Вівторок, 31.03.2020, 15:35
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Первісний ключ ─ в людині. А людину сковують умови. Але умови для себе, зрештою, витворює вона сама ─ на свій зріст. Мусимо рости і духовним зростанням, моральним авторитетом здобувати престиж і відстоювати своє місце під сонцем.
(Євген Сверстюк)
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня



Академічна доброчесність
Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Пошук по сайту

Архів записів
Головна » 2018 » Травень » 14 » Урок як свято квітів
07:58
Урок як свято квітів
Чи можна поєднати квіти і раціональні математичні вирази? Вчителю математики Позаненко Наталії Василівні це вдалося.
На уроці математики у 8-Б класі, який відбувся 11 травня, учні відчули красу квітки і красу математичної науки: в тому, і в іншому є надзвичайна логіка і гармонія. Адже "думка колись була простою квіткою", - як сказав поет М.Заболоцький.
"Різнобарвні" форми роботи: математична розминка, "Ромашка", вправа "Математичний мак", квітково-математичні фантазії, задачі, пов'язані з квітами, вікторина, троянди Ґвідо Ґранді, - із зацікавленням сприймалися учнями, давали поштовх до логічного мислення, формували інтерес до математики.
Розв'язування складних математичних задач чергувалося з поетичним словом, піснею.
Мета уроку була досягнута. Учні отримали і знання, і позитивні емоції.
Заступник директора з ВР
Віннікова Т.М.



Категорія: м/о вчителів фізико-математичних дисциплін | Переглядів: 211 | Додав: alexander | Рейтинг: 0.0/0