Вівторок, 31.03.2020, 09:26
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Уміння управляти бажаннями [...] – джерело людяності, чуйності, сердечності, внутрішньої самодисципліни, без якої немає совісті, немає справжньої людини.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2019 » Грудень » 8 » Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Писарєвої О.В.
19:22
Опис досвіду роботи вчителя початкових класів Писарєвої О.В.
Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш.Амонашвілі

Проблема: «Формування читацької компетентності молодших школярів».
Мета педагогічного досвіду: Моє завдання, як вчителя початкових класів, не дати згаснути читацькому інтересу, допомогти зрозуміти мудрість книги та показати її необхідність для успішного навчання бо саме читання є однією із основних галузей у системі початкової освіти, що формує функціональну грамотність, сприяє загальному розвитку і вихованню дитини. Створювати умови для формування у дітей соціальних, морально-етичних цінностей через художні образи літературних творів; розвивати мовлення учнів, уміння створювати власні висловлювання за змістом прочитаного (прослуханого); розвивати творчу літературну діяльність школярів; формувати у них навички самостійної роботи з різними типами і видами дитячих книжок, уміння здійснювати пошук, відбір інформації для вирішення навчально-пізнавальних завдань.

"Читання - це віконце в світ, найважливіший інструмент навчання,
воно має бути вільним, швидким – лише тоді цей інструмент буде готовий до дії"
В.О.Сухомлинський

Сучасний учень… Який він? Прогресивний, більш пристосований до життя, мобільний, збагачений великим об’ємом інформації, яку він отримує з різних джерел: преса, література, телебачення, інтернет. З-поміж перерахованих джерел більшість дітей обирають більш доступні та простіші, що не потребують надмірних зусиль. Тому інтернет поступово починає займати головне місце в дозвіллі дитини. Доступність відео, малюнків, рекламних роликів - це основна перевага всесвітньої інформаційної мережі над звичайною книгою. Як наслідок, в учнів,які мало читають, знижується техніка читання, зникає любов до художнього слова, втрачається здатність будувати та грамотно висловлювати власні судження.
Більшість моїх учнів не мають домашньої бібліотечки, шкільна бібліотека теж небагата на яскраві та сучасні книжки - тому діти не читають літературні твори, а переглядають мультфільми.
Різноманітні прийоми та методи, які використовую у своїй роботі детальніше описані в моїй збірочці:


Актуальними формами роботи вважаю такі:
  • слухові і зорові диктанти;
  • читання з передбаченням;
  • читання з прискоренням;
  • «Кращий диктор»;
  • інсценізація;
  • «Акваріум»;
  • «Обличчям до обличчя»;
  • створення проблемних ситуацій;
  • творча робота над текстом.
У своїй роботі я використовую комп’ютерні тренажери, навчальні фільми, відео та аудіо демонстрації, власні презентації. Для себе, як вчителя, у використанні інформаційних технологій відкрила масу переваг. І хоч, як показала практика, підготовка до самого уроку з використанням IКТ, займає набагато більше часу, можу з впевненістю сказати – воно цього варте. Використання ІКТ під час навчально-виховного процесу має такі основні переваги:
  • здійснюється диференціація навчального процесу;
  • розширюється контроль за навчальною діяльністю учнів і забезпечується на цій основі зворотній зв'язок;
  • створюються умови для підвищення рівня зацікавленості учнів завдяки внесенню елементів новизни.
Систематичне використання ІКТ на уроці приводить до:
  • підвищення якісного рівня використання наочності на уроці;
  • підвищення продуктивності уроку;
  • встановлення міжпредметних зв’язків;
  • можливості організації проектної діяльності;
  • можливості побачити, почути літературних героїв.
Перед собою ставлю мету: формувати навички читання; систематично використовувати вправи для розвитку мовного апарату дитини; поєднати розумове, моральне, естетичне, художнє виховання; виростити вдумливого читача.


Вчитель початкових класів
Писарєва О.В.


Категорія: м/о вчителів початкових класів | Переглядів: 76 | Додав: alexander | Теги: Писарєва О.В. | Рейтинг: 0.0/0