Четвер, 09.04.2020, 00:11
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Безжалісна не тільки зла воля. Глупство і невігластво теж безжалісні.
(В.О.Сухомлинський)
Календар
«  Лютий 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2020 » Лютий » 11 » Тиждень суспільно–природничих дисциплін
19:01
Тиждень суспільно–природничих дисциплін
Згідно з планом роботи школи у період з 27 по 31 січня 2020 року був проведений тематичний предметний тиждень суспільно–природничих дисциплін.
Тиждень проходив з метою популяризації та поглиблення вивчення предметів суспільно–природничого циклу.
Протягом тижня було проведено такі заходи:
  • Тематичні виставки–презентації з різних предметів.
  • Веселі перерви.
  • Вікторина «Звуки музики»
  • Відкриті уроки з хімії, біології, географії, історії (вчителі Хорольська Н.О., Луференко Н.М., Донченко В.П., Неклеса С.А., Черняховський С.Ю.)
  • Історичний квест (Неклеса С.А.) 
Під час проведення підсумків тижня, учням були вручені дипломи за відзнаки у всеукраїнській інтернет олімпіаді з історії.
Протягом тижня особливо відзначились учні 9–х, 7–х, та 10 класу.



Категорія: м/о вчителів суспільно-природничих дисциплін | Переглядів: 30 | Додав: alexander | Теги: Донченко В.П., Луференко Н.М., Черняховський С.Ю., Хорольська Н.О., Неклеса С.А. | Рейтинг: 0.0/0