П'ятниця, 22.03.2019, 05:17
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Усі букви закону - заголовні.
(Валентин Доміль)
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів

Головна » 2019 » Лютий » 23 » Опис досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури Гаврилюк І.Б.
21:08
Опис досвіду роботи вчителя зарубіжної літератури Гаврилюк І.Б.
Я, Гаврилюк Ірина Борисівна, досвідчений, творчо працюючий учитель. Маю високу, науково-теоретичну підготовку, досконало володію методикою викладання предмету, працюю над проблемою «Розвиток комунікативних здібностей з використанням інноваційних методів навчання». Практичне значення цієї проблеми полягає у формуванні критичного мислення учнів, навичок спілкування та прийняття рішень. Діяльність ґрунтується на поєднанні змісту форми, прийомів та методів інноваційного навчання.
На моїх уроках учні отримують міцні знання через гру, імітацію подорожей, навчання в групах, парах. Актуальність проблеми розвитку комунікативних здібностей учнів органічно пов’язана з природою мистецтва слова, що втілена у формулі: автор – текст – читач.
Організовую сприйняття та аналіз літературного твору на уроці як діалог з автором його позицією.
Досконало володію технологіями інтерактивного навчання. Пізнавальний процес на уроках відбувається за умов постійної взаємодії з учнями що передбачає моделювання життєвих ситуацій, використання рольових ігор, спільне розв’язання проблем.
Викладання предмету відповідає сучасним вимогам, мною змодельована серія уроків з використанням хронотопного, співставного, стилістичного аналізу тексту. В центрі уроків – художній текст в поєднанні з сучасними підходами до аналізу образу героя, природи і речей; своєрідний підхід до художнього часу і художнього простору, сюжету, фабули, композиційного ритму.
Для активізації пізнавального процесу та виховання вдумливого читача-учня використовую цікаві психолого-дидактичні прийоми: спілкування за автором, «ключові слова теми», ток-шоу за сторінками твору, лист літературному герою, "Соціальний мікрофон", "Спалах", "Передбачення", "Живі малюнки".
Учні мають міцні знання високої якості. Активні на уроках та позакласній роботі. Здобувають призові місця, беруть участь у предметних олімпіадах та творчих конкурсах.
Проводжу методичну роботу як керівник шкільного методичного об’єднання вчителів російської мови та зарубіжної літератури. Заохочую до оволодіння сучасними методами навчання і виховання. Власними здобутками ділюся на педагогічних радах, на сайті школи та управління освіти. Є переможцем міського та лауреатом обласного конкурсів «Учитель року» 
Постійно в русі і творчому пошуку.


Категорія: м/о вчителів світової літератури | Переглядів: 28 | Додав: alexander | Теги: Гаврилюк І.Б. | Рейтинг: 0.0/0