Субота, 16.02.2019, 10:12
Головна Мій профіль Реєстрація Вихід RSS
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас, Гость
Меню сайту
Учитель online
Сайти і блоги адміністрації школи


Сайти і блоги учителів школи


ІКТ в навчально-виховному процесі


Інтернет-підтримка вивчення предметів

Офіційно






Поради для батьків
Приєднуйтесь!





Нам виповнилося
Статистика
Flag Counter
Скарбниця мудрості
Тільки тоді станеш людиною, коли навчишся бачити людину в іншому
(Олександр Радищев)
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
ВСЕ ДЛЯ УЧИТЕЛЯ




Все для учня


Захист прав дітей
Якщо тобі потрібна допомога

”la-strada”

Знаменні дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

УВАГА, КОНКУРС!
Запрошуємо до участі в конкурсах:














З усіх питань щодо участі в конкурсах звертайтесь до своїх учителів-предметників
Відзнаки сайту
Відлік пішов!


Використай цей час на повну!
Пошук по сайту

Архів записів

Головна » 2019 » Січень » 23 » Вісті з уроків
12:25
Вісті з уроків
21 січня в 9-Б класі відбувся урок зарубіжної літератури на тему: "Багатогранність образу Гобсека (за повістю Оноре де Бальзака "Гобсек"). Урок почався з кола спілкування. На пропозицію вчителя, учні взялися за руки, обійнялися (адже в цей день відзначався День обіймів). Таким було емоційне налаштування. Переходячи до теми уроку, вчитель задала питання: "А чи міг наш герой Гобсек когось обійняти? Чи був він щасливим? Виплеканий талантом Бальзака образ Гобсека переконливий, виписаний в деталях, багатогранний і суперечливий. На уроці учні досліджували цей образ, зосереджувались на художніх деталях, шукали витоки та основні положення його філософії, опираючись на текст твору. Метою уроку було викликати зацікавлення учнів у вивченні твору, знайти паралелі із реаліями сьогодення, формувати читацькі компетентності. Обладнання уроку також було тематичним: інсталяції, деталі, які "прийшли" із самого твору. Це терези, пісочний годинник, скарбнички, монети, репродукція картини Рембрандта. Аналізуючи художні деталі, ми використали можливості інтерактивної дошки. Переглянули уривок із фільму "Гобсек". Учні аналізували позицію автора, висловлювали свою думку. Підсумком роботи була вправа "Скарбничка": учні зробили висновки з "уроків татуся Гобсека".

    

    

    


Категорія: м/о вчителів світової літератури | Переглядів: 51 | Додав: tutunnikoksana3105 | Теги: Віннікова Т.М. | Рейтинг: 0.0/0