Четвер, 09.04.2020, 00:52
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Без повторення немає глибини.
(Г.Ландау)
Календар
«  Січень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2020 » Січень » 11 » Опис досвіду роботи вчителя української мови та літератури Гайдук І.В.
22:25
Опис досвіду роботи вчителя української мови та літератури Гайдук І.В.
Я, Гайдук Ірина Вікторівна, вчитель української мови і літератури.
Стаж роботи - 19 років. Спеціаліст І категорії.
Життєве кредо: Краще зробити і не жалкувати, аніж жалкувати, що не зробила!
Педагогічне кредо: Учень – не амфора, яку потрібно наповнити знаннями, а смолоскип, який треба запалити!
Проблема, над якою працює вчитель: Забезпечення високого рівня якості знань та розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури через використання народознавчого компоненту та міжпредметних зв'язків.
У реалізації теми, над якою працюю як учитель, в процесі педагогічної діяльності послідовно мною використовуються такі шляхи: застосування на уроках легенд та переказів рідного краю Світловодщини, до переселення – Новогеоргіївщини (Крилівщини), діалектної лексики, опису звичаїв, речей побуту, що особливо важливо через великі втрати народної традиційної культури через затоплення водами Кременчуцького водосховища значної частини Новогеоргіївського району, включно з районним центром; регулярні відвідування з учнями міського краєзнавчого музею (тематичних виставок, презентацій тощо) та Світловодської філії Захарівського музею історії «Дніпро-Світ» і самого Захарівського музею історії; організація факультативів із української мови задля розширення кола питань, доступних до опрацювання з учнями поза основною програмою з української мови; вивчення й використання творчої спадщини українських митців-малярів (Катерини Білокур, Марії Приймаченко, Марії Башкирцевої, Пінхаса Литвиновського (уродженця Новогеоргіївська), О.Осьмьоркіна (Кропивницький) тощо); вивчення й використання на уроках музичних творів на слова відомих українських поетів, робота з текстами народних пісень; послідовна робота над вивченням, розумінням та використанням державної та місцевої символіки; розробка та проведення позакласних заходів до визначних у історії українського народу дат та подій (День української писемності, День рідної мови, День Незалежності, День пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій, День вишиванки тощо).
Мною активно використовуються такі методи та прийоми, які активізують увагу та сприяють творчому пошуку учнів: робота в парах і в трійках, робота в малих групах (командах), «асоціативний кущ», «сенкан», «ажурна пилка», «музейні технології», дослідження тексту через художню деталь.
Завдяки розвитку та підтримці обдарованих учнів було створено поетичну збірку «Ми не хочемо війни», до якої увійшли їх вірші. Належний рівень поетичних обдарувань учнів заохочується й підтримується такими позакласними заходами: «Поетична вітальня» та зустрічі із цікавими людьми (як місцевими Л.Лаврик, К.Оверченком, В.Сідуном, так і відомими на всю Україну С.Пантюком, В.Шовкошитним, братами Капрановими). 
Щороку проводяться мною Шевченківські читання з використанням інноваційних технологій (паралельне декламування поезії та її ілюстрування  з передачею через вебкамеру на великий екран).
Саме послідовність у втіленні окресленої теми дозволяє протягом навчального процесу виховувати в учнях розуміння невідривності окремо взятих проявів української культури та українського світосприймання (мова, література, живопис, музика, прикладна творчість тощо). Це також сприяє усвідомленню ними важливості зміцнюючого начала, яким є українська мова, звідки випливає розуміння важливості якомога досконалішого володіння нею для реалізації кожного окремого взятого індивідуума як особистості.
Впродовж 2017–2020 рр. учні, яких я навчаю, мали досягнення на міських олімпіадах з української мови і літератури, конкурсах імені Петра Яцика і Тараса Шевченка (обласний і Всеукраїнський рівні). 
Активною є участь учнів, яких я навчаю, в міськрайонних конкурсах читців (із займанням ними призових місць).
Постійно займаюся самоосвітою й шукаю нові ідеї та шляхи їх реалізації.


Категорія: м/о вчителів української мови | Переглядів: 103 | Додав: alexander | Теги: Гайдук І.В. | Рейтинг: 0.0/0