що у моїх учнів покращилось вміння організовувати своє робоче місце, орієнтуватися у часі та берегти його, планувати свої дії, доводити роботу до кінця.

Навчити дитину вчитися, працювати в команді. І зрештою бути щасливою - ось, що дає навчання у Новій українській школі.

Дерземанова Наталія Павлівна
вчитель початкових класів

Персональний блог учителя:

Категорія: м/о вчителів початкових класів | Переглядів: 91 | Додав: kuzikoa | Теги: Дерземанова Н.П. | Рейтинг: 0.0/0