П'ятниця, 22.03.2019, 05:12
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Життя без думки – жалюгідне животіння. День без думки, без читання – марно прожитий день. Марнування часу – марнування неоціненних багатств людського життя.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Лютий 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів

Головна » 2019 » Лютий » 25 » Опис досвіду вчителя початкових класів Станкевич Л.В.
21:46
Опис досвіду вчителя початкових класів Станкевич Л.В.
Маючи педагогічний стаж 27 років, працювала над вивченням багатьох проблем сучасних дітей. Останні 5 років приділяю велику увагу питанню розвитку емоційного інтелекту молодших школярів.
Близько двох десятків років вчені спостерігали за дітьми, і визначили, які саме навички в майбутньому допоможуть їм стати успішними і легко вступити до ВНЗ. Ці навички не вроджені, тобто їх можна опанувати.
Важко повірити, але те, що вміє дитина у віці 5 років, може вплинути на її майбутні шанси на успіх. Саме про це йдеться в дослідженні, опублікованому в журналі суспільної охорони здоров'я в 2015 році. Але це аж ніяк не читання і не письмо. Дослідники опитали вихователів дитячих садків про соціальну та емоційну компетентності дітей. Вчителі зважили, наскільки добре діти ділилися, слухали інших, вирішували проблеми зі своїми однолітками і були корисними.
Потім спостерігали за цими ж дітьми, коли вони стали молоддю, щоб подивитися, що з ними сталося. Вони виявили, що діти з найвищими соціальними й емоційними оцінками в дитячому садку мали в загальному краще життя. Але діти, які зазнавали труднощів із взаємодією, не вміли слухати і вирішувати конфлікти, з меншою ймовірністю закінчили середню школу, невдало вибирали майбутню професію, супутника життя, а від цього менше отримували щастя у житті.
Маючи всі докази, що підтверджують важливість соціальних і емоційних умінь, чомусь ми все одно більшу частину наших сил вкладаємо в навчання дітей академічних навичок? Вони не допоможуть нашим дітям стати емоційно компетентними. Ми повинні самі подбати про це, не покладаючи це на майбутнє.
Тому у своїй діяльності планувала такі завдання:
  • Навчити дітей способам саморегуляції;
  • Сприяти зняттю емоційної напруги;
  • Розвинути навички адекватного вираження почуттів;
  • Формувати навик знаходження конструктивних способів виходу зі складних ситуацій;
  • Сприяти підвищенню впевненості в собі і формуванню позитивної самооцінки;
  • Стимулювати інтерес дитини до емоційних переживань; 
  • Формувати уявлення дитини про базові емоції і почуття;
  • Розвивати готовність дитини співпрацювати з іншими дітьми;
Для досягнення цих цілей використовувала імітаційні та рольові ігри, етюди, елементи групової дискусії, бесіди; арттерапію, техніки саморегуляції, спрямовану уяву, казкотерапію, музикотерапію, вправи для зняття напруги - релаксацію, психогімнастику.
Допомагали різноманітні інноваційні методи - сторітелінг, де учні вчилися слухати повчальні життєві історії і робили висновки; кубики Рорі спрямовували проводити колективне і групове складання цікавих фантастичних історій. Стратегії критичного мислення дозволяли дітям вільно розмірковувати, співпрацювати з товаришами, знаходити спільні рішення, комунікувати.
Особливо важливими виявилися вправи із методики «Ранкових зустрічей». Повноцінно їх організувати щоденно не було змоги, але 10 хвилин перед уроками налаштовували дітей на роботу, декому покращували настрій, вчили слухати і співпереживати під час виконання деяких вправ.
Якщо ми виховуємо емоційний інтелект у наших учнях з раннього віку, ми вчимо їх правильно спілкуватися, розвивати міцні стосунки, вести переговори у складних ситуаціях, бути лідерами у своїй справі. Наші учні будуть більш емпатійними і співчутливими до своїх друзів, однокласників, оточуючих, ставитимуться простіше і навіть мати більше самоусвідомлення.


Категорія: м/о вчителів початкових класів | Переглядів: 32 | Додав: alexander | Теги: Станкевич Л.В. | Рейтинг: 0.0/0